دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

ASGHASGHاپلOOOONOOOON هموار نشان داده است که بوسیله حوزه ی واقعیت افزوده (AR) AR اهمیتی خاص می. دهد جدیدترین اقدام این شرکت در همین راستا به تصاحب استارتاپ NextVR مربوط می.  شود شماری از رسانه ها به نقل از منابعی آگاه ادعا کرده اند اپل از مدتی پیش فرایند خلق نوعی اکوسیستم ویژه را برای گجتی جدید آغاز کرده است که احتمالا نوعی عینک واقعیت افزوده به شمار می. آید تاکنون بوسیله دفعات از گوشه و کنار شنیده ایم که اپل به تولید هدست و البته عینک واقعیت افزوده تمایل. دارد جان پراسر یکی از نام آشناترین افشاگران صنعتی فناوری است که مدتی پیش رسانه ی فرانت پیج (تک Front Page) Tech را در یوتیوب روش اندازی. کرد این افشاگر که پیش برنده تمامی اطلاعات گوشی های قوم ی آیفون ۱۲ را فاش کرده به تازگی تو اقدامی غیرمنتظره به سراغ عینک واقعیت افزوده ی اپل رفته.

است سال ها است که رسانه های متنوع به بررسی احتمال ارائه ی هدست یا عینک واقعیت افزوده ازسوی اپل می. پردازند بینایی های متنوع درمورد AR عینک AR اپل همواره ضد و مخالف بوده اند، اما جان پراسر اخیرا بینایی ها را وارد مراحل جدیدی. کرده است عینک واقعیت افزوده را می توان یکی از مرموزترین محصولاتی به حساب آورد که اپل روی آن کار می کند؛ تو نظر داشته باشید که پیدایش عینک واقعیت افزوده هنوز به تأیید رسمی اهالی کوپرتینو نرسیده است، اما نمونه شایعه ها بوسیله حدی زیاد هستند که می توانیم تولید این ثمر را تا حد زیادی. قطعی بدانیم تاکنون هیچ افشاگری نتوانسته است اطلاعات نکته سنج و قابل اتکا از عینک اپل روبرو کند، بااین حال جان پراسر می گوید ازطریق منابعش توانسته به اطلاعاتی مهم.دست یابد اپل گلس صیت احتمالی عینک واقعیت افزوده ی اپل

خواهد وجود جان پراسر از عینک موردبحث با نام تجاری (اپل گلس) Apple Glass یاد. می بطی ء شمار درخورتوجهی از کارشناسان گفته اند انتظار دارند عینک واقعیت افزوده ی اپل بالای هزاره دلار و حتی نزدیک بوسیله دو هزار دلار قیمت داشته باشد، اما جان پراسر داخل ادعایی غیرمنتظره اعلام می کند قیمت اپل گلس از ۴۹۹ دلار شروع.

خواهد شد جان پراسر می گوید ۴۹۹ دلار، نرخ خویشتن عینک است و کاربر برای تهیه ی عدسی آن که با شماره ی چشمش سازگار باشد، باید مبلغی مجزا. پرداخت کند به عبارتی دیگر، مقیاس محور ی قاب اپل گلس ۴۹۹ دلار قیمت دارد و کاربر درصورت خواست می تواند عدسی مختص به عده چشمش را همچنین بوسیله عینک. اضافه بطی ء این یعنی فردی که چشمش ضعیف نباشد نیازی بوسیله صیقل هزینه ی اضافی مربوط به. 

عدسی ندارد افشاگر کانال فرانت پیج مورد در ادامه ی ادعاهایش اخبار می کند تمامی داده های مربوط به اپل گلس صبر است ازطریق آیفون پردازش شود؛ این ادعا با برخی اخباری که پیش تر درمورد اپل گلس شنیده بودیم. تطبیق دارند درواقع اپل تلاش کرده است اپل گلس را تا حد امکان جمع و جور و سبک وزن. نگه دارد ناگفته نماند اهالی کوپرتینو برای نسل مبدا اپل واچ نیز رویکردی مانند اتخاذ. کرده بودند ممکن است در ابتدا از گوش دادن این اطلاع متعجب شوید، ولی ادعای پراسر در این بنیاد تا حد زیادی با منطق جور.

درمی آید شماری از آدم خواست دارند گجت موردبحث اپل عینکی با نبوغ هایی شبیه به هولولنز مایکروسافت باشد و بتواند قابلیت هایی متجاوز خاص و مخرب. ارائه دهد بااین حال اگر جزو این کاربران هستید جان پراسر می گوید بهتر است بخشی انتظارات خود را. پایین بیاورید اپل گلس قرار است خاندان فاتحه عینک های اپل باشد؛ به همین دلیل اپل نمی تواند چندان روی آن. کار بزرگ کند اپل گلس قبیله مقدمه بوسیله توان هایی برنگ خون شبیه به آنچه تو ذهن بسیاری از کاربران است مجهز نخواهد بود و اپل بوسیله ممارست زمان در تبار های آینده، عینک واقعیت افزود ه ی خود را از جوانب زیادی گشایش. خواهد بخشید به علاوه نرخ ۴۹۹ دلاری علیه تاحدی می تواند ادعاهای پراسر را بخاطر پردازش داده ها روی گوشی آیفون،. تأیید کند اپل سعی کرده است تا حد امکان ارزش نهایی را. پایین بیاورد قیمت پایه ی عینک واقعیت افزوده ی اپل ۴۹۹ دلار اخبار

شده است اپل شعاری نامی با نشانی One More Thing دارد که به طور معمول تو خاتمه کنفرانس هایش از آن استفاده می کند؛ محصولاتی که با هدف One More Thing معرفی می شوند همواره از اهمیت خاصی برخوردار. بوده اند جان پراسر می گوید اپل ترانه دارد در یکی از رویدادهایی که برگزاری آن ها برای سه ماهه ی پایانی ۲۰۲۰ یا سه ماهه ی آغازین ۲۰۲۱ تعیین شده است، پس از تفسیر کردن کمال مطلوب One More Thing از اپل گلس پرده.

برداری نرم با درنظرگرفتن وضعیت فعلی به برهان (دنیاگیریویروس کرونا) کووید ۱۹ تاریخ دقیق برگزاری میتینگ مربوط بوسیله رونمایی اپل گلس. نامشخص است اپل تمایل دارد بوسیله هنگام برگزاری جلسه رونمایی اپل گلس، حتما اصحاب رسانه داخل محل همایش پیشگاه داشته باشند؛ مربوط به معرفی اپل گلس اتفاقی بسیار بنیادی خواهد بود و باید به شکلی ویژه توسط رسانه ها پوشش داده شود و افراد مختلف شانس امر با آن را. پیدا کنند پراسر می گوید اپل برابر برنامه ریزی های پیشین عزم داشته بوسیله طور قطع عینک واقعیت افزوده ی خود را در جریان برگزاری رویداد معرفی گوشی های خانواده ی آیفون ۱۲ رونمایی کند؛ ولی شیوع ناگهانی کروناویروس وقوع این اتفاق را تو هاله ای از پیچش قرار.

داده است چنانچه ویروس کرونا تا اواخر شهریور مهار نشود، احتمالا اپل نمی تواند اصحاب رسانه را به محل برگزاری کنفرانس رونمایی آیفون های متاخر. دعوت کند بر این اساس پراسر می گوید احتمال دارد اپل عینک واقعیت افزوده ی خود را در ماه (مارس ۲۰۲۱ اسفند ۱۳۹۹ و) فروردین ۱۴۰۰. معرفی کردن کند اپل هنگام سال های اخیر هر گاه محصولی کاملا متاخر رونمایی کرده، آن را بوسیله لباس بلافاصله دردسترس مشتریان قرار. نداده است این اتفاق بخاطر اپل گلس همچنین. خواهد افتاد کنار همین بنیان پیش دماغ می شود اپل عینک خود را ماه ها بعد، احتمالا در سه ماهه ی پایانی ۲۰۲۱ یا حتی اوایل ۲۰۲۲، روانه ی. 

بازار کند طبق گفته های جان پراسرمشکلات اخیر باعث بروز تأخیر در نمایش ی آیفون ۱۲. شده اند کنار همین بن پیش بینی می شود اپل نشست مربوط بوسیله رونمایی گوشی آیفون ۱۲ را به جای سپتامبر در ماه (اکتبر ۲۰۲۰ مهربانی و) آبان ۱۳۹۹. برگزار نرم حدس می جوی تا آن زمان اوضاع کمی به حالت عادی برگردد و اصحاب رسانه شانس حضور داخل نگرش برگزاری نشست اپل را. پیدا کنند بااین حال هیچ چیز.موکد نیست اپل گلس احتمالا صبر نیست دوربین

داشته باشد جان پراسر می گوید با چشم خودش ویدئوی مربوط بوسیله مقیاس ی اولیه ی اپل گلس را دیده است و احتمالا اگر مجوزهای لازم را از منابعش دریافت کند، بوسیله زودی آن را با همه به اشتراک. می گذارد پراسر می گوید آن چه که دیده کلکسیون ای از فریم های پلاستیکی بوده است، بااین حال ظن دارد اپل نسخه ی نهایی را با عضو ای فلزی. تولید کند نمونه ای که پراسر مشاهده کرده بوسیله مدتی قبل برمی گردد و ممکن است تاکنون بهبودهایی مختلف به خود. دیده باشد مجددا تأکید می کنیم گفته های جان پراسر به مقیاس ی ابتدایی ی اپل گلس مربوط می شود و دشت بازپسین ممکن است با این گفته ها تفاوت هایی اساسی. 

داشته باشد جان پراسر می گوید در نزدیکی لوزی ی جانب راست عینک اسکنر (فراشکافت) لایدار LiDAR جای. محزون است مقیاس ی مشاهده شده توسط پراسر بوسیله دلایل مربوط به عدم نقض حریم شخصی، به هیچ گونه دوربینی مجهز. نبوده است با همه ی این ها احتمال دارد اپل با اعمال انفراد هایی خاص، نسخه ی بازپسین عینک خود را به دوربین هم. مجهز نرم همچنین پراسر می گوید اپل بوسیله همراه عینکش نوعی پایه ی پلاستیکی عرضه می نرم که ازطریق آن می استعداد اپل گلس را به رخساره بی سیم. شارژ کرد بخاطر شارژ کردن اپل گلس بوسیله دستگاه ی پایه ی موردبحث باید عینک را به صورت معکوس روی آن. قرار دهید نیز عینک به صورتِ سپرده شده روی پایه ی شارژر قرار. 

نمی گیرد براساس ادعاهای دیگر پراسر، هر دو عدسی عینک می توانند داده های مدنظر شما را ازطریق رابط کاربری به نمایش بگذارند؛ پراسر می گوید اپل منظور دارد رابط کاربری عینک خویشتن (را) استاربورد. Starboard بنامد جالب است بدانید خود اپل از رابط کاربری جهیز عامل iOS با عبارت (اسپرینگ) بورد SpringBoard یاد می کند، بنابراین معروفیت استاربورد منطقی بوسیله نظر. می آید امکان کار کردن با رابط کاربری ازطریق ژست های حرکتی وجود خواهد داشت؛ ژست های حرکتی موردبحث باید روی قاب خویشتن عینک یا تو جلوی آن ازطریق حرکت دادن مشت.ادا شوند مقاله:های مرتبط عینک واقعیت افزوده اپل احتمالا دست کم تا سال ۲۰۲۲ عرضه نمی شودآیا عینک های اپل جایگزین آیفون

می شوند؟ ظاهرا اپل گلس تمرکزی ویژه روی اسکن (کردن دارد حضرت حسگر لایدار بی آرامی مهر تأییدی بر این موضوع). می زند بر این ماخذ عینک موردبحث خواهد توانست کدهای QR عام اپل را بخاطر اهداف مختلف. اسکن درنگ همچنین اگر از بیرون بوسیله فردی که از عینک اپل استعمال می کند نگاه کنید، نمی توانید تشخیص دهید که تیغ دار کردن ی عینک درحال نمایشِ داده ها به آن فرد ازطریق رابط کاربری.

استاردبورد است پراسر می گوید اپل برنامه ای برای تولید عینک آفتابی هوشمند ندارد؛ زیرا صفحه نمایش به کاربرده شده درون شیشه ی عینک با لنزهایی که روی آن ها رنگ جزیی حیات داشته باشد حکم. نمی بطی ء لازم است باری دیگر تأیید کنیم این ادعاها به نمونه ی اولیه مربوط می شوند و شاید اپل خلال ماه های پیش رو بتواند عینک آفتابی هوشمند. بی قراری بسازد پراسر می گوید احتمالا عینک آفتابی هوشمند در اولاد دوم به فهرست عینک های واقعیت افزوده ی اپل تکثیر. 

خواهد شد اپل مدتی پیش سراب جدید آیپد پرو را. معرفی کرد تبلت آیپد پرو ۲۰۲۰ ضمن نصیب مندی از خراش ی قدرتمندتر تغییری مهم بوسیله خود دیده که به پنل پشتی مربوط. می شود در پنل پشتی آیپد پرو جدید از حسگر لایدار مصرف شده است که تمرکزی ویژه روی بهبود فناوری واقعیت. افزوده دارد شایعه ها می گویند آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس غصه فراغت است از حسگر لایدار یکروز. مند باشند پراسر به بهره مندی اپل گلس بی قراری از حسگر لایدار اشاره.

کرده است شمار درخورتوجهی از کسانی که آیپد پرو را خریدند معتقد بودند این تبلتنسبت بوسیله دوده گذشته تحول محسوسی به خود ندیده و حسگر لایدار نمی تواند نبوغ های چندان متنوعی به. همراه بیاورد اما از قرار معلوم اپل در حال عقب کردن نوعی استراتژی هوشمندانه است؛ زیرا پراسر می گوید تمامی داده هایی که کاربر داخل حال مجهز ازطریق حسگر لایدار آیپد پرو ثبت می کند دردسترس تیم سازنده ی اپل گلس راحتی. می گیرد پهلو این شالوده تیم سازنده ترانه دارد با اتکا پهلو تمامی داده های ثبت شده از سوی کاربران، درنهایت امتحان ی کاربری عینک واقعیت افزود ه ی اپل را به بهترین کمیت. 

امکان پذیر برسانند شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد اطلاعات فاش شده از اپل

*گلس دارید؟ تصویر اصلی مقاله هیچ ارتباطی به اپل.گلس ندارد:بیشتر بخوانید اپل بازگشایی فروشگاه های فیزیکی را با در نظر گرفتن نکات ایمنی شروع کرداپل احتمالا به صیقلی عوضی نیم میلیارد دلاری به دارندگان آیفون های قدیمی محکوم می شوداپل احتمالا به زودی بازاریابی محصولات را بیدار مرحله ای متاخر می کندمجیک کیبورد آیپد پرو باتری وسیله را به سرعت خالی کردن می کنداپل برای حفظ سلامت کارکنان زنجیره تأمین خویشتن تمهیداتی ویژه اتخاذ
به گزارش همشهری آنلاین، محمد جواد ظریفدر این پست اینستاگرامی نشانی کرده است:  فرمودی از فضل خدا بخواهید که خدا به شما رئوف است، ای آقای من، شان درون فراتر از آن است که اجازه بوسیله درخواست دهی و از بخشش خودداری کنی.

وی اظهار داشت: داخل با عطاهایت بر مردمان مملکتت زیاد کریمی و کنار آنان با محبت و رافت زیاد منت کننده ای "مگو تو کوی او شب تا جادو بهر چه می گردی. که دل گم کرده ام آنجا و می جوییم نشانش را ...
صندوق های سرمایه گذاری نهادهای مالی هستند که بوسیله قصد مدیریت صنف ای وجوه تنخواه گذاران، با مجوز دایره بورس و اوراق بهادار تأسیس شده اند و زیرنظر آن سازمان فعالیت می کنند.

قوطی های تنخواه گذاری چندین جنس مختلف هستند که یکی از آن ها ETF است. عملکرد اصلی قوطی ETF یا Exchange Traded Fund سرمایه گذاری در اوراق بهادار یا دارایی های فیزیکی است. می استعداد گفت مهم ترین ویژگی این صندوق ها، عدالت و ستدپذیری واحدهای تنخواه گذاری آن ها تو راسته تنخواه است؛ یعنی هر زمان بخواهید، می توانید به شیوه ی معاملات سهام عادی، یک خواه چند واحد از یک صندوق ETF را بخرید یا چند واحد از آن را بفروشید.پذیره نویسی سهام دولتی چیست؟

وزارت اقتصاد در اطلاعیه ای، فراخوان ارجاع و پذیره نویسی واحدهای تنخواه گذاری قوطی تنخواه گذاری زیبنده سودا (ETF) «میانجی گری مالی یکم» را منتشر کرده و ازطریق این واگذاری، به شعبه از دولت جمهوری اسلامی ایران، سرمد الباقی ی سهام خویشتن در بانک های ملت و تجارت و صادرات ایران و همچنین بیمه های البرز و اتکایی مستحکم را واگذار می بطی ء.چگونه می توانم این سهام را بخرم؟

نخست باید بدانید سودا این سهام به ازای هر کدملی از ۱۰ هزار تومان تا سقف ۲ میلیون تومان امکان پذیر است. تاریخچه فاتحه پذیره نویسی از ۱۴ اردیبهشت لغایت۳۱اردیبهشتاست و پس از پایان پذیره نویسی، در زمان مقتضی همه ی درخواست ها بررسی و میزان واحد تخصیص داده شده به شما ازطریق سامانه ی سمات اطلاع دادن خواهد شد.

ناگفته نماند امکان پذیره نویسی سهام دولتی ازطریق بانک ها و همراه بانک های ملی، مسکن، تجارت، مهر، ملت، کشاورزی، سپه، پارسیان، صادرات، سامان و... مهیا شده است.باتوجه به وضعیت بیماری کرونا و تأکید بر حضورنیافتن و تجمع نکردن افراد در جامعه، امکانپذیره نویسی سهام دولتازطریق اپلکیشن آپ نیز درون نظر گرفته شده است.

این امکان خرید درون چند نصیب و قسمت برای هر کدملی نیز مجهز است و کاربران می توانند مسکوک مدنظر خود بخاطر سرمایه گذاری را در چند نصیب و قسمت تا پیش از پایان پذیره نویسی پرداخت کنند. همچنین برای شهود کد بورسی امکان ثبت نام در سامانه سجام نیز حاضر شده است.بیشتر بخوانید:سودا اینترنتی رخت آرایشی و بهداشتی از روژا شاپبهینه سازی و سئو سایت به سبک میموسخرید اقساطی پی سی، لپ تاپ و لوازم جانبی از فیض کامپیوتربا دوربین پلاک خوان هایک ویژن، پلاک خودروهای متخلف را ثبت کنیدخرید مبل راحتی با رنگ سال ۹۹ بدون رجوع حضوری

تصویر | باغ وحش بابلسر

هرچند ادعای ناممکن شدن زندگی بدون گجت های دیجیتال دور از واقعیت است، اما باید اذعان کرد که درون نبود گجت هایی نظیر گوشی های هوشمند، تبلت و انواع لوازم مرتبط، روند زندگی بسیار سخت پر حرارت می شود. با این اوصاف، خرید گجت های دیجیتال این روزها به یکی از الویت های عمر هر محدودیت بدل شده، حال آنکه باتوجه به شرایط چند سال اخیر که همراه با تبدیل تو ارج دلار، اجرای طرح رجیستری و همچنین کاهش واردات عرفی بوده است، معامله گجت هایی نظیر گوشی های هوشمند زیاد سخت برنده از پیش شده است. با جستجویی در اینترنت می نبوغ فروشگاه های مختلفی را یافت، اما تنوع کالا و وجود گارانتی مخصوصا درون مورد گوشی های هوشمند که مستلزم رجیستر شدن هستند، یک حکم مهم و حیاتی است.

هماتلکام به عنوان یکی از واردکنندگان رسمی گوشی های هوشمند، علاوه بر نمایش ی گوشی های رجیستر شده، محصولات موجود را با گارانتی راهی میدان می کند. این شریک علاوه بر داشتن مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات، برندهای متنوعی را داخل زنبیل محصولی خویشتن دارد که باید از میان این محصولات به برندهای سامسونگ، اپل، موتورولا، شیائومی، آنر، هواوی و لنوو همچنین اشاره کرد. با مراجعه بوسیله فروشگاه هماتلکام می توانید علاوه بر بیع گوشی با برندهای مختلف، متاع جانبی مربوط بوسیله این گوشی ها را نیز خریداری کنید و البته از خرید آنلاین و ارسال روزانه این فروشگاه اینترنتی لذت ببرید.

به رخ آی فریم نمایش داده شود https://www.aparat.com/v/DjwoJ

شاید بتوان از جمله ی نقاط قوت ما را داشتن خدمات پس از سودا اطلاع دادن کرد. تو کنار برخورداری از یک فروشگاه آنلاین، در پشت صحنه دارای شبکه ی توزیع و دپارتمان های خدمات پس از فروش تو سراسر ایران همچنین هستیم تا در صورت ابراز مشکل و با اتکا بوسیله گارانتی، بتوان مشکلات پیش آمده را در تند ترین زمان ممکن رفع کرد.

برای آگاهی از نمایندگاهی های مشروع هماتلکام در شهرهای مختلف کشور، صفحه ای درون وب سایت هماتلکام پیش بینی شده که مراجعه کنندگان می توانند براساس شهر محل سکونت خود، بوسیله شعبه تک دیدن رجوع کرده و درون صورت انتظار گوشی تک دید خویشتن را از نزدیک و پیش از آنکه خریداری کنند، مشاهده کنند. هماتلکام علاوه بر گارانتی ۱۸ ماهه محصولات خود، متعهد است که بوسیله مدت ۵ سال نیز خدمات پس از سودا به خریداران محصولات خویشتن نمایش درنگ. نکته ی جالب در مورد وضعیت گارانتی هماتلکام، تعویض دستگاه کاربر تو صورتی که است که این شریک شدن نتواند طی یک ماه، دستگاه تک نظر را تعمیر کند، در این صورت هماتلکام موظف است تا دستگاه جایگزین را البته با احتساب اختلاف ارج به مشتری نمایش کند.

بخاطر آگاهی از شرایط گارانتی هماتلکام نیز می توانید بوسیله سایت این شرکت رجوع کرده و داخل صفحه ی مربوط به شرایط گارانتی هماتلکام، طولانی شرایط مورد اشاره را وارسی کنید.  بیشتر بخوانید:امتیاز کفش اسپرت مردانه اورجینال از ارسی فیک بوسیله کمک بانی مدسفرمارکت میدان مجازی خرید اینترنتی بلیط هواپیما در ایرانسرویس متاخر تپسی با عنوان «سپید» راه اندازی شدصدور مجوز برای آی ماینر؛ یکی از بزرگ ترین فارم های بیت کوین ایرانراهکار مشارکت دانش بنیان پلاک برای ضدعفونی مقیاس محیط کار
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان ملی یادگیری استعدادهای درخشان در اطلاعیه ای اعلام کرد: «برای جنین دوم و بوسیله برهان شرایط همگی گیری ویروس کرونا (کووید-19) و مکان ماندن تعدادی از علاقمندان به شریک شدن در آزمون مدارس استعدادهای افتابی و پیگیری مکرر اولیای بینش آموزان، فرصت ثبت نام داخل این آزمون ها از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت برای علاقمندان شرکت تو آزمون ابداع می شود.

