دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

همشهری آنلاین - بهزاد رنجبر: درپی احاله موفقیت آمیز ۱۰ درصد از سهام همدستی سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) تو روز چهارشنبه، در بورس تهران، حالا خبرهای ابتکاری ای درون مورد ارائه بزرگ ترین کلکسیون های اقتصادی بخت در بورس به گوش می رسد؛ صحبت از معامله سهام هلدینگ های است که؛   از نظر قیمت اگر بزرگ زیرفون از شستا نباشند زیر تیمار نیستند. گویا دولت به برهان هیاهو های مالی و هم چنین لزوم مصالحه ساختار مالکیت در اقتصاد ایران، منظور خود را جزم کرده تا سهام همه انبازی هایش را بفروشد، بر همین اساس تو تازه ترین رویداد صبر است سهام  بزرگترین هلدینگ های صنعتی و معدنی متعلق به دولت، یعنی سازمان گشادگی و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) و سازمان توسعه و ترمیم معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) تو بورس ارائه شود.

این ۲ هلدینگ در کشش ۵۰ سال گذشته و با مرام ترقی صنایع در ایران شکل گرفتند اما سال هاست که کارکردشان دگرگونی کرده است. این نمایش ها احتمالا فقط اندکی از واگذاری های مبصر شرکت های دولتی است. آنطور که علی رضا صالح رئیس هیات عامل موسسه مخصوص سازی به همشهری اعلام کرده؛ قرار است داخل کود پس ازآن با موافقت وزارت نیرو، شریک های متعلق به این وزارتخانه، از یکسره نیروگاه ها و شریک های توزیع برق دولتی نیز تو بورس عرضه شود.

درون مورد ارزش دارایی های ذیل تملک و بها محور مجموعه های قابل ارجاع اطلاعاتی تو استوار ازاله ولی فداکار برآوردهای اولیه مدال می دهد فقط ارزش طرح های توسعه مجموعه ایدرو قطع ۵۰ هزار میلیارد تومان و قیمت بی مو مایملک های ایمیدرو هم ۶۰ هزار میلیارد تومان است.

علی رضا صالح رئیس هیات عامل اداره خصوصی سازی درون گفت و گو با همشهری آنلاین جزئیات بیشتری از روانی احاله سهام ایدرو و ایمیدرو و واگذاری سایر همدستی های ارشد دولتی را توضیح و اصرار کرد: این احاله ها با توجه به رشد لبالب شتاب شاخص های بورس می تواند هم عمق راسته تنخواه را افزودن دهد و تیمار به شفافیت اقتصادی این مجموعه ها مطابق با قواعد حاکمیتی شرکتی منجر شود. جناب آقای صالح؛ طبق آخرین خبرها گویا قرار است دایره خصوصی سازی اساس ارائه سهام ایدرو و ایمیدرو  را تو بورس حاضر کند، آیا این موضوع صحت دارد؟

بله استراحت است سهام ایدرو و ایمیدرو پس از اصلاح ساختار، داخل میدان سرمایه نمایش شود. مراحل فرمان برای ارجاع سهام این دو کلکسیون را آغاز کرده ایم و به طور جدی عقب آن هستیم که بنیاد پذیرش و ارائه و سهام این دو کلکسیون در نیمه نخست امسال فراهم شود. برآورد شما از زمان احتمالی نمایش چیست؟

 با توجه به برنامه ریزی انجام شده احتمالا کار پذیرش سهام این دو هلدینگ در اواسط تابستان بوسیله انتها خواهد رسید و ۱۰ درصد از سهام این دو مجموعه بزرگ اقتصادی در بازار تنخواه برای کشف قیمت عرضه خواهد شد و مردم در سهام این کلکسیون ها همدستی خواهند شد. آیا عرضه سهام این دو مجموعه به مجوز نهاد خاصی حاجت خواهد داشت؟

اتفاق های لازم را از وزارت صنعت دریافت کرده ایم و در حال حاضر در وعده انتخاب مشاور پذیرش هستیم. الان عرضه این ۲ هلدینگ داخل چه مرحله ای است؟

کار تا حدی پیش رفته و تا اینکه مشاور مقبول بی آرامی برگزینی شده و در حال بررسی و تایید هستیم. پس سازمان مخصوص سازی می تواند راسا این ۲ هلدینگ را واگذار کند؟

عرضه سهام این دو مجموعه به یک سری مصوبات هیات وزیران بی آرامی احتیاج دارد. با این حال دایره مخصوص سازی از همین هفته به صورت جدی بیدار کود آماده سازی این همکاری ها برای عرضه در راسته تنخواه خواهد شد و جدیت می کنیم طبق فرآیندهای عرفی کار ارزیابی و آماده سازی سهام آن ها را تا اواسط تابستان دربازارسرمایه ادا دهیم تا سپس آماده واگذاری شوند. آیا برنامه زمان بندی خاصی را برای اجرا این کار مد نظر دارید؟

چنانچه پیوستگی خاصی رخ ندهد ابرام داریم عرضه سهام این ۲ مجموعه اقتصادی در نیمه اول امسال ایفا شود. ولی بوسیله هرحال حتما درون جریان هستید که فرآیند انجام چنین طرز کار تمام است و بوسیله اعمال اصلاحاتی درون این مجموعه های اقتصادی حاجت دارد. شیوه ارامش ساختار و واگذاری چگونه خواهد بود؟

راه کار بوسیله این صورت  است که ما این مجموعه ها را از شکل دایره توسعه ای بیرون می کنیم و بوسیله یک انبازی سهامی عام تغییر می کنیم. برای این حکم نیاز است تا اصلاحاتی در ساختار مالی و حتی نظام نامه این هلدینگ ها انجام شود، پس از آن بنیاد واگذاری سهام آن ها در میدان تنخواه فراهم می شود. برابر پروگرام بعد از ارائه ۱۰ درصد سهام، عموم تنخواه گذاران و آدم تیمار داخل سهام این شریک شدن ها همکاری می شوند و این مجموعه های اقتصادی باید طبق همین روش به مردم پاسخگو باشند و اطلاعات مالی شان را بوسیله رخساره شفاف ارایه کنند. مرام از تفویض این نوع و شیوه واگذاری چیست؟

شاید یکی از ایرادهایی که تاکنون در تک واگذاری سهام شریک های دولتی وجود داشت این حیات که سهام مشارکت ها به صورت تک تک واگذارمی شد برهمین اساس پس از وارسی بوسیله این نتیجه رسیده ایم که واگذاری ها بر اساس ارجاع زنجیره تولید و مدیریت انجام شود تا داخل فعالیت های اقتصادی خللی ایجاد نشود. مرام ما از برگزینی این مدل جدید در واگذاری ها  این است که زنجیره مدیریت و تولید در شریک شدن ها دچار زخم نشود. واکنش ارجاع سهام ایدرو و ایمیدرو درون بورس چیست؟

پس از واگذاری و ارائه در بورس این مجموعه ها باید مفروضات مالی و اقتصادی موجودی را پهلو اساس قانون در سامانه کدال منتشر کنند و به سهامداران پاسخگو باشند بنابر این در وعده اول مناقشه شفافیت تو عملکرد اقتصادی مطرح می شود و این شرکت ها گام بزرگی بخاطر شفافیت بر خواهند داشت. در کود دوم موضوع حاکمیت شرکتی مطرح می شود زیرا بعد از عرضه، روند انتصاب مدیران داخل این کلکسیون ها باید سزاوار سرزنش با استانداردهای بالای میدان سرمایه انجام شود، تو واقع برای گزینش مدیران در باهم اتحاد کردن های زیر کلکسیون باید فرآیند صلاحیت حرفه ای مطابق قوانین بازار تنخواه باشد این موضوع فرآیند فرمان در این مجموعه های اقتصادی را به سمت رعایت قوانین حاکمیت شرکتی و تکثیر روزی وری سوق می دهد و بوسیله بهبود عملکرد آن ها منجر می شود. نفع این کار برای فعالان بورس چه خواهد بود؟

 به رخ قطعی تعاقب آن هستیم که هلدینگ های سرمایه گذاری دولتی را بااطلاع بازار سهام کنیم این امر موجب خواهد شد تا عمق بازار سرمایه افزایش علنی یواش و هرچقدر عمق بازار سرمایه افزایش بی پرده بطی ء استاندارد کارایی و اثر اندکی آن هم بیشتر می شود. آیا اجرای چنین معیار هایی بخاطر ارجاع سایر مجموعه های اقتصادی دولتی در سایر وزارتخانه ها هم قفا خواهد شد؟

بله ما در اداره مخصوص سازی به عقب آن هستیم که سپس از وزارت صنعت، ارامش هایی را با وزارت نیرو برای واگذاری نیروگاه ها  و شرکت های توزیع برق پیاده شدن زمینه همین مقیاس ارتکاب دهیم اما برای این کار باید با وزارت نیرو  توافق شود تا شالوده عرضه سهام این شریک شدن ها مجهز شود. آیا اجرای این اسلوب در عرضه سهام مشارکت های وابسته به سایر نهادها اندوه شدنی است؟

کلکسیون وزارت قناعت تو سال ۹۸ پیاده شدن روی لایحه ای کار کرده که در صورت تکمیل و اجابت به غیر از دولت، زمینه عرضه سهام شریک های کوچکتر مجموعه سایر نهادهای های عمومی هم تو راسته سرمایه فراهم می شود.  اعتقاد وزارت اقتصاد این است که این روش احاله ها باید نه فقط در دون مجموعه های دولت، بلکه در همه نهادهای اشتراکی غصه اجرا شود و اجرای قواعد حاکمیتی شرکتی باید بوسیله لباس یک ضابطه و رویه حرفه ای ایفا شود. این فقره بخاطر این عمل می شود که ساختار اقتصاد ایران، عدل پایه شود و در عرصه قناعت امکان رقابت فراهم شود. این طرح در قالب یک لایحه در حال تدوین است ولی باید در مجلس شورای اسلامی هم پسند شود تا ضمانت اجرا پیدا کند. در صورت قبول آن به غیر از سهام شرکت های دولتی امکان احاله سهام شریک های متعلق بوسیله سایر نهادهای اشتراکی هم فراهم خواهد شد. آیا مطالعه های لازم برای بهینه بودن این سنخ از روش واگذاری ادا شده است؟

بله ما بررسی هایی در این مبنا عمل داده ایم اما از کامل متخصصان و صاحب نظران اقتصادی احضار می کنیم با نظراتشان تو این زمینه ما را کمک کنند و عاری ملاحظه نکات مهم، از یکسره فواید مضرات این نوع نمایش سهام را واکاوی کنند. اجرای این راه فقره جدیدی است و به بررسی  در ابعاد مختلف نیاز دارد بنابراین چنانچه صاحب نظران اقتصادی دیدگاهی دراین باره دارند بهتر است بدون پرده پوشی این نظرات را برای معاون به مسئله عرضه ارایه کنند چون  اگر ما داخل مرحله دچار اشتباه شویم این امکان حیات دارد که به روانی خصوصی سازی ضربه وارد شود.
به نظر می رسد ترند گوشی های هوشمند درون حال تغییر است و به زودی تماشایی انبوهی از محصولات با نمایشگرهای منعطف و تاشو خواهیم بود. یکی از تلفن های هوشمند با مشخصات ذکرشده همچنین گوشی هواوی میت ایکس اس است که تقریبا در بازه زمانی مشابه با گلکسی فولد سامسونگ و نمایشگر تاشو عرضه شد.

درحالی که محصولاتی قرین هواوی میت ایکس و میت ایکس اس، گلکسی فولد سامسونگ وموتورولا RAZR نمایشگر تاشو و طراحی جذابی دارند، به نظر می رسد مرمت آن ها از گوشی های هوشمند معمولی دشوارتر است. این موضوع را iFixit همچنین تأیید می کند.مقاله های مرتبط:iFixit: گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ، کابوس تعمیرکاران استiFixit: موتورولا ریزر تقریبا تعمیرنشدنی است

iFixit، رسانه ی فعال درزمینه ی تولید محتوای ویدئویی درباره ی گجت های حمل شدنی، ویدئویی متاخر از قطعه گشایی هواوی میت ایکس اس تولید کرده که علامت می دهد چقدر تعمیر محصول جدید هواوی بغرنج است. هواوی میت ایکس اس نقشه کشی ملیح و ابکی افزاری توانمند و محدودیت های به یکروز دارد؛ ولی درصورت متروک شدن، بوسیله کابوس تعمیرکاران دچار خواهد شد.

گوشی هوشمند ۲،۴۰۰ دلاری هواوی که مبتنی به خشکی امدن رابط کاربری EMUI 10 است، توانسته از iFixit امتیاز ۲ را از ۱۰ تصرف کند. این موضوع بوسیله معنی دشواری تعمیر میت ایکس اس است و در ویدئو iFixit نیز به وضوح می قابلیت آن را مشاهده کرد.

برای وحدت قطعات تو گوشی هوشمند هواوی میت ایکس اس از چسب های قوی استفاده شده است که سختی قطعه گشایی آن را چندبرابر می درنگ. همچنین، طراحی قطعات تو وسیله و نحوه ی یگانگی آن ها به یکدیگر باعث می شود اگر تعمیرکار در قطعه گشایی دقت نکند، ممکن است بوسیله قطعات آسیب بزند. درادامه می توانید ویدئو قطعه گشایی از جدیدترین محصول هواوی، میت ایکس اس را مشاهده کنید.



دانلود از سایت آپاراتبیشتر بخوانید:وان پلاس 8 پرو دربرابر گلکسی S20 اولترا و دیگر پرچمداران بازارنخستین رندر از تبلت اقتصادی میت پد T هواوی برملا شدمیت Xs تاکنون زیاد از ۶۰ میلیون دلار بوسیله هواوی خسارت هوشیار کرده استهواوی با استخدام چند معماری کردن انویدیا به ظهر دخول به بازار پردازنده های گرافیکی استهواوی میت 40 احتمالا به لنز بدون فُرم فراهم می شود
ASGHAفولکسOOOON واگن گلف یکی از محبوب ترین محصولات تو میان باهم اتحاد کردن های تیونینگ خودرو به احصائیه می رود، بنابراین جای شگفتی ندارد که قبیله هشتم حزن توجه فعالان میدان خدمات پس از فروش خودرو را به خود جلب کند. گلف تو بخش محصولات کامپکت از نظر مدل سازی بیرونی، چندان جذاب و التهاب انگیر نیست؛ بنابراین برخی افراد عاشق هستند ببینند که هنر تیونینگ، چه تغییرات سفارشی می تواند در هاچ بک بسیار محبوب قوم ولفسبورگ خلق کند.

ما قبلا نسخه ای سفارشی از خودرو فولکس واگن گلف ۸ فرست ادیشن را دیده ایم که روی رینگ های ۲۰ اینچی ABT سوار می شود، اما JMS متجاوز ازپیش روی این طور موارد بصری فرمان کرده است. این خودرو با الهام از نسخه GTI، داخل تلاش است تا به لطف بهره گیری از تزئینات قرمز فام در ترکیب با لبه عالی اسپویلر جلو، ظاهر اسپرت تری داشته باشد که سپر جلو را تقریبا ۳ سانتی متر درازتر می نرم. قطعات الحاقی درون طرفین این خودرو فولکس واگن با دامنه های بزرگ تکمیل می شوند تا خودرو مشخصات تهاجمی تازگی داشته باشد.

مقاله های مرتبط:فولکس واگن گلف با تیونینگ ABT معرفی شدمدل های سفارشی فولکس واگن گلف بخاطر همایش Wörthersee 2019 معرفی کردن شدند

اولین چیزی که بینندگان با لول بوسیله تعاقب خودرو متوجه خواهند شد، دیفیوزر سفارشی است که ما را به یاد فولکس واگن گلف GTI TCR از سلسله قبلی این هاچ بک می اندازد. JMS می گوید این دیفیوزر بدون ترک خوردگی به مشتریان فروخته می شود که ممکن است کثرت ایده خوبی به دیدن نرسد. با این حال، تیونر آمریکایی توضیح می دهد که این طور تصمیمی را پژمان است تا خریداران بتوانند باتوجه به اگزوز سفارشی ترجیحی، برای خرید خروجی اگزوز انفرادی یا دوگانه تصمیم بگیرند. در این تک خاص، فولکس واگن گلف با اگزوز دوگانه همراه با خروجی های بیضوی شبیه به آئودی RS3 نمایش می شود.

JMS همچنین رینگ های استاندارد فولکس واگن را برای مجموعه ۱۹ اینچی با مهره های قرمز رنگ برجسته و لاستیک های ۲۲۵/۳۵ جابه جا کرد. شاید به رویت برسد که رینگ های آلیاژی سفارشی به سختی داخل تغاری گلگیر قرار پژمان اند؛ زیرا که گلف به ترانه کاهش اوج سواری و برای تأثیر بصری بیشتر، از تعلیق کویل اور ساخت KW روزی می برد.

کیت نقشه کشی ظاهری یادشده فراغت است در ماه سپتامبر به بازار عرضه شود و بوسیله روزرسانی های جدیدتری در این اساس ارتکاب می شود، زیرا که JMS می گوید هم حالا روی تغییرات پیشرانه و سیستم اگزوز متاخر امر می کند.بیشتر بخوانید:آئودی R8 با تیونینگ هنسی و قدرت ۹۱۲ اسب تبخیر معرفی شدمرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شدتویوتا سوپرا با تیونینگ داهلر معرفی شدآئودی RS6-R R تیونینگ ABT معرفی شدپیکاپ فورد با تیونینگ-Mil Spec و ۵۰۰ اسب بخار قدرت معرفی
همچنین روشی مناسب تر نسبت به تولید یک تیزر تبلیغاتی بوده و زمان تولید کمتری را نیاز دارد.

درواقع با تولید یک موشن گرافیک، می توانید آن را داخل هر رسانه از قبیل نغمه و سیما، شبکه های اجتماعی، وب سایت و در بسیاری از انواع دیگر رسانه ها پخش کنید. البته اگر خداوندگار هستید و قصد سفارش یک موشن گرافیک را دارید یا هنوز اطلاعات کافی در تک تاثیرگذاری آن ندارید، پیشنهاد می کنیم، در ادامه با سایت طراحی موشن گرافیک بیکران همراه باشید:نقشه کشی موشن گرافیک 

با وجود تعداد زیادی از دسته های نقشه کشی و آژانس های تبلیغاتی، بدبختانه گروهی فنی که یک موشن گرافیک صنف ای و تأثیرگذار را ارائه دهند، تعداد انگشت شماری وجود دارد.

بیکرانبا به کارگیری هنرمندان این رشته و همچنین متخصصان بطی ء افزارهای کامپیوتری، یک دسته خلاق و متعهد را دور هم گرد آورده است. همچنین با مصرف از جدیدترین سخت افزارهای موجود و بوسیله روز وجود داشتن نرم اسباب های مورد استفاده، پیچیده ترین پروژه ها را در زمانی کوتاه بوسیله مشتریان خویشتن تحویل می دهد.

توجه بوسیله انواع متدهای هنری که هر چند وقت یک بار باتوجه بوسیله سلایق افراد یک اجتماع و تکنیک های هنری عرضه می شوند همچنین بسیار بنیانی بوده و توجه به این موضوع می تواند بیشترین تأثیر را پیاده شدن بینندگان بگذارد.

نیز بیکران خدمات جامعی برای ترفیع تصرف وکار شما ارائه می دهد، که می قابلیت بوسیله نقشه کشی های گرافیکی مثل: طراحی لوگو، طراحی ست اداری، طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ، نقشه کشی مجله، طراحی بنر، مدل سازی بیلبورد، نقشه کشی پوستر، طراحی پاپ آپ و طراحی رول آپ رمز کرد. داخل قسمت دیجیتال مارکتینگ نیز انواع خدمات، شبیه: مدل سازی یک وب سایت یا نرم افزار موبایل، سئو و بهترین سازی وب سایت، تبلیغات گوگل ادز، انواع تبلیغات کلیکی، تبلیغات پیامکی، تبلیغات ایمیلی و تبلیغ داخل شبکه های مدنی را پروگرام ریزی و پیاده سازی می کند.

 مدل سازی موشن گرافیکو مصرف آن:

درون دنباله ۱۱ موردی که باید، قبل از سفارش موشن گرافیک بدانیم بیان شده است:توضیح ابتداییانواع آنکاربردهای آنروش های ساخت آننرم افزارهای مورد استفادهمراحل تولید آننحوه نرخ گذاری آنتعرفه های منصفانهکاربردهای متاخر آناهمیت مدل سه اینده آنآشنایی با ویژگی های مدل سازی موشن گرافیک بیکران

اگر قصد دارید تا درون اولین سفارش خویشتن مظفر بوده و انتخابی بی عیب داشته باشید، به  این مقاله از سایت بیکران توجه کرده و با مطالعه آن دسته نقشه کشی ارزان را خودتان انتخاب کنید.موشن گرافیک چیست

موشن گرافیک، خویشتن دامن مجموعه ای از طراحی گرافیک است، که همان اصول نقشه کشی گرافیک را در محیط فیلم سازی، با افزودن انیمیشن بوسیله طرح ها، مورد استعمال راحتی می دهد. جالب است بدانید، در ابتدای بوسیله وجود آمدن این فرم هنری برای مدت ها این روش اصلا مورد توجه استراحت نگرفت، اما امروزه که رسانه ها اهمیت بسیاری ظاهر کرده اند، تبدیل بوسیله موثرترین روش تبلیغات و معرفی محصولات شده است. 

همچنین امروزه بخاطر انتقال مفاهیم مرموز بوسیله ساده ترین شکل ممکن، تنها گزینه ای که وجود دارد، مصرف از موشن گرافیک است. جالب تر آن است که با وجود این تاثیرگذاری عمیق، خرج و زمان تولید این سنخ از ویدئو بیش اندک بوده است، و شاید همین موضوع هست که هر روزه گرفتن جایگاه آن را تو بین صاحبان تصرف وکار افزایش می دهد. 

قدیمی ترین سنخ آن را می شود در نقاشی های دوران سنگی پیدا کرد، که با جبران چندین باره مدل سازی یک حیوان داخل حالت های گوناگون تلاش برای مدال دادن حرکت، را داشته اند. تو زیر چند تک از موارد دلیل مصرف از نقشه کشی موشن گرافیک را سایت بیکران لیست کرده است:امکان توضیح سهل مطالبامکان داستانی بودن و جذابیت بخاطر مخاطببه کارگیری انواع تکنیک های تک پسند کاربرانتوضیح سریع یک مطلببهره گیری از جلوه های صوتیامکان گستردن سریع داخل انواع رسانه هاپخش آسان آن، نسبت به تبلیغات چاپی

 آشنایی با گوناگون موشن گرافیک



در هر شالوده ای که حاجت به تشریح یک مطلب، معرفی شرکت یا محصول، آموزش و بسیاری موارد دیگر از این قبیل دارید، بهینه گزینه ساخت یک موشن گرافیک است. موشن گرافیک هایی با ایجاد فریم های کلیدیموشن گرافیک هایی با ایجاد فریم به فریمویدئو موشناینفو موشناستاپ موشنلوگو موشنموشن گرافی

 آشنایی با بطی ء افزارهای مدل سازی موشن گرافیک

دوست داشتنی ترین بخش این متن را می توان بوسیله رویه های ساخت و تولید یک موشن گرافیک اختصاص داد، البته توضیح کامل در این تک خود احتیاج به نگارش مطالب بسیاری داشته که می توانید در سایت بیکران و قسمت طراحی موشن گرافیک این مطالب را مشاهده کرده و خودتان تبدیل به یک طرح ریز شوید. Adobe Photoshop و Corel Paint برای فرمان روی تصاویر گرافیکی مورد مصرف در پروژهAdobe Illustrator و Corel Draw برای کار روی تصاویر برداری و خلق گرافیک های جذابAdobe Audition و Fl Studio برای تصحیح نریشن پرونده شده و ایجاد افکت های صوتیAdobe AfterEffects بخاطر جان گذشت و سریع الحرکه سازی گرافیک هاAutodesk 3Ds Max، Autodesk Maya و Maxon Cinema 4d برای طراحی های سه گانه مربوط باینده

آشنایی با موشن گرافیک تبلیغاتی

برای تاسیس و تولید یک موشن گرافیک راه های گوناگونی وجود داشته، که می توان استفاده از روش های دو بعدی و سه بعدی خواه استفاده از طرز های ترکیبی یک ویدیوی جذاب را تولید کرد:ویدیوهایی برای فراخوانی مشتریان درون مورد یک محصولویدیوهایی بخاطر توضیح یک علیه و انفراد های آناستفاده داخل اینترفیس نرم افزارها به خصوص اپلیکیشن های موبایلمتحرک سازی آیکون هاحرکت لوگوتولید یک انیمیشن کوتاهاستفاده برای عناوین فیلم هامتحرک سازی اینفوگرافیکاستفاده در اخبار زنده، مانند زیرنویس های آنتولید گیفت های حرکتیآشنایی با مراحل تولید موشن گرافیک

قبل از مطلع بوسیله ایفا هرگونه پروژه ای باید از خود بپرسیم، چه کسانی قرار است این ویدئو را مشاهده کنند، چرا از این سیاق باید استفاده کنم، در کجا صبر است این ویدئو پخش شود و سوالاتی از این قبیل. پس از پاسخ دادن به آن ها می توانیم مبدا یک پروژه هدفمند را نما بزنیم. نگاشتن داستان ویدئواستوری بوردطراحی عریضی های اصلیپشت زمینه هاشخصیت هاطراحی انواع دیگر آبجکت هامتحرک سازیصداگذاری و جلوه های صوتیافزودن نریشنبازبینیرندرگیری و تمهید خروجیآشنایی با اصول مربوط بوسیله قیمت موشن گرافیک

بها گذاری طراحی یک ویدئو مانند موارد هنری دیگر کمی شاق بوده، البته بسیاری از گروه های مدل سازی مانند بیکران، پارامترهایی را همچون استفاده از کاراکترهای حرکتی، به کارگیری تصاویر سه بعدی و مواردی از این قبیل تو دیدن می گیرند و باتوجه به آن ها نرخ نهایی را بوسیله کارفرما خبر می دهند. در روشن کردن هزینه ها موارد بسیار مهمی وجود دارد که تو ادامه بیکران آن ها را مسوده کرده است:برملا کردن هزینه ی بازپسین پروژه در ابتدای کارتعیین افزایش خرج برای اضافه هر موردنحوه ی پرداخت خرج هاپرداخت نفقه ها در صورت انصراف کارفرمابازگشت هزینه ها در صورت انصراف طراحتعداد دفعات امکان بازگشت و تأیید ویدئوآشنایی با تعرفه موشن گرافیک

اگر به تعاقب تعرفه رسمی برای طراحی ها هستید، صنفی به معروفیت حرفه گرافیکان حیات داشته و می توانید تعرفه های طراحی را تو آنجا مشاهده کنید. البته گروه های طراحی با تجربه متناسب با انواع فعالیت ها این مقدار ها را تغییر داده، که معمولا بها پایین تری را مشخص می کنند. گروه بیکران با روش های جدید، با وجود نقشه کشی با کیفیت، ارزش متناسبی درون نظر گرفته تا هزینه ی یدکی به کارفرمایان نقل مکان نشود. تو پایین تر انفراد های گروه مدل سازی مفت را بیان می کنیم:چونی مناسب طراحی هازمان تحویل پروژههزینه طراحیتحویل گوناگون خروجیطراحی موشن گرافیک ارزان

برای طراحی موشن گرافیک چنانچه با قسمت قسمت کردن یا روشی برخورد کردید، که تنها فردی آن ارزان بودنش است، بهتر است بدانید حاضر بودن نقشه کشی موشن گرافیک برای شما حاصل ی بهتری دارد، چرا که نقشه کشی موشن گرافیک با کیفیت هزینه بر بوده، که می توان نمونه های ممتاز آن را در فیلم های سینمایی مشاهده کرد و هزینه های آن را که مبالغ بسیار اضافی است وارسی کرد.موارد جدید تو پیدایش موشن گرافیک

هر روز که می گذرد و تکنولوژی های جدید نمایان می شوند، کاربرد موشن گرافیک همچنین بیشتر شده و اهمیت آن زیاد ازپیش نمود مشخص می بطی ء. تو تحت چند مورد از ویژگی های جدید مصرف موشن گرافیک بیکران آمده است:کاربرد درون واقعیت مجازیاستفاده در واقعیت افزودهاستفاده برای بازی های کامپیوتریاستفاده در سیستم های آموزشیآموزش موشن گرافیک

برای یادگیری موشن گرافیک و افزایش داده ها خود، با کاربرد از وبلاگ بیکران و معاینه مقاله های آن خود شما نیز می توانید دست خط یادگیری را مشاهده کرده و یک طراح شوید.آشنایی با طراحی موشن گرافیک سه بعدی

اکنون که این مطلب را می خوانید، در حال ادخال به بار ی جدیدی از ساخت موشن گرافی، یعنی نقشه کشی سه بعد اینده نزدیک می شویم، که این موضوع پررنگ تر شدن اصول فرمان با کند افزارهای سه بعد اینده را بیشتر نشان می دهد، در زیر مراحل یک مدل سازی سه بعدی اظهار شده است:مدل سازی آبجکت هامتریال گذاری آنایجاد استخوانحرکت آبجکت هانورپردازیدرج دوربین هاخروجی ستاندن و رندرگیریطراحی موشن گرافیک بیکران



بیکران یک دسته طراحی با افرادی با تجربه، خلاق، با نبوغ و اساسی تر از همه متعهد بوده، که انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ، را برای مشتریان انجام میدهد. نیکوترین پیشنهاد بیکران وصیت طراحی موشن گرافیک بوده چرا که پس از پخش داخل رسانه های اجتماعی خود شما بیدار تاثیرگذاری و افزودن خرید خود می شوید. همچنین بیکران در ادامه ی حروف با مشاوره، سطر راهی را علنی کرده و با پیاده سازی گوناگون روش های دیجیتال مارکتینگ و انواع تبلیغات، شما را به برترین و مهم ترین برند تو کسب وکارتان دگرگونی می کند. پس چنانچه آماده پیشرفت در کسب وکار خود هستید، حالا بهترین زمان بخاطر درخواست مشاوره و ثبت سفارش طراحی موشن گرافیک است. داخل زیر چند مورد از فردی های قسمت قسمت کردن بیکران را بیان کرده ایم:کیفیت عالی و طراحی تحدید به فردقیمت مفت انجام طراحی هاتحویل سریع العمل با استفاده از نیروهای فنی خودتضمین کیفیت، باتوجه بوسیله نظرات مشتریان گذشتهامکان انجام دورکار از سفارش تا تحویلپشتیبانی آنلاین

 بیشتر بخوانید:اپ دیوار رکورد ۲۰ میلیون انتصاب در راسته را زدتعرفه «ابتیاع و تحویل کالا» ماکسیم؛ نگهبان سلامت کاربران دربرابر کروناچراغ، اسلوب و رسم استخدام شدن در اشتغال ایده آل را به شما مدال می دهد!سایت شب؛ کرایه ویلا و سوئیت درون سراسر ایرانتعمیرسرا چه خدماتی نمایش می­ دهد؟
شماری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در محصولات خود فروشگاهی عام درکنار گوگل پلی استور جای می دهند تا محتوایی اختصاصی ازطریق آن روی دستگاه ها منتشر کنند. فروشگاه گلکسی اپس سامسونگ که بعدا به گلکسی استور تغییرنام داد، یکی از همین فروشگاه های شناخته شده و محبوب است که امکان دسترسی به آن ازطریق گوشی های سامسونگ حیات دارد. عنف ای ها ازطریق فروشگاه گلکسی استور مجموعه ی متنوعی از ابزار متنوع را عرضه می دهند تا امتحان ی حکم با گوشی را لذت بخش زیرفون کنند. در گلکسی استور، اپلیکیشن های متنوعی نظیر Good Lock و Camera Controller وجود دارد که کاربران زیادی از آن ها استفاده می کنند.

سامسونگ اخیرا بوسیله روزرسانی جدید اپلیکیشن Camera Controller را منتشر کرده است. بوسیله لطف بوسیله روزرسانی جدید، می توان با روزگار های سری گلکسی واچ سامسونگ (Galaxy Watch) بوسیله دوربین گوشی های سری گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20) دسترسی بی پرده کرد و با آن ها عکس و فیلم گرفت. 

اگر با Camera Controller آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که سامسونگ از مدت ها پیش این اپلیکیشن را دردسترس راحتی داده است تا کاربران بتوانند ازطریق ساعت های هوشمندی که روی مچ خود می بندند، به دوربین دستگاه های همگام سازی شده با روزگار دسترسی پیدا کنند و با آن ها عکس و فیلم بگیرند. سامسونگ در رسوم رونمایی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲، به توان های متنوع Camera Controller اشاره کرده حیات.

طولانی کاری که باید بکنید، دانلود به روزرسانی جدید اپلیکیشن Camera Controller درون فروشگاه گلکسی استور (Galaxy Store) است. پس از دانلود اپلیکیشن و نصب روی گوشی، باید آن را با ساعت هوشمند سامسونگ همگام سازی کنید. پس از انجام این کار، زمانه هوشمندتان در نقش منظره یاب دوربین گلکسی اس ۲۰ ظاهرا خواهد شد و به لطف دکمه ی شاتر، خواهید توانست عکس برداری کنید. افزون براین، می توانید با ساعت هوشمند و اتکا بر ژست های حرکتی، در بین دوربین های اصلی و سلفی گوشی جابه مکان شوید.

سامسونگ می گوید بوسیله روزرسانی متاخر Camera Controller ضمن اضافه کردن این قابلیت، شماری از باگ های پیشین این اپلیکیشن را نیز برطرف می کند. بااین حال، کره ای ها ترجیح داده اند جزئیاتی دقیق تر دردسترس قرار ندهند و صرفا بوسیله همین گفته کفایت کنند. ناگفته نماند ازطریق Camera Controller می توان با استفاده از حالت های متنوع دوربین نظیر حالت اینستاگرام، حالت شب، حالت Pro و تا اینکه لایو فوکوس تصویربرداری کرد.

اپلیکیشن Camera Controller سامسونگ در حال مهیا با شایسته کردن های هوشمند گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو و گلکسی واچ اکتیو ۲ سازگاری دارد. براساس اطلاعات رسمی، این اپلیکیشن بوسیله طورکلی از ۱۳ گوشی هوشمند غم پشتیبانی می کند که در بین آن ها سه گانه دستگاه قوم ی گلکسی S20 دیده می شوند. ناگفته نماند Camera Controller از گوشی گلکسی زد فلیپ پشتیبانی نمی کند. تا اینکه پس از نشر بوسیله روزسانی جدید که نسخه ی اپلیکیشن را به ۱/۰/۷۹ ارتقا می دهد، هنوزهم سیاهه دستگاه های پایین تر پشتیبانی Camera Controller محدود است. به غیر از گوشی های خانواده ی گلکسی اس ۲۰، گوشی های دیگر زیر پشتیبانی Camera Controller قوم ی گلکسی اس ۱۰ و قوم ی گلکسی نوت ۱۰ و گوشی گلکسی فولدرا شامل می شوند. 

سامسونگ در سال های اخیر سعی کرده است حضور پررنگ رطوبت درون بازار گجت های پوشیدنی داشته باشد. الزام ای ها ضمن معرفی گلکسی واچ اکتیو ۲، فداکار از استعداد های متاخر را برای ساعت های قدیمی تر نیز منتشر کردند. همچنین، اخبار رسمی نشان می دهد سامسونگ همچنان در حال کار برای آوردن نبوغ ثبت نوار دل (ECG) به ساعت هوشمند واچ اکتیو ۲ است؛ قابلیتی که اپل واچ های جدید از آن پشتیبانی می کنند. حال که امکان استفاده از زمانه های هوشمند به نشانی منظره یاب دوربین فراهم شده است، بدون وسواس نمونه کاربردی وجود داشتن این محصولات بیشتر از قبل می شود تا کاربران احساس صبر بیشتری با آن ها داشته باشند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد بوسیله روزرسانی متاخر Camera Controller سامسونگ دارید؟بیشتر بخوانید:رندر هدفون گلکسی بادز بین سامسونگ برملا شدشرکت سرمایه گذار چینی به قفا تصاحب شرکت سازنده خراش های سامسونگ و اپل استبه روزرسانی دیگری بخاطر بهبود عملکرد دوربین سری گلکسی اس 20 منتشر شدسامسونگ: تفاوتی میان عملکرد اسنپدراگون ۸۶۵ و اکسینوس ۹۹۰ حیات نداردسامسونگ الکترونیک بوسیله عارض ول از سامسونگ دیسپلی نمایشگر تاشو تولید خواهد کرد
مقاله های مرتبط:فهمیدن مصنوعی دیپ مایند اعلی از ۹۹/۹۸ درصد از بازیکنان استارکرافت ۲ استراحت گرفتهوش مصنوعی دیپ مایند در ورزش های چندنفره غم انسان را شکست می دهد

بازی های ویدیویی میسر روشی مناسب برای تخمین کارایی جهیز های هوش مصنوعی است. وارسی عملکرد این سیستم ها با امتیازدهی مقیاس موفقیت آن ها ممکن می شود. دیپ مایند آلفابت ۵۷ ورزش خصوصی آتاری را برای عبرت فهم مصنوعی خود به کار بنده و با امتیازدهی، آن را با یک بازیکن متوسط انسانی مقایسه کرده است. آخرین جهیز این شرکت، Agent57، عملکردی با اختلاف بسیار نسبت به جهیز های قبلی از خود علامت داده و ابتدایی سیستم هوش مصنوعی بوده که توانسته از آدم عملکرد بهتری بوسیله جای بگذارد. به طور دقیق تر، Agent57 عملکرد خارق العاده ای تو بازی های Pitfall, Montezuma's Revenge, Solaris and Skiing از خویشتن مدال داده است. این بازی ها چالش بزرگی برای سایر سیستم های هوش مصنوعی بوده اند.



طبق دیدگاه تکنولوژی ریویو MIT، بازی های Pitfall و Montezuma's Revenge نیاز به تجربه بیشتری بخاطر فهم قلابی دارند. در عین حال ورزش های Solaris و Skiing برای سیستم های هوش قلابی رشوارند زیرا که مولفه های پیروزی کم بوده و شعور مصنوعی نمی داند که حرکاتش درون تمام مدت منجر به پیروزی خواهد شد خواه خیر.

فن شناسی ریویو به این نکته رمز می نرم که اگرچه این نتایج افتابی هستند اما هوش مصنوعی هنوز طرز درازی در پیش دارد. این جهیز ها تنها از پس یک بازی در یک زمان برمی آیند.

انعطاف پذیری که نوزاد انسان از آن روزی مند است هنوز بسیار فراتر از سیستم های هوش مصنوعی فعلی است.

فهم مصنوعی غصه اکنون داخل صنایع تک استعمال بوده و به کارگیری تجربیات Agent57 می تواند منجر به بهبود عملکرد این سیستم ها شود؛ تا اینکه با وجود اینکه این سیستم ها هنوز به معادل انسان توانمند نیستند.بیشتر بخوانید:دیسکورد چیست و آیا فقط به کار گیمرها می آید؟افزایش ارزش سهام آلفابت در معلول مدح ترامپ از گوگلگوگل ۱۰۰ هزاره نفر از کارکنانش را به دورکاری فرستادویروس کرونای متاخر چگونه پیاده شدن صنعتی بازی ویدئویی تأثیر می گذارد؟ارزش سهام اپل در یک روز تقریبا هشت درصد هبوط کرد
رسانه های صوت و تمثال تعمیم در ملک در ایام شیوع کرونا که اجتماعات انسانیت را تعطیل کرده، اقدام به پوشش کنسرت بدون تماشایی می کنند. این کار براساس دستورالعمل اجتماعات مجازی زنده عمل می گیرد که از لفظ «ساترا» ابلاغ شده است.

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) به موجب عالمگیر ویروس کرونا به رسانه ها داخل فضای رمزی مجوز «پخش حی» داده است. این اقدام بوسیله متعاقب شیوع ویروس کرونا داخل ناحیه برای نخستین بار صورت گرفت که تعطیلی برنامه های همگانی و اجتماعات مردمی را در پی داشت و لزوم ماندن انسان در خانه با نزدیک شدن ایام نوروز و ماه های رمضان و شعبان شدت گرفت.

