دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

بوسیله گزارش همشهری آنلاین و به نقل از تسنیم؛ محمود ثمینی با اشاره به انگیزه لغو فرمان سرپرست شهرداری شهرستان الیگودرز گفت: سرپرست شهرداری الیگودرز بوسیله خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی به خشکی امدن حاضر بودن شرکت درون تجمع ها و برگزاری عادات های عزا متأسفانه با برگزاری و مشارکت در مراسم عزا یکی از بستگانش مصوبات را باطل سازی کرد.

وی افزود: با توجه به گزارش های فصیح مبنی پیاده شدن برگزاری مراسم عزا و خلق کردن شلوغی توسط سرپرست شهرداری الیگودرز، پس ازبررسی های انجام شده رخصت عزل سرپرست شهرداری الیگودرز صادر شد و سایر اقدامات عرفی دیگر داخل این رابطه ادا می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله کرونا جهت وزن زنجیره انتقال ویروس کرونا برگزاری هرگونه رسم عزا و وصلت ممنوع است و با افرادی که مصوبات را نادیده می گیرند بوسیله شدت تلاقی و سایر اقدامات قانونی مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این رابطه اجرا می شود.

وی پیش روی کرد: با توجه به اینکه تو ابتدای فردی ها به مدیران استان عدم شرکت و برگزاری هرگونه شلوغی و تشریفات ابلاغ شده است در همین راستا مواردی مبنی بر محضر فداکار مدیران گزارش شده است که تذکرات جدی داده شده که خوشبختانه تکرار نشده است.

ثمینی گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی کنار عدم برگزاری هرگونه برگزاری و شرکت مدیران استان در سنت تجمعی ممنوع و بوسیله نعوظ سررشته براساس مصوبات ملی کرونا با آنها تلاقی می شود و داخل این وابستگی با کسی تعارف نداریم.

وی گفت: امروز صلح و صفا مردم تو اولویت است و مسئولان از عموم کسانی هستند که باید بیشتر از مردم عادی پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا را تکریم کنند.
  • ۹۹/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی