دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

بوسیله گزارش ایسنا، محمدجواد ابطحی داخل خصوص طرح تدریس رمان محلی و نیز موضوع حذف درس واژه انگلیسی داخل مدارس، اقرار کرد: طرح درس ادبیات محلی درون محفل آموزش و تحقیقات محفل شورای اسلامی تک مباحثه و معاینه قرار گرفت و صبر شد مصالحه شود، در برابر بحث گستردن ادبیات در اصل ۱۵ قانون اساسی تأکید شده است و پدیده غیرقابل انجامی نیست، اما مباحثه این است که کلمه محلی درس شود. وقتی موضوع گفتار ها مطرح باشد به داستان مربوط می شود و داخل دانشگاه ها تدریس و در مدارس همچنین درون مناطقی که مردم بلوچ و کرد دارند فراگیری می شود.

وی افزود: قرار شد این طرح را بوسیله باشگاه مرکز استیناف های مجلس انتقال دهند تا این مرکز اصلاحات لازم را انجام دهد و دوباره آن را به حلقه آموزش عودت دهد. با کلیات طرح تدریس زبان محلی موافقیم چرا که معتقدیم موافقت ملی بوسیله این معنا است که مردم واژه اقوام متنوع را متوجه شوند. امیدواریم طرح پخته ای شود تا بتوانیم در صحن باشگاه آن را بررسی کنیم.

این پیکر کانون آموزش و تحقیقات باشگاه شورای اسلامی داخل خصوص خبرهایی مبنی بر تلاش مجلس برای حذف درس زبان انگلیسی از مدارس، گفت: به هیچگاه اسکناس مباحثه حذف زبان انگلیسی از مدارس مطرح نبوده است و موضوعی که مطرح شد مناظره انحصار زبان انگلیسی داخل مدارس بود. البته شورای عالی آموزش و پرورش، تحصیل چند زبان خارجی در مدارس را منع نکرده است، منتها اجرایی نشده است.

ابطحی تصریح کرد: بنابراین معتقدیم واژه های دیگر بی آرامی این قابلیت را دارند که با انتخاب خودِ علم آموز در مدارس پرورش شوند. این موضوع داخل محفل مطرح بود، منتها شماره ای جنجال طرز انداختند که می خواهند کلمه انگلیسی را در مدارس حذف کنند داخل حالی که هیچ انسان عاقلی خواهان حذف یک واژه بین المللی نمی شود.

پلیس انسان خمینی قصبه داخل مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید تدریس تعبیر انگلیسی در مدارس اضطرار باشد. معتقدیم آن اعتبار که برای زبان انگلیسی کار می کنند روی زبان فارسی فقره نمی کنند. دانش آموزان ملک زبان فارسی را هنوز خوب بلد نیستند. نیز به خشکی امدن این باوریم که وقتی اصطلاح انگلیسی درون مدارس تدریس می شود نباید محتوای آن ترویج فرهنگ مغرب باشد بلکه باید با ادب ایرانی و اسلامی عجین باشد. شعر های فارسی و قصه های اساطیری را باید بوسیله واژه انگلیسی به خرد آموزان آموزش دهیم.

وی افزود: این طرح را پلیس ملایر به باشگاه نمایش قسط که ۵۷ نماینده آن را امضا کردند و باید تو صحن مطرح شود که اگر رأی آورد به حلقه آموزش ارجاع داده خواهد شد تا این کمیسیون اصلاحات لازم را ایفا دهد. درون رخساره تصویب، چند زبان اجنبی مورد تأیید شورای برجسته آموزش و پرورش در مدارس تدریس خواهد شد. در برخی مدارس آلمانی زبان، چینی آموزش داده می شود چرا که چروک غلبه دوم اقتصادی جهان است و آلمان ها اهمیت آن را به احسان درک کرده اند.
  • ۹۸/۰۸/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی