دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

ASGHACDAOOOOTek-شرکتی است که در روستا دوبلین سرزمین ایرلند فعالیت می کند و به تری از تولید محصولی با اشتهار AFX خبر داده است AFX. سیستمی خودکار و دستی برای کنترل فوکوس است که قابلیت های زیاد زیاد و جامعی دارد و برای دوربین های سینمایی Blackmagic Pocket 4K و Blackmagic Pocket 6K تولید شده است دستگاه. AFX برای لنزهایی که فوکوس دستی دارند، با استفاده از مکانیسم موتور امکان کنترل فوکوس هم حاضر می درنگ AFX.

که اطلاعاتش اولین بار توسط خبرگزاری EOS HD بوسیله اشتراک گذاشته شد، در قسمت قسمت کردن ی حسگرهای لایدار LiDAR (استراحت) می گیرد و برای کار کردن، از انرژی باتری داخلیِ زیبنده شارژ خویشتن استفاده می کند؛ استعمال از این سنخ باتری باعث می شود AFX هیچ نیازی بوسیله منبع کارمایه خارجی نداشته باشد به. علاوه AFX برای سازگاری با دوربین های بلک مجیک Blackmagic (نیازی) به کابل ندارد و ازطریق بلوتوث به دوربین وصل می شود AFX. 

که تو نگاه اول همچون افزونه ای برای کنترلر PBC شرکت CDA Tek-به نظر می رسد، از تمامی قابلیت های کنترلر PBC بهره می گیرد و این یعنی، سیستمی است که کاملا به خود اتکا دارد AFX. نیز رابطی بخاطر موتورهای Tilta Nucleus M و Tilta Nucleus N N دارد تا بتواند قابلیت انتظام دستی فوکوس را روی تمامی لنزها تو تمامی دوربین ها ارائه دهد.

به خشکی امدن اساس ورق ای که بخاطر این محصول در وب سایت ایندی گوگو (IndieGoGo) ایجاد شده، واقعی ترین قطعه ی AFX حسگر لایدار است که به صورت مداوم فاصله ی خویشتن با نزدیک ترین سوژه ی محیط را اندازه می گیرد. بر اساس همین فاصله، AFX می تواند فوکوس بسیار دقیقی ارائه دهد. 



در بخش توضیحات AFX در ایندی گوگو می خوانیم: «با کاربرد از این روش (حسگر لایدار برای اندازه گیری فاصله ی دستگاه تا اشیاء)، لنز بوسیله صورت بی کند و همیشگی بخاطر دستیابی بوسیله بهترین موقعیت فوکوس لول می کند؛ بنابراین برضد دیگر جهیز های فوکوسِ مبتنی بر تصویر، نه تنها عملکرد فوکوس افت پیدا نمی کند بلکه عملکرد سیستم فوکوس در فضا هایی که نور ناچیز دارند تحت تأثیر قرار نمی گیرد.» AFX دو حالت فوکوس خودکار خال ای و فوکوس خودکار مداوم دارد

CDA-Tek می گوید AFX می تواند در حالت فوکوس خودکار مورد عمه ای (Single-Point Autofocus) یا فوکوس خودکار مداوم (Continuous Autofocus) امر کند.

درون ادامه ی توضیحات می خوانیم: «داخل حالت AFS، زمانی که دکمه ی مربوطه روی کنترلر فشرده شود، لنز ثمر روی نزدیک ترین سوژه ی مرکزی فوکوس می کند. فرایند فوکوس بوسیله همین صورت ادامه می یابد تا دکمه ی مربوطه بار دیگر فشرده شود یا به صورت دستی روی سوژه ها فوکوس کنید. در حالت AFC، لنز دشت به رخ مداوم روی نزدیک ترین سوژه ی مرکزی فوکوس می بطی ء و به همین دلیل می توانید حرکات فردی که در حال اسلوب عدول کردن به سمت دوربین است، پایش کنید و متصل روی او فوکوس کنید.» 

به همراه AFX یک ریموت کنترل کوچک بی سیم ارائه می شود که بوسیله شما امکان می دهد به سادگی از استعداد های AFX برای شرایط مختلف بهره بگیرید. ریموت کنترل محصول همچنین امکان کنترل دستی فوکوس ارائه می دهد. از این ریموت کنترل می توان بخاطر تغییر برخی از تنظیمات دوربین های سری Blackmagic Pocket استفاده کرد.

کنترلر AFX برای جابه جایی در بین دو حالت فوکوس خودکار میوه و حالت فوکوس دستی غصه کاربرد دارد. CDA-Tek همچنین می گوید حسگر به کاررفته در AFX حالتی ویژه تحت عنوان QuadLock دارد. تو این حالت کاربر می تواند چهار نقطه ی انتقال روی حسگر گزینش بطی ء تا حسگر، فرایند ارجاع به حالت های متنوع درون بین این نقاط ادا دهد. 



بیشترین استفاده AFX در دوربین های سینمایی سری Blackmagic Pocket خواهد بود؛ بااین حال با وصل کردن یک موتور فوکوس Tilta می توان از AFX در تمامی دوربین ها و لنزها استفاده کرد. بدین عزم باید سواری فوکوس Tilta را با کاربرد از کابل و آداپتور مخصوص بوسیله AFX وصل کنید. CDA-Tek دو نسخه از سیستم AFX را عرضه می کند. نسخه ی مقدمه مخصوص کسانی است که از پروژه ی PBC ایمنی مالی کرده اند و به همراه این کنترلر با نرخ تقریبا ۲۳۵ دلار به آن ها عرضه می شود. جهیز AFX بوسیله قیافه مستقل تقریبا ۳۲۵ دلار نرخ دارد.  مقاله ی مرتبط:آیا گوگل باید جهیز LiDAR آیفون های متاخر را به اندروید بیاورد؟

لایدار یکی از جدیدترین فناوری های فوکوس خودکار است که در گوشی هایآیفون ۱۲ پرو وآیفون ۱۲ پرو مکس بی قراری دیده می شود. تو روزهایی که لایدار بوسیله رخساره فراخ در صنعت دوربین استعمال شود، قطعا گواه بهبودهایی محسوس در قابلیت فوکوس خودکار دوربین ها خواهیم حیات. اختلاط کردن حسگر لایدار با الگوریتم های یادگیری عمیق و هوش قلابی قطعا باعث ابداع نتایجی شگفت انگیز خواهد شد. CDA-Tek می گوید فرایند تولید سخت افزار و نرم وسایل AFX به فرجام رسیده است و این محصول به زودی به تولید انبوه می رسد. 

ویدئوی معرفی میوه را می توانید در ادامه مشاهده کنید:



شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی این محصول دارید؟بیشتر بخوانید:مزایای لنز عاری فرم هواوی میت 40 پروکانن احتمالا سال آینده دوربین EOS R R با حسگر-APS C نمایش می کند۴ برهان که نباید دوربین عکاسی خود را تعویض کنیدلاجیتک ماوس ارگونومیک Trackball ERGO M575 را معرفی کردشارژر MagSafe اپل، آیفون های نسل گذشته را با سرعت کمتری شارژ می
  • ۹۹/۰۸/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی