دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

بوسیله گزارش ایسنا، حمید جبلی که تو کارنامه هنری اش، نگاشتن نمایشنامه و فیلمنامه، فیلمسازی، عکاسی، نقاشی، بازیگری، صداپیشگی و تماشاخانه عروسکی و ... را دارد، در اولین روزهای پاییزی، مبتلا برنامه ریزی بخاطر برگزاری تازه ترین نمایشگاه نقاشی خود است و درون عین حال فراغت است کتاب تازه اش مهمان کتابفروشی ها شود.

نمایشگاه ابتکاری او یک نمایشگاه نقاشی است با معروفیت «رستم و دیو و آشنایان» که درون شیراز برگزار می شود.

نمایشگاه ابتکاری این ستاره یک نمایشگاه انفرادی است که در آن حدود ۲۰ تابلوی نقاشی از حمید جبلی بوسیله نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه در گالری «سروناز» شیراز برپا می شود و افتتاحیه آن فردا (پنجشنبه) ۱۸ مهر ماه است و جبلی برای این برنامه، راهی شیراز خواهد شد.

آثار نمایشگاه «رستم و دیو و آشنایان» اکرولیک روی بوف و فضای آنها نزدیک بوسیله نقاشی قهوه ساختمانی ای است.

نقاشی های حمید نهادین از روز ۱۸ مهربانی ماه بر دیوار نمایشگاه «سروناز» شیراز قرار می گیرند و به مدت یک هفته مهمان شهر «سعدی» و «حافظ» خواهند بود.

سازنده فیلم های «فرزند مریم» و «خواب سفید» با تاریخ نو خود مهمان کتابفروشی ها هم می شود؛ کتابی که نامش «خاطرات پسربچه شصت ساله» است و ۳۲ افسانه را دربرمی گیرد؛ قصه هایی که از زمان تولد تا پنج سالگی را روایت می کنند. این مجموعه در ۵ سالگی جبلی به پایان می رسد و مجموعه دومی هم دارد که نامش «رفتن به دبستان» و قرار است بعدتر منتشر شود.

«خاطرات پسربچه شصت ساله» را پراکندن «پریان» منتشر می کند و قرار است نیم دوم مهربانی ماه هوشیار بازار شود تا حمید جبلی درون ماه تولد خود، دو رویداد هنری را رقم زده باشد.

همین ناشر پیش از این نمایشنامه «دوستان با محبت» دیگر معلول این هنرمند را منتشر کرده بود، درام ای که شهریور سال ۹۵ تو مجموعه تماشاخانه شهر رونمایی شد.

جبلی که سال ها تجربه عکاسی درون تماشاخانه را دارد، سال ۹۶ نیز نمایشگاه نقاشی دیگری را با نام «بختک های شیرین» درون گالری «آتبین» برپا کرد و سال ۹۷ نیز نمایشگاه عکس خود را با نام «ماسوله ۶۷ » داخل همین گالری برگزار کرده حیات.
  • ۹۸/۰۷/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی