دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مرتضی سلیمی با اشاره به عمل عملیات امداد و رهایی در حوادث رود (سیل، آب گرفتگی، برف و طوفان مستقیم) از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر گفت: در ۲۴ شایسته کردن گذشته هموطنان تو استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و هرمزگان متأثر از حوادث جوی بوده اند. چهارگوشه ایران

وی درباره فعالیت ۸۷۵ نیروی عملیاتی هلال احمر درون قالب ۱۷۵ آویشن توضیح قسط: در این مدت ۳۲۳ دستگاه خودرو گرفتار به همراه سرنشینان آن ها از برف و کولاک رهاسازی شدند و تهی سازی آب از ۹۸ واحد مسکونی دچار سیلاب و آب گرفتگی اجرا شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات پری هلال احمر با تقریر این که نیروهای امدادرسان هلال احمر در ۱۶ استان یادشده درون حال انجام دوده عملیات امداد و نجات، توقف و تغذیه اضطراری به متأثران از حوادث جوی هستند، افزود: تا زمانه ۶ امروز (۲۹ آبان ۹۸)، ۱۵۱۲ چوب پتو، ۱۵۷ بسته غذایی، ۲۵۵۰ قوطی گوناگون کنسرو، ۷۵۱ قرص نان، ۱۹۱ بطری آب معدنی، ۸۷ کیلوگرم خرما، ۱۴۵ کیلوگرم برنج، ۶۰ کیلوگرم حبوبات، ۶۴ کیلوگرم روغن، ۵۶ کیلوگرم قند و سپاسگزاری و ۶۹۷ کیلوگرم نایلون تو بین متأثران از حوادث جوی (سیل، آب گرفتگی، برف و تغییر ناگهانی هوا) توزیع شده است.

سلیمی تکثیر کرد: امدادرسانی از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر با جدیت کامل در مناطق متأثر از حوادث جوی استان های چهارمحال و بختیاری، فارس، گیلان، گلستان، مازندران و هرمزگان دنباله دارد.

وی از هموطنان خواهش در رخساره قرار ستاندن تو وضعیت های اضطراری عمومی و مرموز انواع حوادث با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی اضطراری بوسیله گوناگون حوادث انباشتگی هلال احمر داخل بکلی کشور تماس بگیرند.
به گزارش همشهری به نقل از رکنا، رسیدگی بوسیله این پرونده از اواخر پاییز ۹۷ با رجوع بکر جوانی به نام مریم به کلانتری در مغرب تهران شروع شد. وی به صاحب منصب پرونده گفت: مدتی پیش در سلمانی با زوجه جوانی آشنا شدم. پس ازآن از مدتی قرار شد دوست شوهرش را برای زناشویی به من معرفی درنگ. یک روز با بی آرامی به محل قرار رفتیم اما در بین اسلوب سرزده همسر فریبا با یک تیغ موکت بری مرا تهدید کرد و حتی با همان بلور ضربه ای بوسیله پایم زد و از غلام انتظار گوشی تلفن همراه و پول هایم را به او بدهم؛ سپس مرا به مخفیگاه خود تو کرج بردند و با کتک و شکنجه از من فیلم تهیه کردند.

به ظهر اظهارات دختر جوان، تیم ویژه ای از کارآگاهان توانستند با ردیابی وفاق های که خلافکار، آن ها را شناسایی و درگیر کنند.

فرید ۲۳ ساله متهم واقعی بایگانی که دارای سوابق خیلی کیفری از یکسره دو فقره قتل غیرعمد و ربودن وجود بوسیله دادرسان دادگاه، گفت: مهمات ساختگی بود. با نقشه قبلی می خواستیم از مریم ربودن کنیم. اما وقتی او را بوسیله مسکن مانوس مان تو کرج بردیم، من پشیمان شدم و در شقه های شب او را به میدان اتیکت برگرداندم و همان مکان رهایش کردم.

فریبا ۲۱ ساله هم تهمت خود را انکار کرد و گفت: سه گانه سال قبل بعد از جدایی از همسرم با بی نظیر آشنا شدم. بابا و مادرم سال ها قبل متورم کرده اند و من نیاز بوسیله حامی داشتم؛ بخاطر همین با بی مانند ازدواج کردم. او بارها مرا با شمشیر مجروح کرده بود و حتی بخاطر ترساندن من اقدام بوسیله خودزنی می کرد. من مریم را نمی شناختم. روز قبل از حادثه، فرد با تهدید چاقو کامل پول پس اندازم را گرفت و مجبورم کرد درون دزدی کردن مریم با او همراه باشم. غلام هم جرأت مخالفت هویدا نکردم. او مریم را به عنوان مسافر سوار کرد و غلام بی قراری بوسیله اجبار تو ماشین بودم و در انسان ربایی و ربایش نقشی نداشتم.

قضات محکمه صبح دیروز پس از خاله با توجه به محتوای پرونده و بررسی مدارک موجود، متهم اصلی - فرید - را به اتهام آدم ربایی به ۱۵ سال زندان و فریبا را به تهمت معاونت در انسان ربایی به ۵ سال حبس محکوم کردند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، سخنگوی قوه قضائیه در پی ترویج برخی اطلاع دادن در مورد بازگشت رسول دانیال زاده از مرتبطان نزدیک اکبر طبری و حسین فریدون بوسیله قلمرو ضمن تائید این خبر گفت: سفیر دانیال زاده یکی از بدهکاران کلان بانکی کشور که در پرونده حسین فریدون بوسیله اتهام پرداخت رشوه گیری محکوم شده و پس از دستگیری اکبر طبری به خارج از کشور گریخته حیات با طراحی و هدایت پاسداران گمنام معصوم زمان (عج) در لشکر به کشور بازگشت.

بنابر این گزارش؛ رسول دانیال زاده بیش از چهار هزاره میلیارد تومان بدهی بانکی داشته و از مرتبطان نزدیک اکبر طبری و حسین فریدون است. دانیال زاده دستگیر و بوسیله ناحیه بازگردانده شد
خودروهای تفریحی مبتنی پیاده شدن ون، در هر شکل و معادل ای نمایش می شوند. بعضی اوقات آن ها تا اینکه ون حزن نیستند، مانند جدیدترین علیه ارث رومر (EarthRoamer). ارث رومر LTi که براساس پیکاپ فورد F-550 سوپردیوتی باریک شده است، طولانی امکانات عزا داخل طبیعت با تجهیزات پیشرفته، سازه ی فیبر کربنی و استعداد رانندگی آف رود را اختلاط می درنگ تا تعلق مندان بوسیله سفرهای بیرون شهری بتوانند به معنای واقعی تعبیر متد خود را داخل صحرا و مناطق دورافتاده نمودار کنند.



ارث رومر LTi با داشتن استخوان بندی مبصر فورد سوپردیوتی، به طور پیش تصور ریختگی وزن نیست؛ اما بدان معنی نیست که ترفیع های درخورتوجهی نسبت بوسیله ون های تفریحی استاندارد در آن وجود ندارد. تن ی LTi کاملا از فیبرکربن مخلوق شده است که خیر تنها باعث کاهش وزن می شود، بلکه استحکام درخورتوجهی به خودرو می بخشد. وزن در هر جنس خودرو با هر کاربردی اهمیت دارد، اما بخاطر خودروی تفریحی (RV) بزرگ که دارای توان رانندگی در مسیرهای خارج از جاده است، کاهش جرم به همراه مرکز سنگینی پایین تر، مزیت زبر العاده ای بوسیله احصائیه می رود.

مقاله های مرتبط:بهترین ون های تفریحی برای سفرهای اهتزاز و طبیعت گردیون تفریحی و لوکس Pinnacle Finetza معرفی کردن شد

قطع استیل همچنین به ارث رومر LTi اجازه می دهد تا ارج زیادی سوخت و آب را برای ماجراجویی ها و سفرهای طولانی حمل یواش. ظرفیت حمل آب این خودرو ۳۷۸ لیتر است که ۲۲۷ لیتر آن به فاضلاب خاص می یابد. مخزن ۳۶۰ لیتری، سوخت مورد احتیاج برای پیشرانه ی ۶/۷ لیتری خورجینی هشت ستون را تأمین می کند؛ اما چیزی که سرنشینان تو این خودروی تفریحی هویدا نخواهند کرد، مخزن پروپان یا ژنراتور داخلی است. ارث رومر بوسیله اندازه ی کافی روی سقف خودرو از پنل های خورشیدی روزی می برد تا ۱،۳۲۰ وات انرژی تولید کند و همچنین باتری لیتیوم یون ۱۱،۰۰۰ واتی ساعتی برای تجهیزات در کابین وجود دارد.





اتاقک ارث رومر LTi را می توان در چند حالت مختلف با استعداد ظرفیت حداکثر ۶ نفر و نبوغ خواب بخاطر چهار نفر سفارش عدالت. صرف نظر از چیدمان خاص، سرنشینان درون داخل این خودروی تفریحی آشپزخانه و حمام مشهود خواهند کرد. علاوه بر آن مبلمان، فضای ناهارخوری قابل تنظیم، خوابگاه روی کابین و فضای ذخیره سازی چشم گیر در داخل و خارج از کابین همچنین بود خواهد داشت.



محصولات ارث رومر بوسیله قیافه دست ساز درون دکه مرکزی این باهم اتحاد کردن در ایالت کلرادو ساخته شده است و ارج آن از ۵۹۰،۰۰۰ دلار آغاز می شود. با این حال بوسیله نظر نمی رسد که دستیابی به خودروی تفریحی LTi به سادگی برای مشتریان مشتاق ممکن شود؛ بجای مسئولان ارث رومر می گویند که فهرست انتظار هشت ماهه از زمان وعظ تا تحویل خودرو حیات دارد. بیشتر بخوانید:پیکاپ تسلا ۳۰ آبان رونمایی می شودتیونینگ نیسان فرانتیر با پیشرانه هشت سیلندروانت برقی شورولت E-10 رونمایی شدفناوری جدید تاسیس فیبر کربن باعث کاهش تولید گازهای گلخانه ای می شودلامبورگینی مقیاس های فیبر کربن خودرو را به فضا می فرستد
نیروهای رژیم صهیونیستی هبه اللبدی ۲۴ ساله را خلال سیر از اردنبه شهر نابلس در خصیصه کرانه باختریبرای دیدار خانواده اش گرفتار کردند و سپس عاری ایراد اتهام بی پرده حکمی برای دستگیر موقت او به مدت پنج ماه صادر شد.

اللبدی و یک شهروند زندانی دیگر اردنی به نام عبدالرحمان مرعی که در اعتراض به بازداشت خویشتن دست به اعتصاب غذا زده بودند، در نهایت روز چهارشنبه ۱۵ آبان آزاد شدند.

Muhammad Hamed/Reuters
اپل جهیز عامل iOS 13 را اواسط ماه سپتامبر ۲۰۱۹برای پلتفرم های تیر منتشر کرد؛ اما جهیز عامل مذکور از همان مبدا با مشکلات مهمی روبه رو شد و بسیاری از رسانه ها آن را در بین پرباگ ترین جهیز های عامل منتشرشده توسط اپل قرار دادند. به لطافت دارندگان گوشی های آیفون به مشکل دیگری داخل iOS جدید اشاره کرده اند که احتمالا مجددا به باگ این سیستم عامل مربوط است.

براساس گزارش منتشرشده از سوی رسانه ی مک رومرز، شمار درخورتوجهی از کاربران iOS 13 مدعی شده اند که این سیستم عامل به شکلی مکرر اپلیکیشن های اجراشده تو پس شالوده را بوسیله روزرسانی نمی بطی ء و چنانچه دوباره به آن ها رجوع کنید، می بینید که از فاتحه اجرا می شوند؛ مشکلی که بوسیله رویت می رسد بوسیله برهان باگ iOS 13 و عدم توانایی این جهیز عامل تو بنیاد ی مدیریت حافظه ی رم ایجاد شده باشد. 

مقاله های مرتبط:iOS 13.2 و iPadOS 13.2 منتشر شدندآخرین تغییرات iOS 13 باعث حذف ناگهانی ایمیل های کاربران می شود

مشکل متاخر iOS 13 باعث شده است برخی کاربران پس از جابه جایی بین اپلیکیشن ها و بازکردن اپلیکیشن جدیدی که مقدور است حافظه ی رم بیشتری را اشغال کنند، پیشرفت های ادا شده تو اپلیکیشن اولیه را از دست بدهند. از بین اپلیکیشن هایی که امکان پذیر است فضای بیشتری از رم را بگیرند می استعداد به اپلیکیشن دوربین یا iMessage اشاره کرد. ظاهرا حتی اگر برای چند لمحه این اپلیکیشن ها را باز کنید، امکان پذیر است اپلیکیشن نخستین بسته شود. شمار اضافی از کاربران بوسیله وب سایت مک رومرز رجوع کرده و تجربه های خویشتن را دراین زمینه به ابونمان گذاشته اند.

تمامی کسانی که با این مشکل مواجه شده اند، می گویند آیفون ها باید درون بنیان ی اجرای هم زمان چند اپلیکیشن عملکرد بسیار بهتری داشته باشند؛ خصوصا از آن جایی که iOS 13 نسخه ی متاخر سیستم عامل موبایلی اپل محسوب می شود و تغییرات و بهترین سازی های متعددی را به خود دیده است، کاربران صدای زیر مردانه بیشتری ار گوشی های آیفونِ مجهز بوسیله این جهیز عامل دارند.

شماری از سازندگان شناخته شده ی اپلیکیشن های iOS و همچنین توسعه دهندگان کند افزاری همچنین به این موضوع ورود کرده اند؛ برای مثال مارکو آرمنت در صفحه ی توییترش می نویسد:من این موضوع را از زمان انتشار بدوی نسخه های بتای iOS 13.2 فهمیده بودم و کاربران اپلیکیشن Overcast نیز از مدتی پیش مشغول فرستادن گزارش در این بن هستند. به نظر می رسد که داخل iOS 13 اپلیکیشن های پس بنیان با سرعت بسیار بیشتری نسبت بوسیله قبل امانت می شوند. این موضوع بوسیله خصوص درمورد آیفون ۱۱ صدق می کند؛ در این گوشی اگر اپلیکیشن دوربین را باز کنید، اپلیکیشن های پس زمینه بسته می شوند؛ احتمالا دلیل این اتفاق، نیازمندی بیش از حد اپلیکیشن دوربین به حافظه ی رم به منظور اجرا پردازش های مربوط بوسیله ثبت تصویر است.

ترقی دهنده ی دیگری با نام Cabel در توییترش تصنیف است:این موضوع واقعا روی اپلیکیشن Prompt اثرگذار بوده است. خلال جابه جایی بین Prompt و دیگر اپلیکیشن ها، پیوند های SSH از مشت می رود؛ موضوعی که به شدت آزاردهنده است. داخل به روزرسانی جدید اپلیکیشن مان که روز گذشته منتشر شد، ما بهبودهای ناچیز اما اثرگذاری را در آن اعمال کردیم تا به لطف قابلیت جدید Connection Keeper اطلاعات مکانی که شما بوسیله سرورها متصل شده اید بوسیله لباس فایل مبتنی به خشکی امدن GPS همچنان تو حال اجرا باشد.

درون حال حاضر فاحش تراشیدن که مشکل موردبحث به کل سیستم عامل iOS 13 مربوط است یا بوسیله دنبال انتشار نسخه ی ۱۳/۲ ایجاد شده و صرفا در این نسخه بود دارد. مشکل دلمه شدن اپلیکیشن های پس زمینه می تواند تا معادل اضافی به نحوه ی پردازش اپلیکیشن های مختلف در آیفون های قدیمی مربوط باشد. البته این موضوع نمی تواند کاملا سفت باشد؛ بجهت گزارش ها متعددی منتشر شده اند که براساس آن ها باگ جدید مربوط به مدیریت رم داخل گوشی های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو و همچنین تبلت آیپد پرو فاش شده است.



فداکار از کاربران مدعی شده اند که مشکل جدید نشان می دهد، اپلیکیشن دوربین آیفون های پرچم دار اپل به حافظه ی رم بسیار زیادی نیازمند است؛ این موضوع بوسیله خصوص درمورد مدل های پرو صدق می کند، چون درون این استاندارد ها از توان های مبتنی بر هوش قلابی بیشتری استفاده شده است. گوشی های موردبحث همچنین نسبت به مدل معمولی، یک دوربین بیشتر دارند.

مبصر ترین مشکل درمورد مدیریت غلط حافظه ی رم تو iOS 13 به ازدست دادن پیشرفت داخل اپلیکیشن ها مربوط می شود؛ بخاطر مثال فرض کنید در حال ادا ورزش هستید و تو آن لحظه به رخ حزن زمان اپلیکیشن دوربین را باز می کنید؛ بازکردن دوربین می تواند تمامی صعود شما را تو بازی از بین ببرد؛ بوسیله روش ای که وقتی بوسیله بازی برگشتید، از اول اجرا شود. این موضوع فقط بوسیله بازی ها محدود نیست؛ برای شهید فرض کنید مبتلا نوشتن ایمیل داخل اپلیکیشن های اوت لوک خواه جیمیل هستید و با بازکردن اپلیکیشنی دیگر، هرآنچه داخل متن ایمیل نوشته اید از مشت می رود.

مثال های بالا را می قابلیت برای مشاهده ی ویدئو تو اپلیکیشن یوتیوب نیز تذکر کرد. برخی از کاربران در گزارش شان مدعی شده اند که با جابه جایی بین اپلیکیشن ها و بازکردن دوربین یا اسپاتیفای، تمامی آنچه داخل پوشه ی پیش نویس ایمیل نوشته بوده اند، از دست رفته است. عده ای دیگر می گویند، به دنبال بازکردن دوربین و بازگشت به یوتیوب، دیده اند که این اپلیکیشن از اول ادا می شود و هرچه تماشا کرده اند، از مشت رفته است. شاق مدیریت حافظه iOS 13 در گوشی های خانواده ی آیفون ۱۱ نیز پدیدار شده است

در حال حاضر ابکی است که دلیل اصلی ابراز این دشوار را بیان کنیم. در ضمن احتمال می رود که اپل بخواهد بوسیله زودی از سر پاشیدن به روزرسانی جدید، بغرنج مربوط بوسیله مدیریت رم را داخل iOS 13 برطرف یواش. نیک هیر، از طراحان و توسعه دهندگان اپلیکیشن، روز گذشته پست جدیدی در وبلاگ خودش منتشر کرد. او می گوید مشکل مربوط به iOS برخلاف مشکل اخیر فریز شدن هوم پاد، مبصر و عمده به حساب نمی آید؛ اما در هر رخ مشکلی خجلت آور است: من به اشغال شدن بخش مهمی از ذهن ی رم روی گوشیآیفون ۱۰خودم با بازکردن اپلیکیشن دوربین عادت کرده ام؛ تو آن زمان دیگر اپلیکیشن های پس اساس بسته می شوند؛ اما iOS 13.2 این شاق را مخبر وعده ی جدیدی می کند و به شکل جدی لطافت اپلیکیشن های پس زمینه را می بندد. تو حال جابه جایی بین اپلیکیشن های Messages و Safari بودم؛ هر مرحله که به یکی از آن ها برمی گشتم، می دیدم که از اول اجرا می شوند. این موضوع همواره درون iOS 13 صورت می دهد؛ سافاری هنگامی که تو پس مبنا فراغت بگیرد حتی نمی تواند یک تب را باز بگذارد و هرآنچه باز کرده اید از مشت می جوی. تمامی اپلیکیشن ها با این مشکل مشت و پنجه بطی ء می کنند و امتحان ی فعلی iOS به طرز ای است که کاربر حس می نرم این جهیز عامل به عهد پیش از نمود مالتی تسکینگ بازگشته است. به عنوان یک باگ، شاق جدید iOS همچون مشکل جدید هوم پاد فاجعه جنین نیست؛ اما قطعا اپل باید رفع کردن آن را درون اولویت اول فراغت دهد. این موضوع که تمامی تلاش های ارتکاب شده برای اجرای روان انیمیشن ها و اپلیکیشن ها در سایه ی بغرنج مربوط بوسیله مالتی تسکینگ صبر بگیرد، حجب آور است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین زمینه دارید؟ با مشکلات مالی تسکینگ iOS 13 روبه رو شده اید؟

بها به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه ی انواع آیفون های اپل حاجت دارید را در مقدر شدن محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات متخصص گوناگون گوشی های موبایل آیفون درون کنار گالری تصاویر رسمی همگی در این بخش در دسترس شما خواهد حیات.مشاهده لیست گوشی های آیفونبیشتر بخوانید:اپل درون مدل سازی آیفون 12 به شدت بازنگری خواهد کردتیم کوک: ایرپاد پرو مکمل ایرپاد است خیر جایگزین آندرخواست اپل برای کاهش تعرفه قطعات آیفون، ایرپاد و اپل واچادوبی صدها فونت متاخر برای سیستم عامل iOS منتشر کردکاویار آیفون ۱۱ پرو را با شقه کیلوگرم طلای ۱۸ عیار تو پنل پشتی روانه ی بازار کرد
پس از نخستین پیش عرضه در اوایل سال جاری، هنسی قبل از محضر تو نمایشگاه SEMA، از خودروی متاخر ماکسیموس (Maximus) رونمایی کرد. این وانت پر غلبه براساس جیپ گلادیاتور مخلوق شده و خودرویی دیوانه وار بخاطر آفرود است که ترکیبی چشمگیر از ظاهری قرص وسخت در پیاده شدن عملکردی متحیرکننده را بوسیله نمایش می گذارد.

زیر کاپوت ماکسیموس، پیشرانه ی ۳/۶ لیتری پنتاستار شش سیلندر با پیشرانه ی ۶/۲ لیتری V8 سوپر شارژ هل کت جایگزین شده است. بااین حال، هنسی کار را ادامه داده و بوسیله این پیشرانه به روزرسانی HPE1000 اضافه کرده که رادیاتوری برای کارهای سنگین، سیستم بنزین رسانی به روز شده و اگزوزی از فولاد ضد زنگ را دربرمی گیرد. ماکسیموس از ECU و مهار جدید سیم کشی داخل پیشرانه ی خویشتن بهره می برد.

به لطف تغییرات صورت گرفته، جیپ ماکسیموس ۱۰۰۰ هزاره اسب بخار قدرت و ۱۲۶۴ نیوتن متر گشتاور تولید می کند؛ بنابراین ماکسیموس نسبت به نسخه ی استاندارد جیپ گلادیاتور ۳.۵ موافق قدرتمندتر است و فقط درون ۳/۹ لحظه سرعت آن از صفر به ۹۶ کیلومتربر ساعت می رسد.

البته ماکسیموس چیزی بیشتر از یک وانت پر قدرت است؛ در برابر هنسی مجموعه ای از تجهیزات آفرود را روی آن گمارش می کند. یکی از چشمگیرترین تغییرات ماکسیموس، کیت بالابر ۶ اینچی کینگ (King) است. این وانت نیز چرخ های آلومینیومی دارد که تایرهای آفرود BFGoodrich را در برگرفته اند.



هنسی شوق ازار های مخصوص فرمان سنگین و اکسل های Dana 60 را با ضریب کنگره ی ۴/۸۸، روی پیکاپ ماکسیموس نصب کرده است. سایر نکات برجسته، ضربه گیرهای سفارشی، چراغ های امدادی LED و بوردهای «کشویی» تحت تو هستند. همچنین خریداران تودوزی چرم سفارشی و پلاک شماره ی جداگانه ای اخذ خواهند کرد.

کمترین قیمت گلادیاتور معیار ۵۰ هزار دلار است که به هیچگاه نشانی قابل مقایسه با نرخ محور ی ۲۵۵ هزار دلاری ماکسیموس ازاله. این وانت پرقدرت، تخصیص بوسیله بی تا خواهد بود؛ زیرا تنها ۲۴ دستگاه از آن تولید خواهد شد. برچسب نفیس ماکسیموس ممکن است بخاطر افراد تحرک دهنده باشد؛ اما جان هنسی می گوید:چه دستگاه ی نقلیه ای می تواند صبح با موتورسیکلت کویر KTM کنار پشتش به بالای کوه اسپن برود و همان روز، صفر تا ۹۶ کیلومتر را درون زمان ۳/۹ وقت درگ کند؟



بیشتر بخوانید:خودروهای شاسی اهتزاز برقی بولینگر ارج گذاری شدندهامر به عنوان تولیدکننده خودرو برقی احیا می شودتیونینگ فرادا جیپ گرند چروکی را با ۱۲۰۰ اسب تبخیر قدرت معرفی کردجیپ گلادیاتور XMT معرفی شدشورولت با سیلورادو ZR2 درون مسابقات آفرود مشارکت می کند
فارس بوسیله نقل از نشریه «سان» انگلیس نوشت: زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سابق بارسلونا با پاشیدن ویدئویی کوتاه در صفحه اینستاگرامش اشاره واضح کرد که می خواهد به لالیگا برگردد.

هنرپیشه سوئدی که ۳۹ میلیون تعاقب کننده در ورقه اینستاگرامی خود دارد درون ویدئوی کوتاهش بوسیله وضوح اطلاع دادن کرد که بعد از ۸ سال می خواهد دوباره به یک تیم اسپانیایی برود.

ایبرا تو سال ۲۰۱۱ از بارسلونا بوسیله پندار مشکلاتی که با پپ گواردیولا محسوس کرد جدا شد و لالیگارا ترک کرده وجود.
بوسیله گزارش ایسنا، محمدجواد ابطحی داخل خصوص طرح تدریس رمان محلی و نیز موضوع حذف درس واژه انگلیسی داخل مدارس، اقرار کرد: طرح درس ادبیات محلی درون محفل آموزش و تحقیقات محفل شورای اسلامی تک مباحثه و معاینه قرار گرفت و صبر شد مصالحه شود، در برابر بحث گستردن ادبیات در اصل ۱۵ قانون اساسی تأکید شده است و پدیده غیرقابل انجامی نیست، اما مباحثه این است که کلمه محلی درس شود. وقتی موضوع گفتار ها مطرح باشد به داستان مربوط می شود و داخل دانشگاه ها تدریس و در مدارس همچنین درون مناطقی که مردم بلوچ و کرد دارند فراگیری می شود.

وی افزود: قرار شد این طرح را بوسیله باشگاه مرکز استیناف های مجلس انتقال دهند تا این مرکز اصلاحات لازم را انجام دهد و دوباره آن را به حلقه آموزش عودت دهد. با کلیات طرح تدریس زبان محلی موافقیم چرا که معتقدیم موافقت ملی بوسیله این معنا است که مردم واژه اقوام متنوع را متوجه شوند. امیدواریم طرح پخته ای شود تا بتوانیم در صحن باشگاه آن را بررسی کنیم.

این پیکر کانون آموزش و تحقیقات باشگاه شورای اسلامی داخل خصوص خبرهایی مبنی بر تلاش مجلس برای حذف درس زبان انگلیسی از مدارس، گفت: به هیچگاه اسکناس مباحثه حذف زبان انگلیسی از مدارس مطرح نبوده است و موضوعی که مطرح شد مناظره انحصار زبان انگلیسی داخل مدارس بود. البته شورای عالی آموزش و پرورش، تحصیل چند زبان خارجی در مدارس را منع نکرده است، منتها اجرایی نشده است.

ابطحی تصریح کرد: بنابراین معتقدیم واژه های دیگر بی آرامی این قابلیت را دارند که با انتخاب خودِ علم آموز در مدارس پرورش شوند. این موضوع داخل محفل مطرح بود، منتها شماره ای جنجال طرز انداختند که می خواهند کلمه انگلیسی را در مدارس حذف کنند داخل حالی که هیچ انسان عاقلی خواهان حذف یک واژه بین المللی نمی شود.

پلیس انسان خمینی قصبه داخل مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید تدریس تعبیر انگلیسی در مدارس اضطرار باشد. معتقدیم آن اعتبار که برای زبان انگلیسی کار می کنند روی زبان فارسی فقره نمی کنند. دانش آموزان ملک زبان فارسی را هنوز خوب بلد نیستند. نیز به خشکی امدن این باوریم که وقتی اصطلاح انگلیسی درون مدارس تدریس می شود نباید محتوای آن ترویج فرهنگ مغرب باشد بلکه باید با ادب ایرانی و اسلامی عجین باشد. شعر های فارسی و قصه های اساطیری را باید بوسیله واژه انگلیسی به خرد آموزان آموزش دهیم.

وی افزود: این طرح را پلیس ملایر به باشگاه نمایش قسط که ۵۷ نماینده آن را امضا کردند و باید تو صحن مطرح شود که اگر رأی آورد به حلقه آموزش ارجاع داده خواهد شد تا این کمیسیون اصلاحات لازم را ایفا دهد. درون رخساره تصویب، چند زبان اجنبی مورد تأیید شورای برجسته آموزش و پرورش در مدارس تدریس خواهد شد. در برخی مدارس آلمانی زبان، چینی آموزش داده می شود چرا که چروک غلبه دوم اقتصادی جهان است و آلمان ها اهمیت آن را به احسان درک کرده اند.
بوسیله گزارش ایسنا، حسین ساعتچی یزدی درون ارزیابی از طرح ممنوعیت پرونده و پخش اعترافات اشخاص از لحن و بادخور کردن و دیگر رسانه ها،  بیان کرد: این طرح درون چارچوب اجرای فدایی از اصول قانون اساسی و در راستای حقوق شهروندی و پیشگیری از رخداد جرائم  ثمر اشخاص قابل ارزیابی است. به دید می رسد عرضه طرح سابق الذکر به ظهر اعتراف گیری و پخش اعترافات برخی از متهمین و یا کسانی که تو مظان اتهام بوده اند از صدا و بادخور کردن صورت گرفته باشد که قفا آزادی قاضی یا متهمین مشخص و اعلام می شود که اعترافات ذیل تنگ کردن و غیرواقع هستند.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه مبنای طرح مذکور اصول قانون عمده به ویژه فصل سومین داخل حقوق ملت و سایر قوانین عادی مربوطه است، خاطرنشان کرد: بنیانی ترین آنها اصول ۳۶، ۳۷، ۳۸ و ۳۹ است که مطابق اصل ۳۷ عنصر پهلو پاکی است و هیچگاه کس از دید قانون عاصی شناخته نمی شود مگر اینکه جرم او در دادگاه صالح ثابت شود.

ساعتچی یزدی امتداد داد: اصل ۳۸ اشعار می دارد که هر گونه شکنجه برای گرفتن اقرار و خواه کسب اطلاع ممنوع است. کره شخص به شهادت، اقرار خواه سوگند مجاز نیست و چنین شهادت، تقریر و سوگندی فاقد ارزش و حیثیت است و متخلف از این اصل طبق قانون مجازات می شود. نیز مطابق عنصر ۳۹ هتک حرمت و اعتبار کسی که به حکم طریق دستگیر، بازداشت، زندانی خواه نفی بلد شده است بوسیله هر صورت که باشد ممنوع و موجب گوشمالی است که اصول سابق الذکر مبنای وضع سایر قوانین عادی از جمله طریق تزکیه اسلامی و هنجار آیین دادرسی کیفری قرار پژمرده و عدم اعمال و اجرای آنها از سوی اشخاص اعم از پا بر جا و حقوقی دارای ضمانت و مسئولیت کیفری است.

وی تصریح کرد: طرح ارائه شده از این علت که با مقرر کردن ضمانت اجرای کیفری بوسیله نوعی از تصادم جرائم سابق الذکر پیشگیری و برای مرتکبین اعم از تمهید کننده و پخش کننده علاوه بر الزام به اعاده ناموس از مستنطق خواه متهمین، تزکیه حبس در رویت گرفته شده است و نیز درون صورتی که انجام ضبط و خواه پخش توسط یا با اجازه مقامات و مأموران وابسته بوسیله نهادها و دستگاه های حکومتی انجام شده باشد، مقام و یا مأمور مذکور علاوه به خشکی امدن گوشمالی گلچین شده به انفصال از خدمت و محرومیت از یک تا پنج سال از مشاغل دولتی و خواه حکومتی محکوم می شود و با این وصف خلأ قانونی مجازات مرتکبین اینگونه جرایم دشت اشخاص را پر می کند و در راستا و منطبق با حقوق رادیکال و شهروندی آدم به اختصاص کسانی که در مظان این گونه اتهامات صبر می گیرند، است.

این نایب دادگستری در اختتام گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی طرح مذکور را با اصلاحاتی که بوسیله تشخیص دادگاه صالح داخل موارد احصا شده که ایفا بزه جهت جراحت دار شدن احساسات و عواطف اجتماع شده باشد به ترانه پیشگیری و جلوگیری از اعاده خطا و با تعظیم مصالح و منافع جامعه و تعیین سازوکار قانونی، پخش اعترافات متهم و یا متهمین، بلامانع دانسته و مورد تصویب صبر دهد.