دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

انتظار می جوی ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) هواوی جدیدترین گوشی خود، یعنی اینجوی ۲۰ پرو را رونمایی کند. با این حال، افشاگری چینی اطلاعاتی داخل فضای رمزی پیدا شده است که مشخصات ابدار افزاری و تصاویری رندرشده از آن را شامل می شود. تاکنون، این افشاگر جزئیات و اطلاعات موثقی از محصولات متنوع شرکت های چینی در ورقه ی ویبو خود منتشر کرده است. مقابل گفته ی او، اینجوی ۲۰ پرو از تراشه ی MT6873 مدیاتک برخوردار خواهد بود که بوسیله نام دایمن سیتی ۸۰۰ نیز شناخته می شود.

متأسفانه این افشاگر از نمونه حافظه رم علیه جدید هواوی اطلاعاتی نمی دهد ؛ اما با توجه به محصولات موجود در بازار، هوی می جوی حداقل چهار گیگابایت ذهن ی رم داشته باشد. افزون براین، احتمال می رود اینجوی ۲۰ پرو مبتنی کنار اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 10.1 باشد و از نمایشگری ۶/۵ اینچی با رزولوشن FHD و بها ترمیم ۹۰ هرتز بهره مند باشد. افزون براین درون بالای نمایشگر، ترک خوردگی تعبیه شده تا از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی کند. تو پنل پشتی اینجوی ۲۰ پرو، ماژول سه گانه ی دوربین قرار گرفته که متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی با قابلیتی نامشخص است. انتظار می جوی دوربین سوم درواقع برای ثبت تصاویر ماکرو یا تشخیص میزان عمق در تمثال در نظر اندوهناک شده باشد.

باتری اینجوی ۲۰ پرو هواوی ۴،۰۰۰ میلی آمپرساعتی است و از فناوری شارژ ۲۲/۵ واتی پشتیبانی می کند. رسیده حسگر اسکنر اثرانگشت همچنین تو لبه ی کناری تعبیه شده است. این طور انتخابی شاید بخاطر فدایی از کاربران خوشایند نباشد؛ زیرا حسگر اسکنر اثرانگشت اصولا تو پنل پشتی اکثر محصولات موجود تو میدان قرار خمود است.مقاله های مرتبط:میت 40 هواوی احتمالا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارای لنز 9P حاضر می شودراهنمای معامله گوشی دست دوم

اینجوی ۲۰ پرو داخل سه رنگ نمایش خواهد شد که یکی از آن ها مشکی خواهد وجود و از ارتباطات 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز قیمت این گوشی مشخص نشده است؛ اما شوق می رود با اینجوی زد ۵ جی هم مقدار باشد.بیشتر بخوانید:مقایسه سامسونگ گلکسی A30s با هواوی Y7pافت ۱۳ درصدی فروش گوشی های پرچمدار در سه گانه ماهه اول ۲۰۲۰میت 40 هواوی احتمالا بوسیله دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارای لنز 9P مجهز می شودآموزش پس انداز مستقیم عکس درون کارت ذهن گوشی های سامسونگ، شیائومی و هواویمیت 40 هواوی با تراشه ۵ نانومتری پاییز امسال رونمایی می شود
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری مهر بسیاری از بیماران قلبی دستخوش اضطراب،استرس و افسردگی می شوند. به عنوان مثال، حدود ۲۰ درصد از بیماران مبتلا به مصیبت قلبی یا نارسایی قلبی، ۲۷ درصد مبتلایان به فشارخون بالا، و ۳۵ درصد بازماندگان حمله قلبی دچار ملالت می شوند.

«تای چی» یک تمرین معنی-بدنی است که حرکات بدنی را با ریلکسیشن و تنفس اختلاط می کند. این ورزش حاجت بوسیله تمرکز بر وضعیت استقرار بدن، آرامش و نفس کشیدن دارد.

محققان دانشگاه آریزونا، ۱۵ آزمایش بالینی مربوط بوسیله تأثیر تای چی بر مصونیت روانی بسیار از ۱۸۰۰ بی همتا با میانگین سنی ۶۶ سال را که مبتلا بوسیله بیماری قلبی، نارسایی قلبی، فشارخون بالا، یا بازمانده از سکته بودند را معاینه کردند.

نتایج یک رسیدگی: تای چی قند خون را کاهش می دهد

داخل مجموع، تای چی با نمونه کم قلق روانی، کاهش در افسردگی، و بهبود کیفیت زندگی مرتبط بود.

«روث تیلور پیلیا»، حامی آویشن تحقیق، در این باره می گوید: «هماهنگی بین وضعیت بدن و نفس کشیدن بخاطر حالت مسئله مفید است. در طول تای چی، بدن در وضعیت نیکوکاری راحتی دارد و طبق نتایج تحقیقات، همین حکم موجب بهبود ابداع و انس می شود.»

محققان به خشکی امدن ایفا تحقیقات بیشتر در این زمینه تاکید دارند.

با این حال تیلور داخل این باره نصیحت می بطی ء: «اگر دستخوش حمله قلبی شده اید حتماً ورزش تای چی را بوسیله روند بهبود و توانبخشی خویشتن بیفزایید.»
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سورنا ستاری دستیار علمی و فناوری مهتر جمهوری، پیوستگی روزنامه ی همدستی دوجانبه بخاطر راه اندازی پارک صرفه جویی دیجیتال پردیس امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، پارک صرفه جویی دیجیتال پردیس تو خاکی بوسیله مساحت ۳۰ هکتار با کلکسیون ای از واحدهای فناور و نوآفرین مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال و همچنین باهدف ساختن و گشادگی امکانات تحقیقات کاربردی و توسعه ای، انتقال و مردمان سازی فناوری اسلوب اندازی می شود. با امضای این موافقت نامه، وزارت ارتباطات زمین و بخشی از هزینه های آماده سازی و ایجاد تأسیسات زیربنایی را تأمین می کند و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین تعهد می کند که حداقل ۵۰ میلیارد تومان بابت هزینه های زیرساخت پارک اقتصاد دیجیتال پردیس صیقلی کند.

براساس اعلام جهرمی، فاز نخست این پارک مردادماه سال جاری افتتاح خواهد شد. میل می رود افتتاح این فاز از پارک پردیس، حجم خدمات پایشی شبکه ملی اطلاعات مثل پیام رسان ها و موتورهای جست وجو را تکثیر دهد. او همچنین  از ایجاد «بزرگترین مرکز داده ی ایران» در حوزه مرکز داده ی مادر شبکه ملی اطلاعات در پارک فناوری پردیس غصه خبر انصاف. این پارک بعد از طرز اندازی این مرکز، به «رهبر مرکز داده ی» کشور تغییر خواهد شد. 

وزیر ارتباطات داخل سیلان رسم امضای این تفاهم نامه، به نقش بنیانی شرکت های دانش شالوده درون موقعیت هایی نظیر همه گیری ویروس کرونا تاکید کرد. آذری جهرمی رشد ملک در مرزوبوم ی شرکت های خرد بنیان را مطلوب دانست و گفت:این رشدی که درون مملکت دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال لباس گرفت آن هم در پیرامون ای که بزرگ ترین چالش ها را داشتیم می تواند درون تاریخ انقلاب صنعتی چهارم صلاحیت دار شود. نمو اقتصادی قلمرو با تکیه بر جوانان و نوآوری آنان، استاندارد و مصداق آینده محسوس است.

محمدجواد آذری جهرمی با اطلاع دادن اینکه تسهیم فناوری مفروضات در اقتصاد «کشورهای پیشرفته» ۱۵/۵ درصد است، تسهیم این حوزه داخل صرفه جویی ایران را ۶/۵ درصد اعلام کرد. وزیر ارتباطات «برداشته شدن موانع و شکسته شدن منحصر» را راه حل اضافه سهم IT در اقتصاد ایران اطلاع دادن کرد. وزیر ارتباطات درباره ی عملکرد دولت های یازدهم و دوازدهم داخل توسعه ی شرکت های علم بنیان گفت:  اولویت ما درون این حوالی توسعه میدان و تثبیت قیمت ها بود به طوری که بی آرامی اکنون ۷۰ میلیون نفر بوسیله شبکه متصل هستند که همین دسترسی بازار ابهت در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد کرده است.بیشتر بخوانید:آپارات مدل کسب درآمد خود را بوسیله یوتیوب نزدیک می کندمادربردهای سری Z490 و کیس گیمینگ جدید ایسوس در ایران رونمایی شدنداخذ مجوزهای امنیتی بخاطر کسب و کارهای بسرنوشت شوم دچار کردن خصوصی میسر نمدار می شودهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۸ خرداد ۹۹]«حباب» به بازار لپ تاپ و مودم هم رسید
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این تصعید برای  گسترش شبکه پروازی بین استانی هما ادا می شود. تصعید رشت،مرکزاستان گیلان بوسیله بندرعباس، مرکزاستان هرمزگاندر روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود. تصعید روزهای یکشنبه این خوش نویسی با پرواز شماره ۳۰۲ تو روزگار ۱۵:۴۰ دقیقه از فرودگاه سپهبد نیستان رشت پرواز و در شایسته کردن ۱۸:۱۰ دقیقه هوشیار فرودگاه بین المللی بندرعباس می شود.

پرواز برگشت با شماره ۳۰۳ در همان روز در روزگار ۱۸ و ۵۵ دقیقه فرودگاه بندرعباس را به نشانه فرودگاه رشت صرفنظر و داخل روزگار ۲۱ و ۳۵ داخل فرودگاه رشت بوسیله زمین می نشیند. پرواز روزهای چهارشنبه نیز در روزگار ۱۵:۴۵ دقیقه از فرودگاه رشت بوسیله مقصد فرودگاه بندرعباس پرواز می یواش.

تصعید بازگشت این مسیر در روزهای چهارشنبه روزگار ۱۹ از فرودگاه بندرعباس به مقصد فرودگاه انجام رشت می شود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالصمد خرمشاهی این ماده قانونی از قبل اندوه چالش برانگیز بوده است و باتوجه به این که غالب حقوق دانان متقی هستند که باید این ماده تعدیل شود، قانون گذار به این مسئله توجه کند و این ماده جرح و تعدیل یا اصلاح شود بوسیله نوعی که اضطراب تجری در عمل جرم را تو پدران ایجاد نکند.

وی تو ارتباط  با قتل رومینا اشرفی،  نوجوان ۱۴ ساله گیلانی و عوامل ابراز این متد جرایم گفت: مجموعه علل و عواملی باعث عارضه این گونه ترور ها می شود؛ مقدماتی علت ممکن است شک و سوءظنی باشد که بابا نسبت به مشروعیت فرزند خودش دارد، دومین عامل این طرز قتل ها ناقص الخلقه بودن فرزندان است که بعضا به دلیل رهایی از مشکلات و ابتلاء های آن ها انجام می شود و سومین عامل، معمولا اختلافات شدید خانوادگی است. نیازمندی نیز یکی از دلایل بروز فرزندکشی است و تعدادی از پدران به محض این که از سرپرستی و تکفل فرزندان خود مبدا می شوند ممکن است فرزندانشان را از بین ببرند.

عبدالصمد خرمشاهی با تقریر این که «در به خشکی امدن طولانی دلایل گفته شده، یک دلیل اساسی می تواند مسئله قانون مربوط باشد» ادامه عدل: تو ماده ۲۲۰ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۰ عنوان شده است که «بابا یا جد پدری که پسر خود را بکشد قصاص نمی شود و به پرداخت دیه بوسیله ورثه مقتول و تعزیر محکوم خواهد شد» و درون ماده ۳۰۱ قانون مجازات اسلامی جدید آورده شد که «قصاص داخل صورتی ثابت می شود که مرتکب، پدر یا از اجداد پدری مجنیٌ دشت (کسی که جرمی بوسیله ضرر او واقع شده) نباشد». درون مجموع یکی از مواد چالش برانگیز شیوه تزکیه اسلامی «قصاص نشدن پدر خواه جد پدری» بوده است که بسرنوشت شوم دچار کردن ای از حقوق دانان به آن ایراد گرفتند و آن را نقیض اصل می دانند چون اصل پیاده شدن این است که «گوشمالی برای همه افراد باید مساوی باشد».

این وکیل دادگستری با تقریر این که «خیلی از حقوق دانان معتقد هستند که ماده عرفی «قصاص نشدن پدر یا جد پدری» مقدور است حفاظ و گریزگاهی بخاطر بزهکاران باشد و آن ها بخاطر ارتکاب جنایت جری شوند، خاطرنشان کرد: به دید می رسد این فقط یکی از علل و عوامل بروز این وضع جنایات است، ما باید برای مرتفع شدن فرزندکشی ها در کنار توجه بوسیله مسائل فقر فرهنگی و مادی نگاهی اندوه به این ماده قانونی داشته باشیم، این ماده قانونی از فقه جزائیه اسلام، یعنی فقه امامیه گرفته شده است و امکان تعدیلش هم حیات دارد مثلا ممکن است پدری داخل رقابت عشقی با پسرش مرتکب قتل او شود، داخل این جا دیگر لیس قصاص پدر توجیهی ندارد.

وی افزود: این ماده قانونی (قصاص نشدن پدر یا جد پدری) در کنار سایر علل و عوامل بوسیله نوعی اغوا پدران بخاطر کشتن فرزندشان است و از قبل غصه چالش برانگیز بوده است و باتوجه به این که غالب حقوق دانان متقی هستند که باید این ماده تعدیل شود، عادت گذار به این روانی توجه کند و این ماده جرح و تعدیل خواه مصالحه شود به نوعی که بیم تجری درون انجام خطا را تو پدران ابداع نکند.

این کارپرداز دادگستری با پیش روی این که «این سیاق ازاله که قاعده سبب العلل همه ی فرزندکشی ها باشد» گفت: بی حد از پدرانی که فرزندانشان را می کشند اطلاعی از شیوه ندارند، بلکه مسائل دیگری باعث ارتکاب قتل شده است. تو تک رومینا ظن غلام این است که این کشتار به خاطر این عارض نداده است که قانون گذار تهذیب قصاص را در خصوص او منع کرده است بلکه بخاطر ریختن آبرو و بی حیثیت شدن و غیرت داشتن این عمل را عمل داده است و باید این نوع نگاه معاوضه شد.

وی با اشعار این که «قوانین نیز باید اصلاح شود و همه قوانین بوسیله جز قوانین لایتغیر اسلام احتیاج به اصلاح دارند» گفت: سر مجازات ما تلفیقی از احکام شرعی و قوانین عرفی است و معمولا در این نحو موارد می شود قوانینی را که با اقتضائات زمانی و مکانی خویشتن هم خوانی ندارند را تعدیل کرد که منجربه رشد این روش جرایم نشود. معمولا نگاه جامعه این است که پسر پدر را تکیه گاه و مامنی برای خودش می بیند و چنانچه این مامن خودش تبدیل بوسیله مخاطره شود عکس العمل جامعه سلبی می شود همان طور که در این پرونده شاهد بودیم که افکار عمومی جریحه دار شد.

خرمشاهی با تقریر این که «در قتل رومینا جریان شایان توجه، جنس نگاه و اندیشه پدر مقتوله است» گفت: متاسفانه در بسیاری از مناطق کشور ما این تفکر وجود دارد که لول های خارج از عرفی که توسط دختران ادا می شود، باعث شرمندگی پدر می شود و بابا نهایتا مجبور می شود که بخاطر رفع اتهامات و ریشخندها بوسیله کشتن پسر خود کالبد بدهند.

این وکیل دادگستری در پایان مداومت کرد: عوض شدن نگاه و اندیشه نیاز بوسیله فرهنگ سازی دارد، اتیکت سازی نیز یک شبه پیوستگی نمیوفتد و نیاز به لوازم و اولین دارد که بار مطلع رفع موانع نیازمندی مادی است، داخل بر این مسائل عیب عرفی همچنین تاثیرگذار است و اگر پدران بفهمند که در قبال قتل فرزندشان قصاص نمی شوند تردید تو مورد کسانی که تصمیم بوسیله اجرا این کار دارند از بین خواهد رفت.

رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله مردمان روستای سفید سنگان لمیر استان گیلان بود که داخل خواب توسط پدرش کشته شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمدی، کمک آموزش اولین سازمان کچل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از ابلاغ دستورالعمل ثبت شهرت بینش آموزان حوالی ابتدایی خبر داد و گفت: ۱۰ خرداد ماه اولین روز ثبت اشتهار دانش آموزان پایه مطلع ابتدایی در استان گلچین گردید.  

وی افزود: ثبت معروفیت دانش آموزان تو شهرهای بزرگ الکترونیکی خواهد بود و نیازی به مراجعه حضوری اولیا و دانش آموزان زدودن.  

معاون آموزش اولیه موسسه کل آموزش و فراگیری چهارمحال و بختیاری افزایش کرد: زمان ادا عبرت آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان متعاقباً و پس از هماهنگی با ستاد استانی پیشگیری از مصیبت کرونا اعلام خواهد شد.  

وی ادامه انصاف: ثبت شهرت معرفت آموزان میان پایه ای تو پایه های دوم تا ششم مدرسه و هشتم و نهم از دوره نخست متوسطه و یازدهم و دوازدهم از گرداگرد دوم متوسطه نظری و متخصص و حرفه ای و کاردانش به صورت خودکار ایفا می شود و نیازی به مراجعه حضوری دانش آموزان و قوم های آنان نیست.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فخرالسادات خامسی هامانه افزود: مراکز ورزش رایانه ای با ۵۰ درصد ظرفیت از جمله این صنوف است که پذیرش افراد زیر ۱۵ سال درون این واحدها تا معارفه ثانوی ممنوع است.

وی امتداد داد: تمامی پارک های ورزش کودکان با ۵۰ درصد ظرفیت و با بوسیله کارگیری تجهیزات و وسایل بازی انفرادی مجاز به فاتحه فرمان هستند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد افزود: تا اطلاع ثانوی استخرهای آبی، حوضچه های توپ، سرسره های بادی، تونل و دیگر ادوات ورزش پرسنل و سرپوشیده تعطیل است.

خامسی هامانه ادامه داد: مسئولان رستوران ها، اغذیه فروشی ها و غذاهای فوری (فست فودها) با رعایت طولانی آیین نامه های بهداشتی و دوسوم ظرفیت حلال به فعالیت هستند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد گفت: مسئولان قهوه خانه ها، همگان تریاها و کافی شاپ ها با تعظیم کامل آیین نامه های بهداشتی و ۵۰ درصد ظرفیت بدون عرضه هر گونه مواد دخانی به خاص قلیان حق فعالیت دارند.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری هرگونه تشریفات جشن، عروسی، مجالس ترحیم و دیگر آیین ها در تمامی تالارها، رستوران ها و خوش آمد ها و سایر اماکن ذی تماس (روباز و مسقف) تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

خامسی هامانه افزود: پیرو درخواست نمایشگاه های تجاری بین المللی منطقه یزد بازگشایی آن با اولویت نمایشگاه های تخصصی از ابتدای تیرماه و با تکریم آیین نامه های بهداشتی و عاری عرضه هر نحو مواد غذایی در حاشیه نویسی نمایشگاه پس از تدارک و ابلاغ آیین نامه های بهداشتی و تایید و اتفاق مرکز بهداشت شهرستان بلامانع است. مسئولان نمایشگاه ملزم بوسیله گمارش بنرهای آموزشی برای یکسره مردم هستند.

وی اظهار کرد: تمامی اماکن ورزشی آبی (استخر، جکوزی و سونا) تا خبر ثانوی و تا زمان ابلاغ دستورالعمل ملی همچنان تعطیل است و فعالیت لفافه های ورزشی که مستلزم مبارزه تن بوسیله تن و تماس و مواجهه افراد با یکدیگر است، تا اطلاع ثانوی ممنوع است .

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد افزود: تمامی کارگاه های قالی بافی غیرخانگی با مراعات آیین نامه بهداشتی و اخذ تاییدیه کتبی از مرکز بهداشت شهرستان مربوطه مشروع بوسیله فعالیت هستند. همچنین پیرو التماس نمایشگاه های سمی فعالیت آن با احترام گذاردن آیین مجله های بهداشتی بلامانع است.

خامسی ادامه انصاف: پیرو درخواست اتحادیه ان. آ (NA) برگزاری جلسات بهبودی آن با تکریم آیین روزنامه های بهداشتی و گرفتن تاییدیه کتبی از مرکز بهداشت مجاز است .

به گفته وی، پیرو درخواست نمایندگی رسمی سازمان مدیریت صنفی و مرکز آموزش تجارت استان برگزاری دوره های آموزشی با مراعات آیین مجله های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و دریافت تاییدیه از مرکز بهداشت مجاز است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد گفت: تمامی آیین روزنامه های بهداشتی واحدهای مجاز اعلام شده، از طریق انجمن های صنفی مربوطه به واحدهای تحت پوشش ابلاغ شد و درون تمامی واحدهای صنفی فعالیت افراد دارای علائم بلای ناگهانی و مبتلای قطعی بوسیله کرونا ممنوع است و امتداد فعالیت آنها بعد از بهبودی تمام و مطابق آیین روزنامه وزارت بهداشت است.