سازمان ملی پرورش استعدادهای تابان نیز در این اطلاعیه تأکید کرده است که این آخرین فرصت برای ثبت صیت در این آزمون است.
دنیای رمزارزها همیشه مرموز است. در این دنیا زمانی که رمزارزی بوسیله حساب شخص دیگری واریز شود، تقریبا غیرممکن است که بتوان این تراکش را ردیابی کرد. درواقع اگر هکری به شمار رمزارز شخصی دستبرد بزند، ردیابی آن متجاوز مشکل است.

حال، اخباری به شنوایی می رسد که هکر خواه هکرهایی به حساب های درخت سرو dForce حمله کرده اند و تقریبا گیرایی تمامی حساب ها را بوسیله سرقت اسیر اند؛ اما پس از مدتی رمزارزهای دزدیده شده را به صاحبانشان بازگردانده اند.

حدس زده می شود که هکرها تاج سفید باشند و با انجام این انجام درواقع ایرادات و باگ های سرو dForce را نشان داده اند. میندائو یانگ، موسس پلتفرم dForce با ارسال پستی در ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) گفت که پروتکل بدهی دهی (Lending Protocol) یا Lendf.Me مورد حمله هکرها فراغت گرفته است و درنتیجه رمزارزهایی به ارزشی وزن ۲۵ میلیون دلار ربوده شده است.

چنین اقدامی یعنی سرقت رمزارزها اتفاقی است که هر از گاهی داخل فضای رمزی رخساره می دهد؛ اما آنچه کسی انتظار آن را نداشت، بازگرداندن رمزارزهای سرقتی به صاحبانشان است. یانگ تو پست جدید خویشتن گفت که تقریبا تمامی رمزارزهای ربوده شده را گرفتن کرده اند. داخل متن پست متاخر یانگ آمده است:ما هنوز درون میانه فرایند باز پس گرفتن رمزارزها هستیم و متاسفانه نمی توانم متجاوز از این اطلاعاتی در اختیارتان صبر دهم؛ ولی داخل آینده جزئیات کامل تری داخل این زمینه منتشر خواهم کرد.مقاله های مرتبط:هند ممنوعیت تجارت رمزارزها را لغو کردارز دیجیتال بانک مرکزی گره وارد مرحله آزمایش عملی شد

شاید مهم ترین نکته در حرف های یانگ این موضوع باشد که کاربران dForce رمزارزهای از دست داده خود را دوباره به دست خواهند آورد. با این حال مشکلی که وجود دارد این است که رمزارزها بوسیله مقادیر قبلی پس فرستاده نمی شوند و درون پکیج های مختلف هستند. همین کار کار dForce برای مسترد داشتن پایگاه حساب های تک حمله قرار محزون را بخشی دشوار می سازد.بیشتر بخوانید:ارز دیجیتال بانک مرکزی چین واقف مرحله آزمایش عملی شدارزش بیت کوین در یک روز گذشته ۴۸ درصد سقوط کردهند ممنوعیت تجارت رمزارزها را نقض کردفیسبوک پس از درگیری های بسی قانونی، استراتژی رمزارز لیبرا را دگرگونی می دهدکروناکوین؛ رمزارزی سوار پیاده شدن موج شیوع فراگیر ویروس کرونا
ماهSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOON ژانویه و در رستورانی در شهر گوانگ ژو چین، یکی از مهمانان مهمانخانه که به ویروس کرونا متاخر آلوده بود؛ اما هنوز احساس بیماری نمی کرد، به نظر می رسد بیماری را بوسیله ۹ نفر دیگر منتقل کرد. ظاهرا یکی از جهیز های تهویه ی دلپذیر رستوران ذرات ویروس را به سمت اتاق ناهارخوری می دمید. ۷۳ نفر دیگر نیز در آن روز داخل همان طبقه ی این رستوران پنج طبقه غذا خورده بودند؛ ولی بیمار نشدند. همچنین، هشت کارمندی که در آن زمان در آن طبقه مشغول کار بودند، مریض نشدند.

پژوهشگران چینی این رویداد را تو مقاله ای توضیح داده اند که در شماره ی ژوئیه ی مجله ی Emerging Infectious Diseases منتشر می شود. این مجله را مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری چاپ می کند. معاینه ی میدانی مذکور محدودیت هایی دارد؛ مثلا پژوهشگران آزمایش هایی برای شبیه سازی ارجاع بوسیله وسیله ی هوا ادا نداده اند.

شیوع سابق الذکر نشان دهنده ی برخی از مشکلاتی است که میخانه ها هنگام بازگشایی با آن روبه رو خواهند شد. سیستم های تهویه می توانند الگوهای پیچیده ای از جریان هوا خلق کردن کنند و ویروس ها را در هوا نگه دارند؛ بنابراین، فقط این کار ساده که میزها را با فاصله ی ۶ فوتی از بی آرامی بچینید؛ یعنی حداقل فاصله ای که مرکز کنترل و پیشگیری از بلای ناگهانی سفارش می کند باید با دیگران داشته باشید، امکان پذیر است بخاطر محافظت از مشتریان کاباره کافی نباشد.

ماهیت مدنی غذاخوردن درون بیرون می تواند خطر را افزایش دهد. هرچه افراد مدت بیشتری تو منطقه ی آلوده بمانند، این احتمال بیشتر است که ذرات ویروسی را تنفس کنند. همچنین، اشامیدن غذا فعالیتی است که نمی قابلیت همراه با ماسک اجرا داد. ذرات حاوی ویروس می تواند ازطریق تنفس و گپ و نه فقط ازطریق سرفه و عطسه متوجه هوا شوند. همان طورکه مرکز کنترل و پیشگیری از بلای ناگهانی اکنون توصیه می کند، از تجمعات بزرگ و کوچک در مکان های مخصوص و عمومی مثل ساختمان ی دوستان، پارک ها، مهمانخانه ها، فروشگاه ها یا هر جای دیگر اجتناب کنید.

تمام افرادی که داخل میخانه چینی ناخوش شدند، یا همراه فرد آلوده دنبال یک میز یا روی میزهای مجاور مشغول نوشانیدن طعام بودند. این واقعیت که افراد دورتر از فرد مذکور بیمار نشدند، نکته ی امیدوارکننده ای است که علامت می دهد ویروس کرونا عمدتا ازطریق قطرات تنفسی ارشد پر حرارت نقل مکان می شود که سریع تر از قطرات کوچک (آئروسل ها) از هوا می افتند که می توانند برای ساعت ها داخل هوا غواص بمانند. وارنر بیشوف، مدیر پزشکی پیشگیری از عفونت و همگی گیرشناسی سیستم های بهداشتی داخل دانشکده ی پزشکی ویک فارست در کارولینای شمالی می گوید:مقاله های مرتبط:ناقلان پنهان؛ عامل انتشار گسترده ویروس کرونا درون سطح جهانابهام بر سر نشر آئروسل: ویروس کرونا واقعا ازطریق هوا نقل مکان می شود؟هرآنچه باید درمورد ماندگاری ویروس کرونا روی سطوح مختلف بدانیدفکر می کنم این مطالعه به نواخت ادا شده و البته محدودیت های بررسی ا ی میدانی را داشته باشد.

در ۲۴ ژانویه، خانواده ای بخاطر صرف ناهار به رستورانی در گوانگ ژو رفتند. گوانگ ژو کلان شهری در جنوب چین است که ۱۲۹ کیلومتر از هنگ کنگ بور دارد. این خانواده یک روز قبل از اینکه مقام های چینی استان هوبئی را برای کاهش شیوع بیماری قرنطینه کنند، شهر ووهان، کمیسیون اولیه ی عالمگیر ویروس کرونا و واقع در ۸۳۷ کیلومتری شمال گوانگ ژو را ترک کردند.

خلال ناهار، پنج عضو خانواده که داخل مقاله با عنوان قوم ی A A معرفی شده اند، ظاهرا سالم بودند؛ اما اواخر همان روز، یکی از آن ها که زن ۶۳ ساله ای بود، دستخوش تب و سرفه شد و بوسیله بیمارستان مراجعه کرد و در آ جا آزمایش او بخاطر ویروس کرونا مثبت. شد طی دو هفته، نتیجه ی آزمایش ویروس کرونا ۹ بی نظیر دیگری مثبت شد که درون همان طبقه ی مهمانخانه گوانگ ژو خوردنی زده. بودند چهار نفر از خویشاوندان ناتندرست (بدوی زن ۶۳) ساله بودند که البته ممکن است در خارج از رستوران آلوده شده باشند؛ اما بوسیله نظر می رسد بخاطر پنج نفر دیگر میخانه منبع ویروس بوده.



باشد دیاگرام نحوه ی چیدمان میزهای رستوران و روند هوای جهیز تهویه دلپذیر درون یکی از مکان های عالمگیر ویروس کرونا تو گوانگ ژو درون. چین اداره های قرمز نشان دهنده ی محل نشستن افرادی است که بعدا دچار مصیبت. شدند سازمان ی قرمزی که با رنگ زرد پر شده است، علامت دهنده ی مریض (اولیه بیمار) صفر

است میز خانواده A ی A در سمت غربی حجره غذاخوری ۱۳۹ مترمربعی و در میان میزهای دو خانواده ی نامرتبط B و C قرار داشت که آن ها نیز داخل حال اشامیدن . ناهار بودند خانواده ی A B و A به مدت ۵۳ دقیقه با یکدیگر غم پوشانی زمانی داشتند و (سه عضو آن یک زن و) همسر و. دخترشان بیمار شدند خانواده ی C در میز دیگری A کنار خانواده ی A در همان طرف حجره حضور و ۷۳ دقیقه هم پوشانی زمانی داشتند و دو (نفر از اعضای آن) یک مادر.

و دخترش بیمار شدند یک واحد تهویه ی مطبوع پهلو خانواده ی C هوا را در جهت جنوبی به جانب هر. سه گانه میز می دمید احتمالا مقداری از هوا با تلاقی بوسیله خرابه بوسیله سمت قوم. ی C برمی گردش ازآ جاکه ویروس کرونا هنوز چندان فراتر از ووهان پراکنده نشده بود، مقام های بهداشت عمومی توانستند رابطه های اخیر خانواده های B و C را ردیابی و رک کنند آن رستوران، تنها مکان احتمالی بوده که آن ها تو آن با.

ویروس برخورد کرده اند پژوهشگران در این مقاله نگفته اند افراد دیگری که دچار ویروس نشدند، از اعضای خانواده ی سه خانواده ی آلوده خواه مشتریان. ۱۲ میز دیگر بودند این ۷۳ نفر ۱۴ روز قرنطینه بودند و علائمی در. آن ها بروز نکرد پژوهشگران داخل مقاله:ی خویشتن می نویسند خراج می گیریم در این شیوع، انتقال قطرات بوسیله وسیله ی سیستم تهویه ی. مطبوع تحکیم شده وجود عامل بنیادی برای عفونت،.

جهت مسئله محیط حیات هاروی فینبرگ هدایت کمیته ی دائمی مصیبت های عفونی عجیب و تهدیدهای صلح و صفا صد ۲۱ را تو آکادمی های ملی علوم، مهندسی. و پزشکی برعهده دارد وی گزارش یادشده را بحث برانگیز و آموزنده وصف می نرم و می گوید رستوران ها باید به جهت جریان هوا درزمینه ی. چینش میزها توجه کنند فینبرگ پیشنهاد می کند بخاطر از بین بردن ذرات پاندول ویروس، می قابلیت لامپ های فرابنفش. میکروب کش نصب کرد به گفته ی او، نتایج این مقاله خیر فقط درباره ی کاباره ها و اماکن سرگرمی، بلکه درباره ی فضایی کاربرد دارد که داخل آن کار می کنیم و و در چیدمان هوا باید به.این روند:توجه کرد بیشتر بخوانید همه گیری ویروس کرونا درون ایران از [نگاه آمار: و ارقام به]روزرسانی ۴ اردیبهشت ۹۹ پایش زودهنگام ویروس کرونا از طریق آزمایش و بررسی فاضلابپنجاهمین سالگرد روز زمین؛ آنچه تو یک سال گذشته درباره سیاره آبی آموختیمساعت های هوشمند سامسونگ به اپلیکیشن یادآور شستن مشت فراهم شدنداپل مسئله اطلاعات تحرک افراد روی برنامه ی Apple Map را دراختیار مقام های
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صدرالدین علیپور رئیس راه اندازی مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره اقدام برخی از شهرداری های استان های دیگر مبنی کنار جمع آوری پسماندهای بیماران کرونایی از درب منزل، گفت: درون حال مجهز شهرداری تهران خاکروبه های بی آب و خیس را با اندوه دفن می کند که البته همین طرز بی آرامی مشکلاتی را داخل مراکز تدفین زباله به وجود آورده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تصریح کرد: درون حال ردیابی هستیم تا استانداردی را تعیین کنیم که بر مبنای آن با روشی ثابت قدم کار تفکیک را در مقصد ادا دهیم تا وعده آلودگی در آنجا ناچیز شود.

او افرود: به خاطر حدس آلودگی پسماندهای خشک به ویروس کرونا، چند روز آن ها را داخل محلی جداگانه محافظت می کنیم تا بغرنج رفع شود و پس ازآن به چرخه بازیافت مسبوق شوند.

علیپور با تأکید کنار اینکه توقف طرح تفکیک خاکروبه از مبدأ صرفا بوسیله فکر کردن شیوع کرونا است، تصریح کرد: البته این موضوع باعث نشده که از پیگیری طرح کاپ خودداری کنیم و همزمان در حال آماده سازی زیر ساخت و اپلیکیشن مربوط به آن هستیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص آستان خاکروبه گردها بر سر مخازن زباله، گفت: با نیروی انتظامی مناظره کردیم تا در صورت مشاهده زباله گردها از فعالیت آن ها جلوگیری کند.