دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش خانه ملت، منصور غلامی روز شنبه درباره موضوع صندلی فروشی در دانشگاه ها بوسیله اختصاص دانشگاه های تراز اول کشور، عنوان کرد: نقل قول هایی در این باره از من منتشر شده که بوسیله درستی نقل شرط نشده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: به این دلیل که موضوع صندلی فروشی در دانشگاه های علوم پزشکی مطرح بوده، بهتر است مسئولان وزارت بهداشت داخل این باره پاسخگو باشند.

پیکر کابینه اقبال دوازدهم با استناد به اظهارات مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت، ادامه قسط: بر بنیاد اظهارات این مقام مسئول، آنچه رخ داده به این دلیل بوده که درون سطر انتقال دانشجویان از بیرون به داخل، آئین روزنامه مربوطه بخاطر تعدادی از افراد به درستی رعایت نشده است که اگر در این باره از وزارت بهداشت سئوال شود، پاسخ دقیق تری خواهند داد.

غلامی با اظهار این که حتی یک تک هم، از پدیده صندلی فروشی در دانشگاه های عرشه نظر وزارت علوم نبوده است، تأکید کرد: قطعا این موضوع حتی یک تک هم درون دانشگاه های دولتی رخ نداده است چراکه ظرفیت ها متجاوز بیشتر از داوطلبان است.

وی افزود: به این ترتیب اکثر دانشجویان در رشته هایی که فرع مند هستند، تحصیل می کنند و رقابت فقط در برخی از لفافه ها آن هم در ۱۰ تا ۱۵ دانشگاه کسی را عزیز خطاب کردن کشور است؛ بنابراین این رقابت با اولویت یادگیری برخی از دانشجویان در محل زندگی خود، و اولویت های دیگر توزیع می شود و به همین برهان صندلی فروشی تو دانشگاه های دولتی دون دیدن وزارت علوم وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا تنها دقایقی پس از اخبار اصلاح آمریکا و ترکیه بر سر توقف موقت تلاطم در شمال سوریه، به این خبر در حساب کاربری خود درون توئیتر واکنش نشان قسط.

ترامپ با اعلام یک خبر بزرگ، مدعی شده که جان هزاران غیرنظامی خلاصی خواهد یافت.

ترامپ نیز با قریحه زدگی خاصی به جلسه خبری معاون خویشتن و رئیس جمهور ترکیه اشاره و  از اردوغان تشکر کرده است.

اظهارات ترامپ پس از اعلام خبر توافق ترکیه و آمریکا کنار ضابطه توقف بلافاصله نزاع در شمال سوریه اعلام شده است.

استراحت است طی ۱۲۰ زمانه (۵ روز) آتی با توقف حملات ترکیه علیه شمال سوریه بوسیله نیروهای کرد فرصت و زمان لازم برای عقب نشینی از مناطق شمال شرق داده شود.
ترویج نسخه ی بتای One UI 2.0 بر محور اندروید ۱۰ برای خانواده ی سری گوشی های هوشمند گلکسی اس ۱۰ آغاز شد. این نسخه ی بتا گوشی هایگلکسی S10e، گلکسی اس ۱۰و گلکسی اس ۱۰ پلاس را محتوی می شود و هم اکنون در عنف جنوبی درون دسترس است. از دو روز  پیش دسترسی یک هزار گوشی سامسونگ به این نسخه ی بتا باز شده است، اما امروز زمانه ۱۰ بامداد به وقت اجبار جنوبی، دستور ی دسترسی افراد بیشتری داده شد. اولین بوسیله روزرسانی بتا در حال حاضر مختص افرادی است که در برنامه ی Samsung Members app ثبت شهرت کرده اند.





سامسونگ احتمالا امروز امکان ثبت نام برای دسترسی به نسخه ‍ ی آزمایشی درون آلمان و ایالات متحده را همچنین باز کند؛ البته هنوز این اطلاع اکید نشده است.بیشتر بخوانید:مقایسه دوربین آیفون 11 پرو، گلکسی نوت 10 پلاس، هواوی معلول 30 پرو و آیفون 11تماس های تلفنی گوشی اندروید خویشتن را در ویندوز انجام دهید!نسخه بتا اندروید 10 برای گلکسی S10 منتشر شدمقایسه سرعت آیفون 11 پرو، گلکسی نوت 10 پلاس و هواوی پی 30 پروسامسونگ گلکسی A91 را با اسنپدراگون ۸۵۵ و شارژ سریع العمل ۴۵ واتی ارائه می نرم
VMware مشارکت نرم افزاری آمریکایی است که مرکز مدیریت آن در پالو آلتو کالیفرنیا استراحت دارد. این شریک امروز به عنوان یک سازمان سهامی عام فعالیت می کند و زمینه های اصلی محصولات و خدمات آن، مجازی سازی و پردازش ابری هستند. شرکت دل از سهام داران عمده ی VMware محسوب می شود که بیش از ۸۰ درصد از آن را در اختیار دارد.مقاله های مرتبط:داستان برند سیلزفورس، امپراطوری میلیارد دلاری بر فراز ابرهاداستان برند: ادوبی، هر آن چه که از کتاب ی محتوای دیجیتال می دانیم

مجازی سازی از مفاهیم باستانی دنیای فناوری محسوب می شود که از زمان کامپیوترهای مین فریم در بحث های تخصصی بود داشت. از دهه ی ۱۹۶۰، رمزی سازی بخاطر مقدر شدن بندی باطراوت ابزار های عظیم مین فریم عمل می شد تا کاربری از آن ها آسان تر شود. تو دهه ی ۱۹۹۰ و با فراز قبض مصرف نرم افزارهای x86، مجازی سازی بخاطر استفاده ی بهینه از سخت افزار تو آن ها هم اهمیت برملا کرد. VMware در همان سال ها دانا بازار شد و امروز به نشانی یکی از شهرت های واقعی رمزی سازی شناخته می شود.

VMware پیش گام مجازی سازی در دنیای مدرن درنگ ادوات است. آن ها به تمامی همکاری های سیاهه فورچن ۱۰۰ نوکری رسانی می کنند. درنگ افزارهای باهم اتحاد کردن برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و macOS ارائه می شوند و سرویس های تجاری همچنین بخاطر استفاده در سرورها وجود دارند. از میان مهم ترین سرویس های مخصوص سرور VMware می توان به VMware ESXi اشاره کرد که مستقیما و عاری حاجت بوسیله جهیز عامل روی سخت وسایل سرور ایفا می شود.

همان نعوظ که گفته شد امروز باهم اتحاد کردن بیرونی به عنوان سهام دار اصلی VMware شناخته می شود و مایکل دل مشهور، رئیس هیئت مدیره ی آن است. مقابل آخرین آمار، درآمد شرکت درون سال ۲۰۱۸ نزدیک بوسیله ۹ میلیارد دلار عنوان شد. VMware امروز ۲۴،۲۰۰ کارمند داخل سرتاسر جهان دارد.



ورودی مرکز مدیریت VMware درون پالو آلتوتاریخچه ی تأسیس

VMware داخل دهم فوریه ی سال ۱۹۹۸ توسط پنج خویش منتظر فناوری و کامپیوتر تأسیس شد که فدایی از آن ها تو دانشگاه برکلی با هم آشنا شده بودند. دایان گرین، مندل روزرنبلوم، اسکات دوین، الن ونگ و ادوارد باگنیون شرکت را با ایده ی بهبود بازدهی دنیای پردازش تأسیس کردند. تا سرانجام سال تعداد کارمندان آن ها به ۲۰ نفر رسید. در آن سال ها، کاربران تجاری دنیای کامپیوتر برای هر کاربرد خاص داخل شبکه ی خویشتن یک کارفرما گمارش می کردند. چنین رویکردی امروز هم وجود دارد، ولی در دهه ی ۱۹۹۰، سرورها به عارض فیزیکی طراحی و نصب می شدند.

بسیاری از سرورهای فیزیکی که برای کاربردهای مختلف تجاری پیکربندی می شدند، داخل دیتاسنترهای سرتاسر جهان بوسیله صورت متوقف و با فعالیت های پشیز حضور داشتند. پیشگاه آن ها جهت استعمال کارمایه و منابع دیگر می شد که خرج های سرباری را بخاطر شریک ها ابداع می کرد. حداکثر کارایی پردازنده ی آقا متوقف، بین یک تا پنج درصد بود و به نوعی بازدهی بسیار پایینی در آن ها وجود داشت. متخصصان بوسیله ظهر راهی بخاطر نصیب برداری هرچه بیشتر از حجم های پردازشی رفتند. همین ایده، عذر ی اولین سرو و علیه VMware را ابداع کرد.



اولین دشت VMware در سال ۱۹۹۹ متولد شد. البته علیه مبدا مخصوص سرور نبود و بوسیله نشانی یک نرم افزار جانبی به شهرت VMware Workstation معرفی شد. این میوه هنوز بوسیله نشانی یکی از برترین ابزارهای مجازی سازی شناخته می شود. اولین نمونه های آن، سرعت بسیار پایینی داشتند و برای گونه اندازی یک ماشین مجازی، ۳۰ دقیقه زمان می بردند. البته اولین تلاش مهندسان VMware به هرحال نوعی اثبات ایده هایشان همچنین وجود. مهندسان VMware نخستین محصول خود را بوسیله صورت هم زمان برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس عرضه کردند؛ رویکردی که تو آن سال ها منحصربه فرید محسوب می شد.



ماخذ گذارهای VMware

وال استریت ژورنال در توصیف بدوی محصول VMware نوشت: «VMware انتخاب آزادی را بوسیله سیستم دسکتاپ شما می آورد». برنامه نویس های سرتاسر جهان رویکرد مثبتی نسبت به نرم وسایل VMware داشتند و از اجرای سیستم عامل های گوناگون روی یک کامپیوتر شخصی، ناراحتی زده بودند. ۲،۲۶۰ دانشگاه، اولیه کند افزار VMware را خریداری کردند که داخل کنار دیگر فروش های شرکت، درآمد را به یک میلیون دلار رساند.قرن ۲۱ و دنیای سرورسرویس های مجازی سازی سرور، دگرگونی به پله ی پرش VMware شدند

با ورود بوسیله قرن ۲۱، اولین محصولات اختصاصی سید VMware غم متولد شدند. یکی از آن ها به شهرت ESX، مخفف Elastic Sky X به راسته متد یافت. دیگری GSX یا Ground Storm X اشتهار داشت. تضاد اولین محصولات سروری VMware داخل سیستم عامل مقصد آن ها بود. ESX برای لینوکس و GSX برای ویندوز مدل سازی شد. امروز این قسمت قسمت کردن از ابزارها که به نام هایپروایزر شناخته می شوند، سهم مهم ی خدمات VMware را به خویشتن اختصاص می دهند.



نسخه های متعدد ورک استیشن در عبور زمان

در سال های مربوط باینده ESX و GSX درون پهلو هم توسعه یافتند تا اینکه GSX با سرویسی بوسیله نام Server جایگزین شد. ESX توسعه ی سزاوار سرزنش توجهی داشت و پس از بزمین نشستن به نسخه ی ۳/۵، با Virtual Server Center یا vCenter ادغام شد. ترکیب متاخر به نشانی یکی از برترین ابزارهای مجازی سازی تو آقا شناخته می شود.

VMware مقدماتی پتنت رسمی خود را در سال ۲۰۰۲ ثبت کرد. پتنت آن ها «سیستم و راه مجازی سازی سیستم های کامپیوتری» شهرت داشت. سه نفر از اساس گذاران، اسکات دوین، ادوارد باگنیون و مندل روزنبلوم به نشانی مختراعان پتنت مذکور شناخته شدند. امروز VMware زیاد از ۱،۸۰۰ پتنت در دفتر ثبت پتنت آمریکا دارد و سازمان IEEE کلکسیون ی پتنت های آن ها را به عنوان دومین مجموعه ی ارشد و ارزشمند درنگ افزاری می شناسد.

از ابزارهای کاربردی VMware که در ابتدای قرن ۲۱ معرفی شد می توان بوسیله vMotion اشاره کرد. این سرویس به کاربران امکان می داد تا یک مقرری ی پردازشی را از یک مالک به دیگری نقل مکان کنند. تو زمان جابه جایی، همه ی اپلیکیشن ها به فعالیت خود ادامه می دادند. امروزه توانایی جابه جا کردن ماشین های مجازی یکی از مقدر شدن های حقیقی و یکپارچه درون هر سیستم مجازی سازی محسوب می شود.



با ارائه ی ابزارهای مختلف مجازی سازی توسط VMware، کاربرد آن ها همچنین بوسیله ممارست در صنعت اضافه یافت. راسته پردازش بوسیله نرم کردن دانا ظرفیت های بالای مجازی سازی شد و روز به روز شریک های بیشتری ابزارهای آن را آزمایش می کردند. برخی از مشارکت ها تنها بخاطر آزمایش کارایی های متنوع بوسیله مجازی سازی روی آوردند و برخی دیگر، سرورهای پا بر جا و پروداکشن خود را همچنین با رمزی سازی مدیریت کردند.VMware درون سال ۲۰۰۴ توسط EMC خریداری شد

تا سال ۲۰۰۴، VMware بوسیله یک شرکت جهانی تبدیل شده بود و سرو های آن ها دیگر محدود به ایالات متحده نبودند. اولیه دکه اروپایی شرکت تو فریملی بریتانیا تأسیس شد. از آن زمان دفاتر متعددی از VMware درون سرناسر جهان تأسیس شده اند و امروز این مشارکت تو تمامی قاره های جهان دفتر دارد. اتفاق مهم دیگر در آن سال، بیع شرکت به EMC وجود که عهد نو ای را برای VMware نما زد. شرکت به صورت تمام و به نرخ ۶۳۵ میلیون دلار در تاریخ نهم ژانویه ی ۲۰۰۴ به تصاحب EMC درآمد.

از رخدادهای اساسی دیگر در سال ۲۰۰۴، می نبوغ بوسیله روش اندازی کنفرانس کاربران VMware به اشتهار VMworld اشاره کرد. این جلسه داخل سال های سپس به مرور بوسیله بزر گ ترین گردهم آیی حوزه ی رمزی سازی و پردازش ابری تغییر شد. اولین کنفرانس، ۱،۴۰۰ شرکت کننده داشت که سه طبق تعداد پیش دماغ شده بود.



در سال ۲۰۰۵ تأسیس دفاتر VMware درون کشورهای دیگر امتداد پیدا کرد و بنگلور، هند و چروک میزبان شرکت نرم افزاری بودند. تا آن سال تعداد کارمندان بوسیله بیش از هزاره نفر داخل سرتاسر جهان رسیده بود.

دسامبر ۲۰۰۷ و عرضه ی ESX 3.5 نقطه ی عطفی درون ابزارهای رمزی سازی سرور VMware بود. آن ها محصول جدیدی به شهرت ESX Server ESXi edition خواه ESXi نمایش کردند که کاربری مجازی سازی تو لینوکس را بهینه نمدار می کرد. عبارت i داخل نام دشت جدید بوسیله عنوان اختصاری بخاطر واژه ی integrated استفاده شد که یکپارچگی ابزار جدید را با سیستم عامل نشان می عدالت.

ESXi نیاز به کنسول های سنتی نداشت و هیچگاه اندکی از لینوکس در آن نبود. ابزارهای کافی درون سرو جدید VMware ارائه می شدند تا یک آدرس شبکه ای ایجاد کرده و مدیریت سیستم را از راه دور مقدور کنند. مزیت ابزار جدید این بود که با ظرفیت ۳۲ مگابایت، استعداد گمارش و اجرا از حافظه های فلش کوچک را هم داشت. چنین کاربردی تا آن سال ها تو هیچ سرویس مجازی سازی دیده نشده بود.



لوگوی VMware تا سال ۲۰۰۲

داخل سال ۲۰۰۷، سرویسی برای مدیریت ماشین های رمزی معرفی شد. VMware سرویس جدید را Distributed Resource Scheduler یا DRS نامید که بوسیله کاربران امکان می انصاف تا قوانینی برای توزیع منابع فیزیکی بین ماشین های مجازی بی حد تدوین کنند.سیسکو در بر دیگر بازیگران مبصر شبکه از شرکای تجاری مهم VMware است

VMware در سال ۲۰۰۷ علاوه بر توسعه ی سرو بوسیله توسعه ی زیرساخت حزن مشغول شد. آن ها به کمپ جدید تو مرکز تحقیقات استنفورد در پالو آلتو نقل مکان کردند. این کمپ امروز به عنوان مرکز حقیقی مدیریت شرکت شناخته می شود. در همان سال فرایند عرضه ی عمومی سهام شرکت هم انجام و VMware تو ۱۴ اوت به بازار بورس و اوراق بهادار نیویورک راه یافت. ابتدایی ارج گذاری سهام با قیمت ۲۹ دلار اجرا شد که تا خاتمه روز به ۵۱ دلار رسید. در همان سال، درآمد شرکت از یک میلیارد دلار فراتر رفت و داخل سال سپس به بسیار از ۱/۹ میلیارد دلار رسید.

شرکت سیسکو از بزرگ ترین فعالان صنعتی شبکه، داخل سال ۲۰۰۸ شریک کاربردی را با VMware اول کرد. آن ها سرویسی به نام Nexus 1000V را ترقی دادند که به عنوان یک سوئیچ نرم افزاری رمزی کار می کرد. ثمر مذکور بوسیله عنوان یک گزینه ی داخلی بوسیله زیرساخت های VMware افزایش شد.



لوگوی شرکت از ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹

داخل سال های پایانی دهه ی ۲۰۰۰، فهرست کند افزارهای VMware کامل تر شده بود و شریک بوسیله ممارست خود را به عنوان نامدار بزرگ در صنعت مشهور می کرد. از سرویس های آن زمان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:VMware Fusion: وسایل رمزی سازی ورک استیشن برای مکVMware Workstation: اسباب مجازی سازی ورک استیشن برای ویندوز و لینوکسVMware Converter: ابزاری بخاطر تبدیل مقدماتی ی ماشین های فیزیکی به ماشین های مجازیVMware ESX و ESXi: ابزارهای مجازی سازی سرور با سیستم عامل امبددVMware Server: ابزار مجازی سازی مبتنی پهلو ویندوزVMware Virtual Center: پروگرام ی مدیریتی برای مدیریت خوشه های سرور مجازی VMware ESX خواه ESXi

درخت سرو VMware Server در ژانویه ی سال ۲۰۱۰ از سیاهه خدمات شرکت بیرون شد. درواقع از آن زمان رمزی سازی تو جزء سید تنها داخل دو سرویس ESX و ESXi نمایش شدند.



ابتدایی دکه VMware تو بریتانیا

از سرویس های تأثیرگذار دیگر VMware در سال های پایانی دهه ی ۲۰۰۰ می توان به Virtual Desktop رمز کرد. سرویس مذکور به نوعی ابتدا دوران تازه ای در مجازی سازی دسکتاپ محسوب می شد که دسکتاپ و اپلیکیشن ها را نه عزب بوسیله لپ تاپ ها و دیگر کامپیوترهای شخصی آورد، بلکه گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه های موبایل هم از خدمات آن بهره بردند. پیاده سازی مستقیم این سرویس از فضای ابری، منجر به ساده سازی فرایندهای فناوری اطلاعات، کاهش هزینه های شرکتی، افزایش امنیت و انعطاف پذیری بیشتر داخل عملکرد مشتریان شد.میدان رو به نمو رمزی سازی

با ورود بوسیله دهه ی ۲۰۱۰، شرکت های بزرگ درنگ افزاری باخبر ترساندن های VMware برای محدوده ی تفوق ی خویشتن شدند. چندی از آن ها مقدمه به ترقی ی ابزارهای رمزی سازی شیرهدار افزار گرفتند که البته موفقیت چندانی نداشتند. VMware درون آن زمان عزب باهم اتحاد کردن معتبر با خدمات تجاری رمزی سازی بود. البته تلاش های هرچند ناموفق رقبا نشان رحم که میدان مجازی سازی در حال بیدار شدن است.



پات گلسینجر، مدیرعامل VMware

از محصولات VMware که در آن سال ها نمایش شدند می توان به View رمز کرد. VMware View رویکردی جدید در سیستم های دسکتاپ وجود. تا آن زمان دسکتاپ مقابل با ویندوز محسوب می شد که تو یک ماشین فیزیکی مانند ورک استیشن یا لپ تاپ یا محیط های پردازشی سرور فعالیت می درنگ. بوسیله هرحال View ابزارهای جدیدی را در اختیار کاربران تجاری و شوهردار گذاشت و بوسیله نوعی تعاریف دسکتاپ را تحول داد.

در سال ۲۰۱۱ یکی از اساسی ترین تغییرات VMware بوسیله رسانه ها اعلام شد. شرکت در مجمع کاربری خود به نام VMworld در لاس وگاس، ESX را به صورت تمام منسوخ و همه ی خدمات را به زیر سایبان vSphere برد. vSphere تو سال ۲۰۰۹ معرفی شده حیات.با دخول به دهه ی ۲۰۱۰ خدمات ابری به حوزه ی تمرکز VMware اضافه شدند

از محصولات بنیانی دیگر تو سال ۲۰۱۱ می توان به سیستم پلتفرم بوسیله عنوان سرویس Cloud Foundry رمز کرد که بوسیله همراه نسخه ی هاست منتشر شد. سرویس جدید از پیاده سازی اپلیکیشن های جاوا، Ruby on Rails، Sinatra، Node.js و Scala پشتیبانی می کرد. به علاوه پشتیبانی دیتابیسی از MySQL، MongoDB، redis، Postgres و RabbitMQ بی آرامی در آن نمایش شد.سال های اخیر و وضعیت کنونی VMware

VMware غصه متشابه بسیاری از شرکت های ارشد دنیای فناوری، فعالیت های خیرخواهانه را به وظایف پا بر جا خویشتن افزایش کرده است. آن ها درون سال ۲۰۱۰ VMware Foundation را تأسیس کردند که به کارمندان امکان مشارکت اجتماعی در جامعه ی محل فعالیت را می داد. یکی از رویکردهای پا بر جا VMware تو مبنا خیریه، به صیت Citizen Philantropy نام گذاری شد که زمان، تسلط ها و توانایی های افراد را بوسیله سمت حوزه های کاربردی و تک دلبستگی ی خودشان جهت دهی و تقویت می کند.



پات گلسینجر در پیاده شدن مایکل بیرونی

VMware در سال های فعالیت، جستار و توسعه را بوسیله عنوان مقدر شدن مهمی از وظایف انتخاب کرده است. مراکز تحقیقی آن ها تو بلغارستان، چین، هند و ناحیه های اشغالی از مراکز مهم توسعه ی خدمات کند افزاری هستند. تو سال ۲۰۱۱ یک مرکز بزرگ تحقیقاتی نیز درون پونا هند تسیس شد که بوسیله قیافه اختصاصی به ترقی ی پورتفولیوی شرکت در حوزه ی خدمات ابری می پردازد. با تأسیس آن مرکز، تعداد کارمندان داخل سرتاسر جهان به ۱۱ هزار نفر رسید.

تو سال ۲۰۱۱، سرویسی به نام vCenter Operation منتشر شد که امروز به معروفیت vRealize Operations شناخته می شود. سرویس سابق الذکر امکان مدیریت همه ی جزء های عملکردی از اپلیکیشن ها تا زیرساخت را بوسیله کاربر می دهد. چنین سطحی از کنترل، به کاربران امکان می دهد تا عملیات IT را با سرعت و سهولت بیشتری انجام دهند و به نوعی کنترل ترکیبی زیرساخت های مجازی و ابری را مقدور می درنگ.قلب اکنون آقا ۸۰ درصد از سهام VMware است

VMware هم شبیه دیگر باهم اتحاد کردن های بزرگ دنیای فناوری، بخشی از توسعه ی خود را با فرایندهای خرید و ادغام انجام رحم. آن ها در سال ۲۰۱۲ شریک Nicira فعال داخل حوزه ی قرین سازی شبکه را به قیمت ۱/۲۶ میلیارد دلار خریداری کردند. باهم اتحاد کردن متاخر به استراتژی Sofware-Defined Data Center یا SDDC ملحق شد. Nicira سرویسی به اشتهار Network Virtualization Platform یا NVP داشت که امکان ایجاد پویای شبکه های مجازی را به کاربر می عدالت. شبکه های مذکور، افسون شده از ساختار سخت افزاری شبکه فعالیت می کنند. در همان سال پات گلسینجر به مقام مدیریت عامل VMware رسید که تا به امروز حزن در آن موقعیت مشغول به فقره است.

توسعه ی خدمات شبکه درون سال های اخیر بخش مهمی از فرایندهای توسعه ای VMware را بوسیله خویشتن اختصاص داده است. NSX سرویس جدیدی حیات که مدل عملیاتی جدیدی را به راهکارهای شبکه اضافه کرد و تمامی بخش های شبکه را به ساختار یواش افزاری سرما. از سرویس های مهم دیگر داخل جهت رویکرد SDDC می توان به vSAN رمز کرد که در همان سال ۲۰۱۳ معرفی شد.



نخست همکاری با آمازون AWS

در سال ۲۰۱۳ یک اسپین آف داخل VMware صورت داد و بخشی از خدمات آن ها به رخساره یک شرکت جداگانه درآمدند. جنرال الکتریک از تنخواه گذاران انبازی جدید بود که به نام Pivotal Software فعالیت خود را شروع کرد. تمامی محصولات مرتبط با اپلیکیشن و ترقی دهنده ها، به شرکت جدید منتقل شدند. از میان آن ها می توان به Spring, tc Server, Cloud Foundry, RabbitMQ, GemFire و SQLFire اشاره کرد.

از خریدهای مهم دیگر VMware در سال های اخیر می توان بوسیله AirWatch اشاره کرد که با قیمت ۱/۵۴ میلیارد دلار د رسال ۲۰۱۴ خریداری شد. شریک شدن مذکور لقب ارشد ترین خرید تاریخ VMware را بوسیله خود ویژه عدل و آن ها را به بازیگری مهم داخل صنعتی مدیریت وسیله های موبایل تبدیل کرد. این رویکرد به مشتریان سازمانی امکان می دهد تا مفهوم جدید BYOD خواه همراه داشتن مایه های شخصی در فضا کار را بهتر توسعه دهند.

در سال ۲۰۱۵ یکی از بزرگ ترین فرایندهای ابتیاع و ادغام داخل کتاب فناوری رخ داد. شرکت بیرونی در آن سال تصمیم به خرید EMC گرفت که سهام آن ها تو VMware را هم شامل می شد. قیمت پیشنهادی ۶۷ میلیارد دلار وجود و پس از اتمام، بیرونی را به کلکسیون ای از کسب وکارهای وسیع تو حوزه ی رایانش تحول کرد.

پس از ادغام EMC با دل، VMware حدود ۸۰۰ نیروی مفید را تعدیل کرد و تعدادی از مدیران اجرایی هم استعفا دادند. از پیامدهای دیگر می قابلیت به انحلال کل آویشن ترقی ی Workstation و Fusion و اخراج تمامی توسعه دهنده های آمریکایی اشاره کرد. تحلیل گران در آن زمان پیش بینی کردند که تداخل فرهنگی در همکاری های دل، EMC و VMware جهت ترک سازمان از سوی بسیاری از کارمندان VMware خواهد شد. به هرحال هنوز زمان زیادی از خرید سابق الذکر نگذشته است و نمی نبوغ اظهارنظر قطعی درباره ی صحیح بودن آن پیش بینی ها داشت.



همان نعوظ که گفته شد خدمات ابری از اساسی ترین مرزوبوم های فعالیت VMware هستند. آن ها داخل جدیدترین اقدام خود در سال ۲۰۱۶ با AWS وارد شرکت شدند و VMware Cloud on AWS تأسیس شد. سرو جدید به تیم های IT امکان می داد تا منابع مبتنی بر سحاب خویشتن را با ابزارهای اسمی و کاربردی VMware مدیریت کنند.VMware تیمار مانند بسیاری از شریک شدن های بزرگ فناوری داخل مملکت ی اینترنت اشیاء فعالیت می کند

علاوه بر خدمات ابری، سرو های اینترنت اشیاء از تیمار از رویکردهای مدرن و پرطرفدار این سال های دنیای فناوری هستند. VMware هم تصمیم دارد تا تخصص و امتحان ی خود را به این بخش خبردار کند. آن ها Pulse IoT Center را در سال ۲۰۱۷ تأسیس کردند که به عنوان راهکار مدیریت زیرساخت شناخته می شود. درون همان سال، VMware از سوی گلس دور بوسیله عنوان ثالث مشارکت آمریکایی با بالاترین دستمزد پرداختی شناخته شد.

VMware بوسیله نشانی شرکتی کوچک متشکل از پنج متخصص عاشق فناوری درون یک آپارتمان مقدمه به کار کرد. امروز پس از گذشت بیش از ۲۰ سال، آن ها بوسیله یکی از نوآوران پیش گام در صنعت یواش افزارهای تجاری تبدیل شده اند. راهکارهای پردازشی، ابری، شبکه، موبایل و امنیت این شرکت، زیرساختی تمام و پربازده را برای بیش از ۵۰۰ هزار مشتری آن ها عرضه می کند. ساختار مجازی سازی که توسط VMware به جهان معرفی شد، به نوعی دنیای فناوری معلومات را متحول کرد و امروز به نشانی نیازی اجباری داخل ساختارهای IT شناخته می شود.

محصولات و خدمات VMware

بنیانی ترین قسمت قسمت کردن بندی محصولات VMware، هایپروایزرها هستند. GSX مقدماتی سرویسی بود که به صورت رسمی VMware را بوسیله دنیای هایپروایزر وارد کرد. از آن زمان دو نوع سرویس داخل این قوم ترقی پیدا می کند که سنخ ابتدا مستقیما با سخت ادوات وفاق دارد و جنس دوم، به صورت هاست شده و به کمک سیستم عامل واسط اجرا می شود.

نرم افزارهای VMware یک پکیج سخت افزاری کامل را به عارض رمزی برای سیستم عامل میهمان مجهز می کنند. به عنوان مثال بسرنوشت شوم دچار کردن های سخت افزاری ویدئو، شبکه و هارد دیسک به قیافه کامل در سیستم عامل رمزی بود دارند. با چنین رویکردی، ماشین های مجازی VMware کاملا پرتابل می شوند و جهیز عامل میهمان می تواند داخل هر باطراوت افزاری میزبانی فعالیت کند.

در تشریح کاربری ماشین های مجازی VMware باید بدانید که مدیر جهیز می تواند عملیاتی را در یک ماشین رمزی میهمان راکد کند و پس از کپی کردن آن بوسیله سخت ادوات دیگر، فرایند را دنباله دهد. همین رویکرد در ساختارهای سرور به صیت vMotion نمایش می شود که در بسرنوشت شوم دچار کردن های بالا معرفی شد.

سرویس های VMware رویکردی متفاوت با شبیه سازها دارند و سیستم عامل میهمان را با بازدهی اعلی مدل سازی و توسعه می دهند. شبیه سازها، عملیات هر دستورالعمل پردازنده را یک به یک در سامان هدف شبیه سازی می کنند. VMware رویکردی متفاوت دارد و شبیه سازی نمی یواش. البته رویکرد آن ها در فدایی مواقع درون جابه جایی سیستم مجازی بین رقیق افزارها با چااش روبه رو می شود. به نشانی شهید در جابه جایی بین پردازنده های ۶۴ بیتی اینتل و AMD یا جابه جایی بین سخت افزارهای گوناگون با تعداد هسته ی پردازنده ی متفاوت، چالش هایی ایجاد می شود.

نرم افزارهای دسکتاپVMware Workstation در سال ۱۹۹۹ معرفی کردن شد و اولین علیه شرکت وجود. این درنگ افزار بوسیله کاربران امکان می دهد تا سیستم عامل های خیلی x86 خواه x64 را در یک کامپیوتر شخصی فیزیکی گمارش و اجرا کنند. آخرین نسخه از آن به نام Workstation Pro 15.02 در نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شد.VMware Fusion رویکرد بلندی را برای کاربران مک مجهز می یواش. این سرویس هماهنگی کاملی با دیگر ماشین های مجازی دارد که تو محصولات دیگر VMware مخلوق شده اند.VMware Workstation Player درنگ وسایل رایگان برای کاربردهای غیرتجاری است. البته کاربران تجاری می توانند با تهیه ی مجوز از آن مصرف کنند. این درخت سرو امکاناتی شبیه و کمی کم نسبت بوسیله Workstation به کاربر ارائه می کند.نرم افزارهای مالک

از خدمات VMware تو مملکت ی سرور می توان به ESXi اشاره کرد که داخل بالا به تفصیل به آن پرداختیم. سرویس مجانی دیگر بوسیله نام VMware Server نمایش می شود که امکاناتی مشابه، اما ناچیز دارد.نرم افزارهای مدیریت خدمات ابریVMware vRealize Suit پلتفرم مدیریت ابری مخصوص سرویس های ابری هیبریدVMware Go درخت سرو مبتنی به خشکی امدن وب با هدف هدایت کاربران داخل هر سطح از تسلط بخاطر نصب و پیکربرندی VMware vSphere HypervisorVMware Cloud Foundation ارائه دهنده ی راهکارهای آسان برای پیاده سازی و مدیریت سرو های ابری تو جهیز های یکپارچه ی SDDCVMware Horizon View زیرساخت مجازی دسکتاپ

ذخیره سازی و قابلیت دسترسی

درون پاره های ذخیره سازی و توان دسترسی، دو سرو اصلی از سوی VMware عرضه می شوند که تاحدودی نیازهای کاربران را به قیافه کامل تو این جزء برطرف می کنند:VMware vSAN که قبلا به اشتهار VMware Virual SAN شناخته می شد راهکاری با تدوین یواش افزاری است که تو ESXi بوسیله قیافه امبدد عرضه می شود. این سرویس در کنار vSphere تو سرورهای میزان x86 اجرا می شود و یک راهکار زیرساخت علو همگرا (HCI) را عرضه می کند. اپولین نسخه از سرو درون مارس ۲۰۱۴ منتشر شد و نسخه ی ۶/۶ عرضه شده تو سال ۲۰۱۷، امکاناتی همچون رمزنگاری، حراست محلی از داده داخل خوشه های سروری گسترده، تحلیل و گشایش کارایی درایوهای SSD را عرضه می کند.VMware Site Recovery Manager یک راهکار بازسازی پس از هیاهو محسوب می شود که توقف فعالیت احتمالی ماشین های رمزی را از بخش مدیریت مجزا، راهنمایی می درنگ.محصولات متفرقه

VMware NSX بوسیله نشانی ثمر مجازی سازی شبکه شناخته می شود که در کنار مفهوم SDDC شرکت، بازاریابی و بوسیله کاربران معرفی شد. فناوری موجود تو این سرویس پس از فروش Nicira بوسیله زیرمجموعه ی VMware الحاقیه.



از محصولات اختصاصی کاربران موبایل می استعداد به Workspace One شااره کرد که دسترسی به اپلیکیشن ها و داده را برای کاربران موبایلی ممکن می درنگ. سرویس دیگر یک API به نام VIX یا Virtual Infrastructure eXtension است که مدیریت مبتنی بر اسکریپت یا مدیریت خودکار یک کامپیوتر مجازی را ممکن می کند. کاربران می توانند با استفاده از هریک از سرویس های Workstation، vSphere، Player یا قوم ی Fusion، از API مذکور روزی ببرند.

VIX راهکارهای اتصال و هماهنگی را برای زبان های برنامه نویسی C, Perl, Visual Basic, VBscript و #C مجهز می کند.

علاوه بر موارد بالا، محصولات بیش متنوع دیگری هم توسط VMware به میدان نمایش می شوند که فهرست کامل آن ها در وب سایت های منبع موجود است. غول مجازی سازی دنیای پردازش امروز با ۲۴،۲۰۰ مستخدم در سرتاسر جهان فعالیت می کند. آخرین آمار مالی، درآمد آن ها را در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۹ میلیارد دلار بیان می کند.بیشتر بخوانید:داستان برند لامبورگینی؛ پرفروش ترین سوپراسپرت دنیاداستان برند وسترن دیجیتال، از مدارهای محفل تا فرمانروایی درون بازار حافظهداستان برند نیسان؛ دومین خودروساز بزرگ ژاپنافزایش معامله شرکت ها توسط VMware؛ نمادی از حال و آینده پردازش تجاریهمکاری انویدیا و آمازون در تولید درنگ افزارهای مبتنی بر هوش جعلی درون فضای ابری
بوسیله گزارش ایسنا، حمید جبلی که تو کارنامه هنری اش، نگاشتن نمایشنامه و فیلمنامه، فیلمسازی، عکاسی، نقاشی، بازیگری، صداپیشگی و تماشاخانه عروسکی و ... را دارد، در اولین روزهای پاییزی، مبتلا برنامه ریزی بخاطر برگزاری تازه ترین نمایشگاه نقاشی خود است و درون عین حال فراغت است کتاب تازه اش مهمان کتابفروشی ها شود.

نمایشگاه ابتکاری او یک نمایشگاه نقاشی است با معروفیت «رستم و دیو و آشنایان» که درون شیراز برگزار می شود.

نمایشگاه ابتکاری این ستاره یک نمایشگاه انفرادی است که در آن حدود ۲۰ تابلوی نقاشی از حمید جبلی بوسیله نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه در گالری «سروناز» شیراز برپا می شود و افتتاحیه آن فردا (پنجشنبه) ۱۸ مهر ماه است و جبلی برای این برنامه، راهی شیراز خواهد شد.

آثار نمایشگاه «رستم و دیو و آشنایان» اکرولیک روی بوف و فضای آنها نزدیک بوسیله نقاشی قهوه ساختمانی ای است.

نقاشی های حمید نهادین از روز ۱۸ مهربانی ماه بر دیوار نمایشگاه «سروناز» شیراز قرار می گیرند و به مدت یک هفته مهمان شهر «سعدی» و «حافظ» خواهند بود.

سازنده فیلم های «فرزند مریم» و «خواب سفید» با تاریخ نو خود مهمان کتابفروشی ها هم می شود؛ کتابی که نامش «خاطرات پسربچه شصت ساله» است و ۳۲ افسانه را دربرمی گیرد؛ قصه هایی که از زمان تولد تا پنج سالگی را روایت می کنند. این مجموعه در ۵ سالگی جبلی به پایان می رسد و مجموعه دومی هم دارد که نامش «رفتن به دبستان» و قرار است بعدتر منتشر شود.

«خاطرات پسربچه شصت ساله» را پراکندن «پریان» منتشر می کند و قرار است نیم دوم مهربانی ماه هوشیار بازار شود تا حمید جبلی درون ماه تولد خود، دو رویداد هنری را رقم زده باشد.

همین ناشر پیش از این نمایشنامه «دوستان با محبت» دیگر معلول این هنرمند را منتشر کرده بود، درام ای که شهریور سال ۹۵ تو مجموعه تماشاخانه شهر رونمایی شد.

جبلی که سال ها تجربه عکاسی درون تماشاخانه را دارد، سال ۹۶ نیز نمایشگاه نقاشی دیگری را با نام «بختک های شیرین» درون گالری «آتبین» برپا کرد و سال ۹۷ نیز نمایشگاه عکس خود را با نام «ماسوله ۶۷ » داخل همین گالری برگزار کرده حیات.
ASGASGلاجیتکAROOOONAROOOON طی سال های گذشته سرمایه گذاری گشاد ای در بخش تولید وب کم و تجهیزات ویدیوکنفرانس کرده است. در همین راستا، طی سال های گذشته شاهد رونمایی و عرضه ی محصولاتی جذاب و توانمند درون این پاره بوده ایم که خیر عزب نیاز کاربران عادی را به انعام تأمین می کند، بلکه انجام کنفرانس های ویدیویی با حضور حداکثر ۲۰ نفر را نیز فراهم می کند.

مقالات مرتبط:معاینه لاجیتک کانکتبررسی لاجیتک میت آپ

پیش نم بخاطر انجام کنفرانس های کاری و گروهی، راهی جز خرید محصولات چند هزاره دلاری نداشتید. اما محصولات جدید لاجیتک به خوبی فضای تهی میان تجهیزات شوهردار و حرفه ای را لبریز کرده است تا با بودجه های مختلف قادر به معامله نمونه ای ایده آل با توجه بوسیله فضای مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش خود باشید. کانکت و میت آپ بخاطر برگزاری میتینگ های ویدیویی هوا های کوچک ایده آل بوسیله حساب می جریان. ولی چنانچه قصد برگزاری جلساتی بزرگ مرطوب یا کلاس های آموزشی آنلاین را دارید، لاجیتک گروپ نیکوترین گزینه ی در دسترس است که امکانات عریض ای درون این زمینه نمایش می دهد. در ادامه با زومیت و تجسس عمیق ویدیوکنفرانس لاجیتک گروپ همراه باشید.

گروپ (Group) توسط شرکت اسپیرو، نماینده ی لاجیتک در ایران در اختیار زومیت قرار محزون است.مشخصات متخصص لاجیتک کانکتابعاد دوربین۱۳۰ در ۱۷۰ در ۱۳۸ میلی متر (ارتفاع، عرض، عمق)وزن دوربین۵۸۵ گرمابعاد اسپیکرفون۲۴۰ در ۶۵ درون ۲۴۰ میلی متر (ارتفاع، عرض، عمق)وزن اسپیکرفون۱۲۲۳ گرمحداکثر رزولوشن فیلم برداری۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلزاویه ی دیدن دوربین۹۰ منصب قطری، ۸۲ درجه افقی، ۵۲ منصب عمودی
نبوغ چرخش افقی ۹۰ /- درجه و عمودی ۳۵ / ۴۵- درجهزوم۵ برابر زوم اپتیکال و ۵ برابر زوم دیجیتال (مجموع ۱۰ برابر زوم بدون کاستی کیفیت)میکروفنتعبیه شده درون جثه ی اسپیکرفون، توان حذف نویزفناوری های اتصالی بی سیمبلوتوث و NFCکنترل از راه دوردارد با قابلیت کنترل تا ۸/۵ متر؛ با توان کنترل زاویه و زوم دوربین، حجم صدای اسپیکر، قطع کردن میکروفن، برقراری و قطع کردن تماس، انتظام زوایای پیش فرض دوربیندرگاه های اتصالیمیکرو USB (اتصال به کامپیوتر)، قفل کنزینگتون، پورت برق، اتصال به میکروفن نرم افزار های سازگارSkype, Zoom, Teams, Fuze, Jabber, BlueJeans, Broadsoft, Google Meet, Vidyo, GoToMeetingسایرنمایشگر برای نمایش وضعیت تماس، نشانگر LED سبب اعلان وضعیت مکالمه، فوکوس خودکار، ۵ حالت انتظام دوربین، کدک H.H 264محتوای جعبهدوربین، اسپیکرفون، هاب اتصالی، آداپتور برق، سیم ۲ متری وحدت به کامپیوتر، سیم ۵ متری دوربین، سیم ۵ متری اسپیکرفونقیمت۱۳٬۳۰۰٬۰۰۰

تومان

طراحی لاجیتک گروپ جایگزین مقیاس CC3000e شده است؛ با نگاهی به زبان طراحی گروپ می توان به این موضوع به خوبی جای پا. برد این وسیله همچنین از سه بخش اصلی تشکیل شده است؛ دوربین، هاب کانکتور و. اسپیکرفون سایر اقلام درونه مجری ی نیز عبارت هستند از مانت یگانگی دوربین به دیوار، ریموت کنترل و کابل های وحدت مقدر شدن های مختلف به. یکدیگر این مایه برخلاف کانکت که قابلیت محموله و تغییر مکان دارد، باید نظیر میت آپ داخل فضا خاصی مانند اتاق جلسات یا کلاس های آموزشی انتصاب.



شود دوربین لاجیتک گروپ با توان تغییر زاویه عمودی و (افقی ۲۶۰ درجه پن و ۱۲۰ منصب)تیلت ، آزادی عمل زیادی بخاطر گلچین نیکوترین قاب به کاربران می. دهد زوم اپتیکال ۱۰ برابری آن نیز منجر به مدل سازی طویل لنز شده است که تفاوت زیادی با دوربین های به کاررفته درون سایر تجهیزات ویدیوکنفرانس لاجیتک. دارد بدین تزیین فارغ از محل و فاصله ی کاربران تا دوربین، می توان چهارچوب مناسبی از حضار. داشت امکان تعبیه ی سه حالت از پیش گلچین شده ی دوربین نیز کمک زیادی به افزایش روزی وری جلسات می کند تا به عنوان مثال با یک کلیک، دوربین از روی حضار بوسیله سوژه ی خاصی مشابه وایت بورد موجود تو حجره جلسه تبدیل قاب.

دهد اسپیکرفون نقش هاب حقیقی برای برقراری وابستگی های صوتی را ایفا می. کند این مایه در کنار تجهیز به اسپیکر، از چهار میکروفن توانمند برخوردار است که بوسیله گفته ی لاجیتک توانایی دریافت ندا تا بور ی ۹ متری را دارد و توان حذف نویز و همهمه ی محیط را نیز بوسیله ارمغان می. آورد مفتاح های کنترل دستگاه همچنین روی اسپیکرفون تعبیه شده اند که عبارت هستند: از سه گانه کلید سریع تغییر حالت دوربین به میزان ی تعیین (شده که پیش زیرفون باید برنامه ریزی)شوند ، چهار کلید تغییر زاویه ی دوربین، دو مفتاح زوم، اضافه و کاهش حجم صدا، قطع میکروفن، برقراری و پایان تماس و اتصال.بلوتوث لاجیتک نمایشگر سیاه و سفید کوچکی روی اسپیکرفون گروپ نصب کرده است که اطلاعاتی مانند وضعیت رابطه و اتصال مایه با بلوتوث را عرضه می. دهد همچنین نوار LED تزیین محیط اطراف نمایشگر و پنل کنترلی را در برگرفته است که با تغییر رنگ به قزل یا آبی داده ها وضعیت دستگاه را اطلاع دادن می.

کند با توجه به نوع کاربرد (گروپ کاربرد در جلسات با تعداد بالای)حاضران ، لاجیتک ریموت مخصوصی را همچنین همراه دستگاه استراحت داده که قادر به انجام طولانی عملیات های کنترلی است تا نیازی به دسترسی به اسپیکرفون. نباشد ابعاد و طراحی این ریموت به نحوی عمل شده است تا امکان قراردادن آن روی بخش کلید های کنترلی اسپیکرفون.

باشد لاجیتک برای اتصال اجزا بوسیله یکدیگر، از هاب کنترلی یکروز دستگیر که در سنخ خویشتن اقدامی هوشمندانه. است این مدخل وظیفه ی یکدلی اجزا به یکدیگر و تأمین قابلیت تک نیاز آن ها را برعهده. دارد بدین زیبایی می توان با قراردادن هاب در محلی دور از دید، دوربین و اسپیکرفون را بوسیله واسطه ی کابل بلند ۵ متری در نگرش مناسب تعبیه. کرد اتصال اجزای مختلف به هاب از شیوه کابل/PS 2 اجرا می شود تا ارجاع توان لازم همچنین عاری نیاز به کابلی مجزا بوسیله صبر امکان پذیر. باشد لاجیتک برای جلوگیری از اتصال اشتباه کابل اسپیکرفون و دوربین داخل مکان دیگری، آن ها را با ته رنگ های قرمز و آبی واضح کرده است تا عملیات سیاق اندازی دستگاه داخل میسر ترین حالت امکان پذیر فراغت داشته و هر فردی قادر بوسیله انجام آن.باشد

عملکرد یکی از نقاط خوراک محصولات لاجیتک، فرایند آغاز بوسیله حکم آسان آن ها است و دستگاه ویدئو میتینگ گروپ نیز از این قاعده مستثنی. نیست البته در دیدن داشته باشید، درنگ افزار بستگی ویدیوی داخل این دستگاه بوسیله رخساره یکپارچه تعبیه نشده است و بخاطر کاربرد از آن باید از کامپیوتر بهره.

ببرید برای استفاده  از گروپ تنها کافی است پس از همراهی دوربین و اسپیکر فون بوسیله هاب، آن را به کامپیوتر همواره کنید تا بلافاصله عملیات وقوف مایه آغاز شود و درون کمترین زمان ممکن قادر بوسیله استفاده از آن در نرم اسباب ویدئو کنفرانس خود. باشید این وسیله بوسیله قیافه پیش فرض توسط عموم پلتفرم های تکلم ی صوتی و تصویری پشتیبانی می شود تا فارغ از درخت سرو مورد استفاده ی خود، بوسیله قرار قادر به استعمال از گروپ. باشید فهرست نام دارترین نرم ابزار های پشتیبان از لاجیتک گروپ عبارت است: از اسکایپ، زوم، تیمز، فیوز، جبر، کانکت، بلوجینز، ویدئو، گوگل میت، برادسافت و. GoToMeeting لازم بوسیله تذکر است که برای سازگاری بیشتر با فدایی از درنگ افزار های مذکور باید با مراجعه به آدرس.support.logitech com، پلاگین مخصوص نرم افزار را دانلود.

کرد کیفیت خوب ویدئو با زوم ۱۰ برابری بسیار

کاربردی گروپ در حالی که بسیاری از مشخصه های سلسله پیشین خود را به ارث دستگیر است، استعداد های بیشتری نیز به همراه دارد تا انجام مکالمات ویدیویی تو بالاترین کیفیت ممکن قرار داشته. باشد به عنوان مثال می استعداد به فناوری فوکوس خودکار روی سوژه ها اشاره. کرد با اینکه نمی قابلیت هوی فوکوس سریعی مانند دوربین های فیلم برداری داشت، اما گروپ داخل این زمینه عملکرد نواخت از خویشتن نشان می دهد و با تغییر قاب، سوژه داخل کسری از ثانیه شناسایی می شود و در فوکوس قرار می. گیرد این روند داخل حدی تند است که درون مصرف های زومیت هیچگاه گاه مشکل یا تاخیری مشاهده.

نشد گروپ برای ارسال محتوای تصویری از H.کدک H 264 با (فشرده سازی Scalable (Video Coding SVC و.UVC 1 5 بهره می برد تا بوسیله کمترین پهنای باند مقدور بخاطر ارسال و شهود باکیفیت ویدئو. حاجت باشد با استفاده از این وسیله حداکثر قادر به ارسال ویدئو با رزولوشن 1080P و قیمت ۳۰ فریم به خشکی امدن ثانیه. خواهید وجود در صورتی که از اپلیکیشن دوربین ویندوز بخاطر سنجش کیفیت دوربین گروپ استفاده کنید، جزئیات اوج و تمثال طاسی بسیار نواخت را مشاهده.

خواهید کرد برای مطالعه عملکرد لاجیتک گروپ از یواش اسباب اسکایپ و اینترنت با پهنای باند (۳۵) مگابایت آپلود. استفاده شد کیفیت ویدیوی ارسالی داخل سطح بسیار بالایی قرار دارد و می توان آن را از گزینه های بسیار خوب حال مهیا داخل. بازار دانست اما توانایی اصلی گروپ بوسیله ارسال محتوای باکیفیت خلاصه نمی شود و محصولات دیگری از لاجیتک قرین میت آپ در این بنیاد عملکرد. بهتری دارند قابلیت حقیقی گروپ به دامنه ی وسیع فاصله ی کانونی آن باز می گردد؛ جایی که با ۵ برابر زوم اپتیکال و ۵ برابر زوم دیجیتال که لاجیتک آن را ۱۰ طبق زوم بدون افت چونی می نامد، آزادی عمل فوقانی بخاطر نمایش هر جزء از اتاق جلسات.را دارد فراخ ترین نمای دوربینزوم

۱۰ برابری البته همان طور که می شد احتمال زد، ادعای لاجیتک درخصوص زوم ۱۰ برابری عاری کمبود کیفیت بیشتر گنجایش ی تبلیغاتی دارد و درون این حالت با سقوط محسوسی داخل کیفیت شمایل رو به. رو هستیم نباید از نبوغ زوم ۵ برابری اپتیکال غافل شد که امکان نمایش چهارچوب ودیعه لطافت را بدون کمبود کیفیت مجهز. می نرم البته گروپ داخل ارائه ی زوم ۱۰ انطباق نیز عملکرد بیش خوبی دارد و تمثال بازپسین با وجود کاهش کیفیت ، باز اندوه خوب و کاربردی است و می استعداد جزئیات را درون سطح بالایی در آن. مشاهده کرد با بود زاویه ی نظر کمتر ۹۰ درجه (ای گروپ در مقایسه با زاویه ی ۱۲۰ درجه ای)میت آپ ، حیات زوم اپتیکال امکان تعبیه ی دوربین درون فاصله ی بیشتر نسبت به میز کنفرانس.

را دارد میکروفن های تعبیه شده در لاجیتگ گروپ عملکرد زیاد نیکوکاری دارند و حتی از بور ی ۵ متری نیز نغمه بوسیله انعام شهود و ارسال. می شود تو صورتی که از دستگاه داخل مکان های تسکین و بدون نویز محیطی بهره ببرید، گروپ بدون احتیاج به میکروفن های کمکی اقتدار دریافت نوا از تمام گوشه و کنار فضا را. خواهد داشت بوسیله لطف استفاده از چندین میکروفن درون جهات مختلف، امکان تشخیص گوینده در محیط در دسترس است تا با تکثیر سطح صدای وی، کیفیت بالاتر مکالمه ی صوتی به. ارمغان بیاید با این حال لاجیتک بخاطر گشایش کیفیت میکروفن ها، امکان اتصال دو عدد میکروفن کمکی و صبر دادن آن ها درون فواصل بیشتر با اسپیکرفون را فراهم.

کرده است برخلاف کیفیت میکروفن، گروپ داخل زمینه ی پخش صدا عملکرد خوبی ندارد و خیر تنها چونی پخش خوبی نداشته، بلکه از پخش صدا با ظرفیت بالا نیز عاجز است و در مقایسه با لاجیتک کانکت و تا اینکه اسپیکرهای ۱۵ وات پرتابل در این زمینه در جایگاه پایین تری راحتی. می گیرد به همین دلیل پیشنهاد می شود داخل صورتی که قصد مصرف از گروپ درون محیط های بزرگ را دارید، از بلندگوهای توانمندتری.

روزی ببرید لاجیتک گروپ همانند کانکت در بر استفاده بوسیله عنوان ویدئو کنفرانس، می تواند با اتصال با بلوتوث بوسیله گوشی هوشمند خواه لپ تاپ برای اجرا مکالمات صوتی با استعمال به نشانی اسپیکر بوسیله فقره.گرفته شود

جمع بندی لاجیتک با عرضه ی تجهیزات ویدیوکنفرانس متنوعی شامل BCC950، کانکت، میت آپ و گروپ، تنوع محصولات خود برای کاربری های تجاری و حقوق بگیر را به خوبی تکمیل. کرده است بدین ترتیب بخاطر هر مستخدم با حجم جلسات گوناگون، محصولی ایده آل از برند لاجیتک را. خواهید یافت در این بین گروپ با تجهیز به قابلیت های مختلف، گزینه ی بسیار دهش برای جلسات موثر در حجره های ارشد با تعداد بسیار حضار به شمار می رود که قادر بوسیله تأمین حاجت های کاربران تو سطح.



بالایی است لاجیتک گروپ یکی از بهترین مایه های ویدئو کنفرانس مخصوص جلسات با تعداد حاضران بسیار و کلاس های. آموزشی است هرآنچه برای برگزاری مکالمه ی صوتی باکیفیتی حاجت است، تو گروپ دیده. می شود کیفیت زیاد خوب ویدیوی ارسالی، زوم ۱۰ برابری، حالات پیش تخیل دوربین، میکروفن های توانمند و ریموت کنترل، تنها اندکی از استعداد های دستگاه رده بالای لاجیتک است تا نیاز کاربران متنوع در این زمینه را به انعام.برآورده نرم نکات مثبتدوربین با قابلیت چرخش در زوایای مختلف و زوم ۱۰ برابریمیکروفن عالی با امکان افزودن میکروفن های بیشترریموت کنترل کاربردیفرایند نصب آساناتصال با NFC و بلوتوثنکات منفیحجم کم صدای اسپیکرافت کیفیت تصویر درون زوم:دیجیتالبیشتر بخوانید ماوس لاجیتک MX Master 3 با توان های حرفه ای شناساندن شدلاجیتک دو کیبورد جدید مخصوص گیمینگ رونمایی کردکشف آسیب پذیری قطعی نسبت به حمله های سایبری در موس و کیبورد بی سیم لاجیتکاسپیرو تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک را به صاحبان تصرف وکار داخل ایران

مطالعه iOS 13

WWDC سال گذشته، جایی بود که iOS 12 توانست پای خود را بسیار از گذشته محکم بگذارد و تامل بسیاری از کاربران را از مشکلات احتمالی اسودگی یواش. امسال، اپل iOS 13 را زمانی شناساندن کرد که همه منتظر تحولات اساسی بودند. یقین های مربوط به این نسخه از جهیز عامل iOS اپل بوسیله اسلوب ای بود که iOS 13 را متفاوت ترین نسخه از سیستم عامل اپل می دانستند. در مشخص منو اصلی، شاید این تغییرات بوسیله چشم نیاید؛ اما کافی است مدتی با این نسخه از جهیز عامل کار کنید تا به تغییرات وسیع ی اپل بخاطر iOS 13 پی ببرید.مقاله ی مرتبط:بررسی iOS 12

iOS 13 طرز خود را از دنیای تبلت های اپل استثنا کرد تا بتواند بیش از گذشته با تمرکز در دنیای موبایل لول کند. ایجاد تجربه ی مفت و خلق کاربری های جدید نکاتی است که اپل درون iOS 13 پاس کرده است. بااین حال، آیا اپل می تواند در رقابت جهیز عامل های همراه بخاطر کسب عنوان بهترین، سربلند خارج شود؟ درادامه، با بررسی زومیت از iOS 13 همراه باشید.  

برای تجربه ی iOS 13 نیاز دارید یکی از مدل های چهار سال اخیر آیفون را داشته باشید. به بیان دیگر، آیفون های ۶ و ۶ پلاس از این بوسیله روزرسانی بی نصیب شده اند و از آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس و آیفون SE می توانند به آخرین نسخه از جهیز عامل اپل بوسیله روزرسانی شوند. نکته ی مهم این است که اپل فقط چند روز پس از به روزرسانی iOS 13، نسخه ی iOS 13.1 و سپس، iOS 13.1.1 را به دلیل مشکلات کند افزاری عرضه کرد. بوسیله روزرسانی به آخرین نسخه ی سیستم عامل اپل را به همه ی دارندگان آیفون توصیه می کنیم. درباره ی مایه های آیپد، iOS 13 با نشانی iPadOS مجزا منتشر شده است که بررسی آن را درون زومیت خوانده اید.



درکنار ویژگی های مختلف کند افزاری افزایش شده به دستگاه که بوسیله نرم کردن بوسیله آن ها اشاره خواهیم کرد، پایداری بیشتر سیستم عامل و افزودن کارایی آن را شاهد هستیم؛ بوسیله طوری که اپل در رویداد معرفی این نسخه اعلام کرد اجرای اپلیکیشن ها درون iOS 13 دوبرابر زننده شده است تا کاربران راحتی بیشتری امتحان کنند. در iOS 13 اپلیکیشن های اصلی و ثالث تا ۵۰ درصد فضای کمتری را اشغال می کنند؛ درنتیجه تجربه ی کاربران تو نسخه های ۶۴ گیگابایتی آیفون می تواند بهتر از گذشته باشد. با توجه به بهبود های نرم افزاری، اپل توانسته است امتیاز چهره ی فیس آیدی را تا ۳۰ درصد افزایش دهد. این افزایش و بهبود شناسایی تصویر تأثیر بسزایی کنار تجربه ی کاربری گذاشته است و در اولین برخورد، احساس خواهید کرد وسیله چابک تر از گذشته شده است.

داخل زیر غشا iOS 13، تغییرات بیشتری عارض داده است که شاید برای کاربر بازپسین به چشم نیاید؛ اما توسعه دهندگان از آن بهره ی اصلی را خواهند برد. به قیافه سیاهه وار تغییرات iOS 13 عبارت اند از:

 Improved kernel thread schedulerDLYD3 closuresSystem frameworksMore efficient shared cacheImproved background process efficiencyCompiler improvementsCached system stateiCloud optimizationsAsynchronous Metal shadersSwift code optimizationDynamic network switchingReduced memory usage on Super Retina displaysAuto layoutHigh-efficiency memory allocationAPFS cache deleteOptimized FairPlay decryptionLaunchtime daemon throttlingPrioritized pageouts

 

تغییرات پایه ای در iOS 13 به گونه ای نیست که میل داشته باشید تمامی بنچمارک های مربوط را تحت تأثیر استراحت دهد، زیر ابزار بنچمارک از همان الگوریتم های قبلی برای بررسی شیرهدار افزار استعمال می درنگ. درواقع، این تغییرات به تجربه ی کاربر درون استفاده از دستگاه مربوط است؛ یعنی از زمان آنلاک کردن وسیله تا انتخاب اپلیکیشن های متنوع تحت تأثیر iOS 13 فراغت اندوهناک است.

درون این نسخه از iOS، تغییرات بصری چشمگیری اعمال شده است. تو بیشتر تقدیر های نرم افزاری، فونت های بولد و البته بخشی کوچک نم از قبل را تماشایی هستیم. برای مثال، درون زمان مشاهده ی تصویر از گالری، آیکون هایی پایین ورقه به رویه ای نمایش داده شده است که رسیده تصویری عریض تر در گوشی خود تماشایی هستید.عمده ترین نبوغ درنگ افزاری افزایش شده به جدید ترین نسخه iOS 13 حالت تاریک (Dark Mode) است. حالت تاریک بخش مهمی از مجمع اپل را تشکیل داد. این حالت در استفاده ی کاربر مؤثر است و تأثیر زیاد پهلو استفاده باتری، به اختصاص وسیله هایی با ورقه نمایش OLED خواهد گذاشت. در حالت تاریک، بسیاری از پیکسل های صفحه نمایش باثبات هستند؛ بوسیله همین دلیل، زندگی باتری دستگاه بوسیله مراتب بیشتر خواهد بود.



حالت تاریک اپل تمامی اپلیکیشن ها را مافوق الشعاع راحتی می دهد و تجربه ی خوبی بخاطر شما نما می زند. برای دسترسی به حالت تاریک راه های متفاوتی وجود دارد. می توانید در گزینه ی تنظیمات ورقه نمایش این قابلیت را کوشا کنید خواه می توانید در کنترل سنتر با عملکرد لمس سه اتیه تو قسمت نور صفحه نمایش، به این گزینه دست جلوه گر کنید. تصویر پس شالوده هم می تواند سزاوار سرزنش با ساعت طی روز، از حالت هویدا به حالت تیره دگرگونی شود؛ البته این قابلیت بوسیله بعضی از تصاویر جدید پس بنیان در iOS 13 مربوط است و همه ی تصاویر آن را ندارند.





اعمال حالت حالت تاریک می تواند به صورت خودکار حزن انجام شود تا در طول روز و شب از آن استفاده کنید. هماهنگی تمامی اپلیکیشن ها با سیستم عامل دستگاه برای اجرای حالت تاریک مثال زدنی است و تجربه ی خوبی بخاطر کاربر به ارمغان می آورد.



با توجه بوسیله اینکه لمس سه بعدی درون گوشی های جدید آیفون حذف شده است، برای دسترسی به منو سه بعد اینده باید تمام تر از حالت معمولی صفحه عرضه را لمس کنید تا منو معروف به 3D Touch بازشود. این منو در اپلیکیشن های مختلف قابلیت های متنوعی به شما می دهد؛ بوسیله عبارت دیگر، دسترسی های سریع تری بوسیله محتوای تو اپلیکیشن خواهید داشت. دسترسی های کندرو تر با معاون لمس سه اینده باعث شده است دیگر برای اتصال به وای فای خواه دستگاهی بلوتوث، به منو تنظیمات نیازی نداشته باشید. برای این کار کافی است از نوار کنترل سنتر روی گزینه ی وای فای یا بلوتوث لمس سه بعدی ایفا دهید تا منو مربوط برای شما باز شود.



طراحی منو سه گانه بعدی نیز کاملا متفاوت شده است و با گزینه های بهتری روبه رو خواهید شد. البته متن تالیف ها و وزن ی این منو همچنین دون تأثیر قرارگرفته است. یکی از بهینه تغییرات درنگ افزاری که با دیدنش بسیار خوشحال خواهید شد، مدخل افزایش ندا در iOS 13 است. داخل تمامی نسخه های قبلی، افزایش صدا یا تنظیم حالت بی لحن برای دستگاه مستلزم بردباری چند ثانیه آیکون بزرگ در وسط ورق بود؛ اما در حال حاضر، اضافه یا کاهش صوت بوسیله سمت چپ وسیله منتقل شده است و تا اینکه با لمس آن، به راحتی می توانید صدای دستگاه را انتظام کنید. با جابه جایی مفتاح درنظر پژمرده شده بخاطر حالت بی صدا در لبه سمت چپ آیفون، بنر کوچک و ترتیب داخل بالای دستگاه بوسیله شما بانگ می دهد. حقیقتا این مورد سال های سال به عنوان قسمتی عذاب کننده شناخته می شد؛ بوسیله ویژه زمانی که هنگام تماشای ویدئو قصد دارید صدا را کم یا بسیار کنید.



اپل شرکتی محو که صرفا براساس عدد و رقم ورزش کند. این همکاری برای تکثیر کشش زندگی باتری، افزایش حجم باتری را تنها راه محلول ممکن نمی داند؛ بوسیله همین دلیل، جدا از همه بهینه سازی های نرم افزاری و ابدار افزاری، راهکار های دیگری را نیز در نظر گرفته است. با عدول کردن به تنظیمات باتری در iOS 13، سیستم عامل به شما راهکار هایی برای کاهش مصرف باتری پیشنهاد می دهد که با ضربه کوفتن روی هرکدام، بوسیله تنظیمات مربوط راهنمایی خواهید شد. در این میان، گزینه ی جدیدی که بوسیله تنظیمات باتری اضافه شده است، توجه شما را فراخوانی خواهد کرد. با فعال سازی این گزینه، می توانید شب تا بامداد گوشی خود را بوسیله شارژ هموار کنید و ناراحت فرود امدن درصد آن به ۱۰۰ نباشید. به بیان بهتر، با کوشا سازی این گزینه وقتی باتری وسیله درون شبانگاه به ۸۰ درصد شارژ برسد، عملیات شارژ ایستا خواهد شد و بعد در اوایل صبح مجددا ادامه بی پرده می کند تا وقتی از خواب هوشیار شوید. این فرایند بوسیله صورت هوشمند با درس آیفون از اعمال روزانه ی شما انجام می شود. پس درون کشش شب، صبر نیست آیفون به ۱۰۰ درصد شارژ برسد تا با بغرنج OverCharge رو به رو شود. به گفته ی اپل، این ویژگی باعث افزایش زندگی باتری آیفون می شود.



همان وضع که ابتدایی ترین ژست های حرکتی تو حال مهیا بوسیله ابتکار اپل در گذشته لباس گرفته است، متباعد نیست شاهد باشیم هرسال این شرکت نحوه ی مصرف از ژست های حرکتی را دگرگونی دهد. استفاده از ژست های حرکتی داخل سیستم عامل خصوصی آیپد بیشتر به چشم می خورد؛ ولی کاربران آیفون از آن بی بهره نیستند. بخاطر اینکه با سیستم جدید کیبورد و موارد اضافه شده بیشتر آشنا شوید، اپلیکیشن Notes بیشتر از گذشته تحول کرده است. ظاهر نمایش نوت های مختلف در اپلیکیشن Notes متفاوت شده است و دسترسی یا جست وجو در متن ها راحت تر انجام می شود. قابلیت های نرم افزاری بیشتری تو Notes قرار گرفته است تا بتوانید محتوا را بهتر مدیریت کنید. کیبورد متاخر اپل از قابلیت سوایپ پشتیبانی می کند؛ ولی در حال حاضر، این توان منحصرا برای زبان انگلیسی کوشا است و نمی توانید از سوایپ برای زبان فارسی استفاده کنید.

واگذاری بوسیله کیبورد های اموجی با کلیدی مخصوص تعبیه شده ایفا می شود و نیازی نیست مکرر اصطلاح کیبورد را عوض کنید. در صفحه ی جدید کیبورد، اضافه شدن سرنوشت ویژه ی میموجی استیکر را تماشاگر هستید که با معاون میموجیِ ساخته شده می توانید حالت های مختلفی ایجاد کنید.

وقتی قسمتی از متن خود را انتخاب کنید، با لول پینچ کردن سه انگشت می توانید متن را کپی کنید. چنانچه دوباره ارتکاب دهید، متن کات خواهد شد و با عمل معکوس به صورت سه گانه انگشتی، عمل پِیست انجام می شود. البته تو واقعیت، ژست حرکتی با سه گانه انگشت آن غم درون ورقه عرضه گوشی موبایل چندان جالب و کاربردی به نظر نمی رسد؛ چراکه هنگام تجربه با خطای متجاوز اضافی روبه رو بودیم. سوایپ سه انگشتی به سمت چپ یا راست حد ارتکاب Undo و Redo خواهد بود. در تجربه ی کاربری اگر بوسیله این چند عمل حقیقی نیاز دارید، نیکوترین طرز تپ با سه انگشت روی متن انتخاب شده است تا منو تنظیمات بازشود.

به طور کلی، اپلیکیشن Notes از توان های بهتری روزی می سرما که می تواند بیشتر از گذشته کاربردی باشد.



یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که در این نسخه از iOS دستخوش تغییرات زیادی شده، اپلیکیشن ریمایندر ( Reminder) است. در تجربه ی iOS 13 به جد می نبوغ گفت رابط کاربری این اپلیکیشن زبر العاده است که می تواند کارایی بوسیله مراتب بیشتری از سال های گذشته داشته باشد. مدیریت فرایند ها و زمان بندی کار ها و تا اینکه گروه بندی آن ها بوسیله راحتی هرچه تمام تیز انجام خواهد شد. در نسخه های قبلی، استفاده از ریمایندر بوسیله گونه ای نبود که تمامی نیاز های شما را برآورده کند؛ اما در حال حاضر، این اپلیکیشن می تواند نیاز شما را بوسیله عارض کامل برطرف درنگ. قابلیت دسته بندی وظایف و ابونمان گذاری در داخل اکوسیستم اپل میان مشترکان ازجمله قابلیت های منحصربه بی نظیر این اپلیکیشن در iOS 13 به شمار می آید.



مدخل Share در iOS یکی از بخش های پرکاربرد داخل فرایند روزمره هر کاربر محسوب می شود. در این قسمت، می توانید فایل خواه محتوا را به اپلیکیشن های دیگر نقل مکان کنید یا در شبکه های اجتماعی به وجه اشتراک مجله بگذارید. این سرنوشت ازنظر ظاهری تغییر و تغییر زیادی کرده و دسترسی به اپلیکیشن های متنوع آسان است. برای پول اعانه گذاری محتوا بوسیله رخساره ایردراپ (AirDrop)، اپل در آیفون های جدید از تراشه U1 بهره برده است که باعث سرعت بیشتر می شود.

ازجمله استعداد هایی که با استعمال از تراشه ی جدید و فناوری UWB ساده می شوند، تعیین موقعیت بسیار دقیق iBeaconها، مسیریابی درون ساختمان، پیداکردن آیفون ها و آیپدهای دیگر فراهم به این چیپ، برگزینی دریافت کننده ی ایردراپ و نبوغ های واقعیت رمزی است. به رخ خلاصه، بسرنوشت شوم دچار کردن Share بیش مدرن تر و کارآمدتر از گذشته شده است.



ارتقای عملکرد داخل تک تک سرنوشت های iOS 13 به چشم می خورد. بخاطر اولین بار در کتاب iOS، سافاری به استعداد دانلودمنیجر مجهز شده است و شما می توانید هرگونه فایلی را به صورت مستقیم دانلود کنید. درون شروع با ورود به سافاری، با ورقه جدیدی روبه رو می شوید که دسترسی های اسایش تری به سایت های پربازدید دارد.

با دانلود هر فایل، بوسیله صورت مستقیم می توانید هوشیار اپلیکیشن Files شوید. قابلیت تغییر پوشه ی دانلود هم دردسترس است تا بتوانید بخاطر دانلود هایتان پوشه ای سلیقه تفویض کنید. البته برگزینی پوشه در تنظیمات دستگاه امکان پذیر است و بوسیله عنوان پوشه ی پیش تخیل در نظر پژمان می شود.





شاید ازنظر قابلیت های نرم افزاری، اپل چندقدمی با دنیای اندروید فاصله داشته باشد؛ اما این را تامین هستیم که با اضافه شدن استعداد های جدید به دنیای iOS، با امتحان ای متفاوت از آن روبه رو خواهیم وجود. قابلیت ثبت دنباله دار اسکرین شات به شما اجازه می دهد درون صفحه هایی که نیاز دارید اسکرین شات به صورت ادامه دار باشد، چند اسکرین شات را باهم ادغام کنید. برای مثال، اگر می خواهید از طاس ورق ی وب سایتی اسکرین شات بگیرید، با این قابلیت می توانید اسکرین شاتی طویل از تمام ورق داشته باشید. این قابلیت در iOS 13 فقط بخاطر کاربرد درون سافاری نقشه کشی شده است. پس از اینکه از کلیدهای ترکیبی زیادکردن صدا و پاور برای ثبت اسکرین شات استفاده کردید، می توانید با برگزینی شمایل و رفتن بوسیله زبانه ی Full Page، از تمام ورقه ی وب سایت اسکرین شات ذخیره کنید. در این بین، دو نکته بود دارد: ۱. اگر بخواهید تا نیم ی صفحه تو اسکرین شات شما راحتی داشته باشد، پس از ثبت باید آن را کراپ کنید؛ ۲. شمایل شما با فرمت PDF داخل Files پس انداز می شود و نه با فرمت عکس در گالری.

از دیگر نکات مربوط به سافاری این است که استعداد اسکریل سریع تیز بوسیله ممارست صفحات وب افزایش می شود تا نه تنها با سوایپ، بلکه با اسکرول سمت چپ نیز بتوانید کندرو نمدار اسکرول کنید.



در اپلیکیشن Photos، تغییرات مثتبی رخ داده است. گویا با صفحه ای مجازی و وسیع روبه رو هستیم که بوسیله آسانی بیشتر می توانیم میان غلظت از تصاویر گشت وگذار کنیم. نحوه و تعداد نمایش تصاویر با نشان مثبت و سلبی قرارگرفته داخل گوشه ی سمت ضایع به راحتی عمل خواهد شد؛ هرچند با دو انگشت نیز این فقره را می نبوغ انجام داد. مدخل دیگری که در این اپلیکیشن برای iOS 13 زیاد بهبود یافته، ویرایش شمایل و ویدئو است. توان های مختلف اضافه شده، به ویژه به ویرایش ویدئو در Photos، برای بسیاری از کاربرانی کارآمد خواهد بود که بوسیله ادوات هایی کندرو و راحت نیاز دارند.

شاید کاربران ایرانی با Messages درون معادل ارسال پیام کوتاه آشنا باشند؛ ولی این اپلیکیشن ابزاری قدرتمند تو قلمرو آمریکا محسوب می شود. در iOS 13 می توانید بخاطر خودتان پروفایل کاربری درست کنید و با کمک میموجی ها، آواتار انتخاب کنید. هنگام کار با این اپلیکیشن، دریافتیم تجربه ی کاربری تغییر محسوسی پیدا نکرده است؛ اما ضربان وجو داخل پیام ها بهتر و سریع تر از گذشته انجام می شود.



یکی دیگر از مهم ترین قسمت های بهبودیافته در iOS 13، اپلیکیشن Find My است. از تغییر کلی بی پرده آیکون اپلیکیشن می قابلیت متوجه شد با تغییرات بیشتری روبه رو هستیم. کریگ فدریگی، نایب مهتر ارشد بخش مهندسی نرم وسایل اپل، در رویداد ترقی دهندگان این قابلیت را شناساندن کرد که درکنار شگفتی و حیرت کاربران و کارشناسان، نگرانی از حریم خصوصی را هم بوسیله همراه داشت. از نگاه کسانی که تمامی اخبار دنیای فناوری را با نگرانی عقب می کنند، قابلیت جدید اپل را می نبوغ هم نوآوری در ابزارهای امنیت فیزیکی و هم خدشه ای داخل حریم خصوصی دانست. توان انحصاری Find My با یکروز گیری از سیگنال های بلوتوث فعال می شود. دستگاه های اپل با کاربرد از این قابلیت حتی در حالت باثبات غم سیگنال ارسال می کنند که مقابل ادعای شرکت، ردگیری آن ها را آسان می نرم. سیگنال های ارسال شده بوسیله دستگاه های اپلی مجاور امکان می دهند موقعیت دستگاه مدنظر را به سرویس های ابری ارسال کنند و درنهایت، کاربر می تواند موقعیت دستگاه خود را حتی تو حالت خاموش هم شناسایی کند.

به نظر می رسد اپل برای بوسیله حداکثررساندن امان استعداد جدید، تمهیدات حرفه ای رمزنگاری را در نظر پژمان باشد. این طور راهکارهایی علاوه پیاده شدن جلوگیری از موقعیت یابی دستگاه های اپلی ازطریق افراد دیگر، دسترسی خویشتن اپل را مسدود می کنند. فدریگی تو خطبه WWDC بوسیله وضوح به ایمنی و ساختارهای قابلیت Find My اشاره کرد. او دراین باره گفت:نکته ی شگفت انگیز آن است که بی مو فرایند ارتباطی بوسیله رخساره نقطه به عمه رمزنگاری می شود و کاملا ناشناس خواهد بود. داخل وفاق جدید، تنها از داده های بیش کم حجم استفاده می شود که روی شبکه ی موجود سوار می شوند و حتی نگرانی درباره ی مصرف باتری و استفاده از ظرفیت داده و حریم خصوصی حیات ندارد.

درهرصورت، این اپلیکیشن قدرتمندتر از قدیم می تواند حاجت بسیاری از کاربران را برطرف یواش.

 



در مقدر شدن بازی، امسال اپل سرویس اپل آرکید را رونمایی کرد. این سرویس به شما امکان می دهد بوسیله بازی هایی دسترسی داشته باشید که درون حالت معمولی دسترسی به آن ها ممکن حلق. با عبث تعهد پرداخت ماهانه، می توانید تعداد زیادی ورزش داشته باشید که ازلحاظ چونی داخل درجه ای خاص محسوب می شوند. درون اهمیت اپل آرکید همین بس که در اپ استور بوسیله گزینه ای اختصاص در پایین ورق تبدیل شده است و ازاین پس، بخاطر دسترسی بوسیله جزء به روزرسانی های درنگ افزاری باید از گزینه ی پروفایل کاربرد کنید که کمی بدمسیر است.

در iOS 13 امکان اتصال دسته ی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان فراهم شده است تا تجربه ی متفاوتی از بازی کسب کنید. البته ناگفته نماند به آیفون خویشتن می توانید ماوس همچنین همواره کنید.

متناسب ذکر است اپل پس از مدت ها، قابلیت استعمال از اپل آیدی بوسیله عنوان یکی از گونه های ثبت نام داخل سرویس و اپلیکیشن های مختلف را رونمایی کرد. شما با این نبوغ می توانید همانند استفاده از جیمیل، با دستیار اپل آیدی خود از سرویس های متنوع استعمال کنید؛ البته این قابلیت مستلزم همکاری توسعه دهندگان مختلف است. این را هم فراموش نکنید که ایمیل شما دراختیار سرو راحتی نخواهد گرفت و مایه شما از ایمیل هایی نامشخص به رخساره اتفاقی استعمال خواهد کرد.

iOS 13 اپل نکات زیاد جالبی دارد که امتحان ی متفاوت تازگی در مقایسه با iOS 12 رقم می زند. اپل داخل iOS 12 پایداری را به جهیز عاملش آورد تا تعداد زیاد زیادی از کاربران آیفون خود را به جدید ترین نسخه به روز کنند؛ ولی تو iOS 13 ارتقای امتحان ی کاربری رجحان کوپرتینویی ها بود. iOS 13 کامل ترین تجربه از اکوسیستم بی نظیر اپل خواهد بود که هر کاربری می تواند به مشت آورد. دیدگاه شما درباره ی iOS 13 چیست؟بیشتر بخوانید:زمزمه های جایگزینی تراشه U1 به جای بلوتوثقابلیت عکاسی دیپ فیوژن همراه با نسخه بتا iOS 13.2 از راه رسیدبهترین هدفون بی سیم کدام است؟ مقایسه سرفیس ایرباد با رقبااپل دومین به روزرسانی iOS 13 و iPad OS 13 را منتشر کرد
درحدود یک دهه است که فناوری شارژ بی سیم در گوشی های هوشمند استعمال می شود. داخل سال ۲۰۰۹، نخستین گوشی های هوشمندی که از فناوری شارژ بی سیم Touchstone بهره می بردند، گوشی های هوشمند پالم (Palm ) بودند. از آن زمان، نزدیک به یک دهه می گذرد و زمان حال شرکت های بزرگی همچون سامسونگ، ال جی و هواوی از فناوری شارژ بی سیم تو وسیله های پریمیوم استفاده می کنند. ناگفته نماند هرروز این احتمال حیات دارد که دستگاه های پرچم داری را یکی از شرکت های تولیدکننده با این فناوری شارژ معرفی و به راسته عرضه کند. 

مقاله های مرتبط:هرآنچه باید درباره شارژ بی سیم بدانید؛ سرنوشت اولهرآنچه باید درباره شارژ بی سیم بدانید؛ قسمت دوم و پایانی

باوجوداین، مدت زیادی فداکار تصور می کردند فناوری شارژ بی سیم، تنها یکی از شگردهای تبلیغاتی تولیدکنندگان است که عزم دارند از این طریق و با دست مایه قراردادن آن، ابتیاع بیشتری رقم بزنند. بااین حال به نرم کردن زمان و اضافه سرعت شارژ فناوری شارژ بی سیم، قضیه شکل دیگری به خود گرفت و کاربران علاقه ی بیشتری به فناوری اینچنینی از خود نشان دادند. 

سال گذشته، گلکسی اس ۹ با فناوری شارژ بی سیم ۱۰ واتی و شیائومی می میکس ۳ و گوگل پیکسل ۳ با فناوری شارژ بی سیم با سرعتی بیشتر از شارژر سیمی شناساندن و به بازار ارائه شدند. فناوری شارژ بی سیم نوک تیز تیز می شود

خوشبختانه داخل ۱۲ ماه گذشته، اخبار خوشحال کننده ای از فناوری شارژ بی سیم منتشر شده است. فوریه ی امسال، گوشی هوشمند شیائومی می ۹با فناوری شارژ بی سیم ۲۰ واتی و اخیرا نیز شارژر القایی ۲۷ واتی گوشی های هوشمند سریمیت ۳۰ هواوی معرفی شدند. تفکر سنتی معمولا این طور حاصل گیری می کند که شارژرهای سیمی، نوک تیز تر از شارژر های بی سیم می توانند گوشی های هوشمند را شارژ کنند؛ اما اکنون و با گذشت یک دهه از زمان شناساندن این فناوری، درنهایت بوسیله نقطه ای رسیده ایم که می توانیم بگوییم استفاده از فناوری شارژر بی سیم لزوما بوسیله معنی اضافه چشمگیر سرعت شارژ درون زمان کوتاه تراشیدن. 



شارژرهای بی سیمی که اخیرا شریک شدن هایی همچون هواوی و شیائومی معرفی کردن می کنند، در مقایسه با شارژرهای سیمی بسیاری از برندها، از سرعت شارژ بیشتری برخوردار هستند. به نشانی مثال، گلکسی اس ۱۰ از فناوری شارژ سیمی ۲۵ واتی و ال جی جی ۸ نیز از فناوری شارژ ۲۰ واتی روزی می برند. افزون براین، هر دو شرکت شیائومی و هواوی نیز شارژرهای ۳۰ واتی جدیدی شناساندن کرده اند. گوشی هوشمند شیائومی می ۹ پرو 5G از فناوری شارژ بی سیم ۳۰ واتی روزی می سرما که می تواند در ۶۹ دقیقه، مایه را به صورت طولانی شارژ کند. 

شیائومی تأیید کرده است مبتلا توسعه ی فناوری شارژ بی سیم ۴۰ واتی است. همین معارفه نشان می دهد فناوری شارژ بی سیم تا انتها سال ۲۰۱۹ خواه آغاز سال ۲۰۲۰ می تواند با سرعت بیشتری باتری دستگاه های مختلف را شارژ کند. بدون تردید هواوی و شیائومی و اوپو جزو تولیدکنندگانی خواهند وجود که درون مرزوبوم ی فناوری شارژ بی سیم با سرعت بیشتر بتوانند از سایر شرکت ها پیشی بگیرند. به عبارت دیگر ، فناوری شارژ بی سیم همچنان مسیر نمو و توسعه ی خود را ادامه می دهد و  راکد نشده است. بااین حال، این سؤال مطرح می شود که آیا کاربران نظر مثبتی بوسیله فناوری شارژ بی سیم دارند خواه ترجیح می دهند از شارژ های سنتی سیم دار استفاده کنند؟ بیشتر بخوانید:اول قدرتمند هواوی میت 30 در بازار چینسامسونگ احتمالا نسخه ارزان پر حرارت گلکسی نوت 10 را روانه میدان خواهد کردمیت X2 هواوی احتمالا همراه با قلم معرفی می شودشیائومی ویدئو جعبه گشایی می میکس آلفا را منتشر کردگلکسی A70s با دوربین 64 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپرساعتی معرفی شد
رویداد مسابقه محور «چالش مدل سازی منظومه ماهواره ای» فرصتی عالی برای دانشجویان، فارغ التحصیلان، نخبگان و شرکت های نوپا است تا با چالش های به روز در حوزه ی صنعت فضا آشنا شوند و بتوانند توانایی خود را در اجرا طراحی مفهومی و تحلیل مأموریت بوسیله اثبات برسانند. این رویداد در ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۸ در پژوهشگاه فضایی ایران- تهران برگزار می شود.

بوسیله گزارش دبیرخانه ی رویداد، مرکز نوآوری فضایی کیهان با حمایت سازمان فضایی ایران و پیشدستی کردن دهنده ی خرد و فناوری فاطر شریف، برگزاری این رویداد و میزبانی از دانشجویان، کارشناسان و اساتید مرزوبوم ی فضایی را برعهده خواهند داشت.

معماری کردن کیوان کوکبیان، دبیر رویداد، درباره ی ضرورت ها و دلایل برگزاری چنین رویدادی می گوید:استعمال از منظومه های ماهواره­ای (Satellite Constellation) درون طراحی مأموریت­های فضایی آینده عظمت یدکی دارد. از این رو مرکز نوآوری فضایی کیهان در دیدن دارد مانور ی «چالش مدل سازی منظومه ماهواره ای» را برای رفع نیازهای صنعتی کشور و پاسخگویی بوسیله چالش­های موجود در صنایع داخلی از جمله صنایع نفت و گاز، مخابرات و... با کاربرد از منظومه ای ماهواره ای برگزار نرم. درون این مانور گروه ­های باهم اتحاد کردن کننده باید با نقشه کشی منظومه ­ای از ماهواره ­ها، بهترین پاسخ را بخاطر محلول یکی از چالش های مطرح شده ارائه کنند. این فتنه دربرگیرنده سه بسرنوشت شوم دچار کردن طراحی معماری مأموریت، طراحی مفهومی ماهواره و ترقی ی طرح تجاری است.



برای مشاهده ی پوستر در ابعاد واقعی روی آن کلیک کنید

کوکبیان در این بنیاد افزود:فضای کارآفرینی و کسب وکارهای با محوریت نوآوری در کشور، به طرز چشمگیری درحال نمو بوده و اقدامات بسیاری به صورت محدودیت و گروهی، ایفا شده است. کسب وکارهای استارتاپی داخل مرزوبوم های مختلف صنعتی کشور باعث ایجاد ثروت و ترقی ی دانش شده اند. رشد این استارتاپ ها همچنان نیاز به حمایت اداره ها و ارگان های ذیربط دارد. حوزه ی فضایی و فناوری های وابسته بوسیله آن همچنین از این طریق مستثنی نیستند و تنخواه گذاری و امنیت از آویشن های جوان و نخبگان سرزمین و خلق استارتاپ های فضایی می تواند منجر بوسیله نمو بیش ازپیش این صنعت در ملک شده و بتوان انتظار خلق ثروت و بهره وری مؤثر از فضا را داشت. یکی از تقدم های اساسی تو این حوزه تعریف صحیح مسئله برای جامعه ی نخبگان براساس نیازهای پا بر جا قلمرو است. این دست خط باعث تعریف پروژه های صحیح مبتنی پیاده شدن نیاز فعلی و آینده ی ناحیه می شود و از هدررفت سرمایه ی معنوی و مادی ناحیه همچنین جلوگیری می درنگ.

موضوعات محوری رویداد:طراحی منظومه ماهواره ای بخاطر پایش بی وقفه نواحی موردنظرطراحی منظومه ماهواره ای برای خلق کردن سیستم موقعیت یاب محلیطراحی منظومه ماهواره ای برای خلق کردن شبکه ی مخابراتی

رویداد مسابقه پایه چالش طراحی منظومه ی ماهواره ای، در روز ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۸ در پژوهشگاه فضایی ایران در تهران برگزار می شود و تعلق مندان برای تصرف مفروضات بیشتر و ثبت صیت در آن می توانند به سایت www.manzoumeh2019.ir رجوع یا با عده تلفن 02166062931 مناسبت حاصل کنند.بیشتر بخوانید:منتخب عکس های علمی هفته از نگاه زومیت؛ از برترین های عکاسی محیط زیست ۲۰۱۹ تا بازسازی چهره بدوی انسان دنیسوواروس ها دلیل وجود سوراخ در بدنه فضاپیمای سایوز را بوسیله اطلاع ناسا نرسانده انددستکاری مصنوعی فلک شب؛ آیا عهد زیبایی طبیعی افلاک به روال رسا است؟منتخب عکس های علمی هفته از نگاه زومیت؛ از برترین عکس های احکامی ۲۰۱۹ تا اهدای ۲ جایزه امی به ناسامنتخب عکس های علمی هفته از نگاه زومیت؛ از ناکامی هند در ماه تا کشف آیفون ۲ هزار ساله
بسیاری از انسان همچنان سراسیمه نرخ رو به افزایش انتشار دی اکسید در دنیا هستند. دانشمندان از اوایل صد نوزدهم نسبت به آثار گازهای گلخانه ای در بوسیله دام انداختن دما جو زمین آگاهی یافته اند؛ همان اثری که نزد افکار عمومی بیشتر در قالب «گرمایش جهانی» شهرت یافته است. CO2 قطعا یکی از مهم ترین گازهای گلخانه ای دخیل در این فرایند ویرانگر است. این مدفوع که به قیافه بنیانی درنتیجه ی سوزاندن نفت و سرگین غریزی تولید می شود، به انزوا ۷۲ درصد از کل گازهای گلخانه ای گیتی را تشکیل می دهد؛ درون حالی که گازهای متان و اکسید نیتروژن به ترتیب سهم ۱۸ و ۹ درصدی را به خویشتن اختصاص داده اند.

از سال ۱۹۵۰ تاکنون، مقادیر گازهای گلخانه ای داخل پی فعالیت های بشر به میزان ۴۰۰ درصد افزایش یافته است. گرچه اثرات پدیده هایی نظیر تغییرات اقلیمی هم اینک نیز در سطح جهان به وضوح آشکار شده اند، ولی کارشناسان بانگ می دهند که تو قیافه ادامه ی مسئله افزایش نشر دی اکسید کربن، اوضاع پیش رو متجاوز بدتر خواهد بود.

یکی از وضع های پیشنهادی کارشناسان بخاطر کند کردن این فرایند ویرانگر، «تجزیه ی زیستی» است. این اصطلاح به نحو های جذب و ذخیره سازی دی اکسید کربن هنگام فرایندهای زیستی رمز دارد. این نحو دنباله ای برای فتوسنتز محسوب می شود که تو آن، گیاهان با استفاده از انرژی خورشیدی دی اکسید کربن را به اکسیژن و مواد آلی تبدیل می کنند. حال شرکتی درایت مصنوعی درون آستین تگزاس ادعا می بطی ء که با دستیار درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی و انواعی از جلبک به روشی تازه برای افزایش بهره وری این گونه مشت یافته است.

جلبک؛ راهکار سبز

بن لم، مدیرعامل شریک شدن صنایع هایپرجاینت (Hypergiant) در مصاحبه ای با دیجیتال ترندز می گوید:ما معتقد هستیم که یکی از بزرگ ترین چالش های بشر در حال حاضر نزاع گرمایش جهانی است. از این رو، ما سعی کردیم که دریابیم آیا درختان بهترین راهکار خواهند بود یا گزینه های مؤثر دیگری همچنین وجود دارند. مشخص شد که جلبک ها در کنترل کربن جو بیش مؤثرتر از درختان ادا می کنند و می استعداد از آن برای تولید سوخت هایی با اثر انتشار منفی کربن، پلاستیک ها، منسوجات، غذا، کود و بسیاری موارد دیگر بهره سرما. [ما در این پژوهش توانستیم] از خزه و فهمیدن ساختگی برای ساخت راکتور زیستی Eos بهره ببریم؛ نوعی راکتور زیستی که می تواند تا ۴۰۰ برابر عملکرد بهتری نسبت به درختان داشته باشد.

جلبک ها یکی از بهترین ماشین های زیستی در جذب دی اکسید کربن هستند. این موجودات بخاطر نمو تنها بوسیله سه عامل حاجت دارند: دی اکسید کربن، نور و آب. جلبک با استعمال دی زنگ کربن، زیست توده تولید می یواش. این میوه نیز می تواند پس ازآن از فرآوری به مواد مفیدتری همانند سوخت، روغن، کود، پلاستیک، مواد آرایشی و تا اینکه غذاهایی با درصد پروتئین بالا تبدیل شود. جلبک نه عزب در بهره وری تبدیل دی اکسید کربن زیاد مؤثرتر از محصولات کشاورزی دیگر است، بلکه از لحاظ فضای موردنیاز داخل زراعت رقیبی برای این نوع محصولات محسوب نمی شود. بنابراین خزه می تواند راهکار بسیار مناسب تازگی نسبت بوسیله بیشه کاری به خصوص در مناطقی با محدودیت زمینی باشد. لم تشریح می دهد:وسیله ای که ما ساخته ایم، نوعی سیستم مداربسته ی کنترل شده است. تمامی بخش های فرایند رشد به دقت از سوی شعور تقلبی کنترل و بهترین سازی می شود تا مصرف دی اکسید کربن در آن بوسیله حداکثر برسد. هوش مصنوعی نور، گرما، رشد، سرعت آب، PH، دی اکسید کربن، خروجی اکسیژن و بسیاری از موارد دیگر را رصد می یواش تا شرایط نمو بهترین وجهه شود.هر راکتور زیستی Eos می تواند استاندارد کربنی بوسیله وزن ی ۰/۴ هکتار جنگل را از اتمسفر جذب کند

مسلما کارشناسان شرکت هایپرجاینت اولین کسانی نیستند که روی خزه ها به عنوان یک گزینه ی کلیدی داخل بازجذب کربن امر می کنند. با این حال، راکتور زیستی مخلوق شده توسط آنان نه تنها می تواند به میانجی ی فناوری پرورش ماشین خود به این استعداد جلبک ها لباس هوشمندتری ببخشد؛ بلکه توانسته آن را در قالب فرم فکتوری جمع وجورتر پیاده سازی درنگ. راکتور زیستی این شرکت عزب ابعادی به اندازه ی ۱*۱*۲ متر دارد. دستگاهی با چنن ابعادی می تواند به راحتی درون یک دکه اداری جاسازی شود و این خویشتن به منزله ی گامی دیگر در انگیزه عملی سازی ایده ی شهرهای هوشمند و مقاوم درون هوا های تویی خواهد وجود. نتایج حاصل از این فناوری می تواند به طرز چشمگیری در افزایش مقبولیت آن تو سطح گیتی مؤثر واقع شود.

گام های اولیه

لم تأکید دارد که دستاوردهای فعلی عزب به منزله ی شلنگ های نخستین ی پروژه محسوب می شوند. همکاری هنوز محل نصب آزمایشی سیستم های اولیه را بوسیله طور رسمی اطلاع دادن نکرده است؛ هرچند که به نظر می رسد مدیران آن چشم اندازهای عرض طلبانه ای بسان شهرهای هوشمند را در شیوه دارند. در جنین ی فعلی، فن قصد دارد از کار افتادن کند که فناوری یادشده آن چنان که دعوی می شود، کارایی دارد. تاکنون ادعاهای اهمیت مطرح شده است؛ با این حال، همه می دانند که تغییرات اقلیمی صعب بزرگی است که حل آن راهکارهای مؤثری را می طلبد. تاکنون هایپرجاینت توانسته توجه حامیان بزرگی را به خود جلب کند که در میان آن ها می توان به چهره هایی نظیر بیل نای (کوشا نامدار علمی و زیست محیطی) اشاره کرد. لم می گوید:هر راکتور زیستی Eos می تواند مقیاس کربنی به اندازه ی ۰/۴ هکتار جنگل را از اتمسفر جذب کند. ما یک مشارکت فناوری هستیم که محصولات و راهکارهای مبتنی پیاده شدن هوش قلابی را عرضه می دهیم. اما داخل وهله ی مقدمه ما مردم هستیم و می خواهیم محصولاتی تولید کنیم که شرایط بشری را گشایش دهد. ما نسبت بوسیله ارائه ی راهکارهایی در جهت معاون به ساختن تغییر واقعی در اجتماع احساس مسئولیت می کنیم.مقاله های مرتبط:راهکاری تازه برای بازیافت دی اکسید کربن از هوا و نشر منفیتکنولوژی داخل برابر بحران فضا زیست: خیس بازپسین کدام است؟

باید مشتاق ماند و دید که آیا خزه ها واقعا همان راهکار نهایی هستند که باید بدان امیدوار باشیم خواه خیر. شاید این تنها تلاش خلاقانه ی بشر بخاطر حل صعب پاشیدن بسیار از قطع دی زنگ کربن در واحد فشار هوا نباشد؛ ولی باید بیان کرد، استاندارد تلاش ما درجهت محلول این غوغا آن سیاق که باید، نبوده است.

باید امیدوار باشیم که همدستی هایی نظیر هایپرجاینت و سایر فعالان داخل عرصه ی صنایع سبز بتوانند تیز ی این نبرد اقلیمی باشند؛ داخل جاهل این صورت دیگر آینده ای برایمان وجود نخواهد داشت که بخواهیم برای آن تصمیم گیری کنیم.بیشتر بخوانید:تولید اکسیژن و غذا تو ایستگاه فضایی به کمک جلبککشاورزی در اقیانوس راه حلی برای دشوار تغییرات اقلیمیمنطقه تاریکی تو گرینلند که مشکلی برای تمام عنف زمین استزباله های پلاستیکی، تهدیدی متاخر برای صخره های مرجانیزیست راکتوری برای تدریس پلاکت های خونی