پخش زنده ی دستور کار های تحصیلی آموزشی مدرسه ها و دانشگاه ها، کنسرت های موسیقی و تئاترهای دارای مجوز از مراجع ذی صلاح، هیئت ها و خطبه های مذهبی مجاز و دوربین ثابت قرص درون حرم مطهر بومی بیت عصمت و طهارت و بقاع متبرکه، موضوعاتی هستند که رسانه های رمزی اذن دارند برنامه های آن ها را زنده پخش کنند.

تعطیلی اجتماعات مختلف مردمی که باعث به وقفه افتادن خدمات آموزشی و کاهش شدید فعالیت های سرگرم کننده شده است، ساترا را به پندار انداخت که با تدوین و ابلاغ «دستورالعمل اجتماعات مجازی زنده»، خلال توافقاتی با وسیله قضایی، مجموعه وزارت ارشاد و سایر دستگاه های فرهنگی تو برگزاری اجتماعات آموزشی، فرهنگی و مذهبی داشته، فضا را برای پوشش زنده و بدون تماشاگر این رویدادها داخل رسانه های نغمه و تمثال فراگیر مهیا یواش.

بر همین اساس، تعدادی از رسانه های سابق الذکر درون این روزها بعد از دریافت مجوزهای لازم از ساترا، کنسرت های موسیقی را بوسیله عارض زنده برای انسان پخش کردند. رسانه هایی ازجمله فیلم نت، لحظه، سیمای همراه، تماشاخونه، فیلما، مهر، هاشور، پویا رسانه، شبکه مد، نواز، نوا، لایواستیج، نماوا، حقگو رسانه، ام پی فور، تی وی پلاس،گپ فیلم و گیلان مدیا، تاکنون مجوز پخش زنده اجتماعات رمزی را دریافت کرده اند و درخواست ها از لفظ سایر رسانه های دارای مجوز همچنان از سوی ساترا دریافت می شود.

ساترا پیش از اعطای مجوز، رسانه ها را از گنجایش های متنوع فنی، محتوایی و سرویس تقویم می کند.

گفتنی است که اولین کنسرت رمزی به عارض آنلاین ۵ میلیون نفر بیننده داشت.بیشتر بخوانید:توسکا مجری شخصی تبلیغات صداوسیما نیستصدور مجوز بلافاصله برای فعالیت تصرف وکارهای نوپا داخل اماکن مسکونی به دلیل شیوع کروناهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۱۲ فروردین ۹۹]اطلاعات ۴۲ میلیون کاربر ایرانی توسط نسخه های غیررسمی تلگرام معین شدوزیر آموزش و یادگیری: ۳۰ درصد دانش آموزان بوسیله اینترنت دسترسی ندارند [تکذیب شد]
توسط تنها همکار رسمی مایکروسافت داخل ایران Talee Limited قرعه کشی رایگان تخفیفات خاص محصولات اورجینال مایکروسافت

 همکاری رایان نت سهامی خاص (آی تی ریسرچز)، این شرکت که تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت داخل ایران (Partner ID: 4560062) است، این قرعه کشی را به دستاویز سال نو و نوروز و سبب آشنایی عموم مردم و شریک شدن ها با مزایای نسخه های اصلی مایکروسافت و همچنین گسترش فرهنگ امنیت از حقوق تولید کنندگان نرم افزاری در ایران با ارایه تخفیفات 50 درصدی جهت 99 نفر از شرکت کنندگان برگزار می نرم. برای انبازی داخل این قرعه کشی نیازی به خریداری محصولات مایکروسافت نیست و کافی است تعلق مندان برای ثبت صیت مجانی و اخذ جزئیات بیشتر درباره قرعه کشی به لینک awards.microsoftlicense.com مراجعه کنند.



شرکت رایان نت (سهامی اختصاص) بوسیله عنوان اولین تأمین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه تو واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با زیاد از یکصد هولدینگ و دایره دولتی، خصوصی، و بین المللی ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات کند افزاری مایکروسافت بوسیله صورت مستقیم، با قیمت کم ارزش و بدون واسطه از شیوه دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان است. باتوجه به حجم موجودی همکاری تمامی محصولات به صورت موقت تحویل داده می شوند و دارای پشتیبانی و گارانتی خانم العمر این شریک در ایران و نیز پشتیبانی فنی مایکروسافت هستند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این همدستی از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail یا Volume License معتبر ارایه می شوند.

باتوجه به تحریم های تجاری و مالی آمریکا، امکان بیع محصولات اورجینال مایکروسافت به صورت مستقیم بخاطر اشخاص حقوقی و اصلی ایرانی مقدور نیست. به منظور حل این مشکل، محصولات کند افزاری مایکروسافت به صورت مهم از طریق شریک شدن وارسته این مجموعه در انگلستان (Talee Limited) خریداری و به مشتریان در ایران ارایه می شود که این امر هیچگونه محدودیتی تو ربط خریدار با پشتیبانی یمین مایکروسافت و استعلام یمین اصالت لایسنس از مایکروسافت ساختن نمی بطی ء.

از عموم معضلاتی که برای شریک شدن هایی همچون مایکروسافت تو ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای خرید محصولات آن ها بوسیله شکل قانونی و رسمی است. این فقره موجب شده است که خیر عزب بازار محصولات این شریک ها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را بخاطر مصرف غیرقانونی از محصولات پایگاه متضرر شوند. این موضوع فضا را بخاطر سودجویی برخی شرکت ها و افراد مهیا کرده است تا با عرضه محصولات به علنی اصلی و گاهی درون جعبه و ودیعه بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شریک تولید کننده تو راسته و سایت های اینترنتی بوسیله تاج برداری یا سوءاستفاده از عدم وقوف افرادی رفتار کنند که منظور بهره مندی از مزایای نسخه های حقیقی را دارند. برهان این مسئله حاضر بودن آشنایی خریداران کارمند و شخصی با نحوه استخبار لایسنس (نسخه اصلی) خریداری شده از شرکت تولید کننده (و خیر فروشنده) بوسیله نعوظ مستقیم است.



در کشور ایران که اکثر کاربران رایانه های شخصی، سازمانی و سرورها از سیستم عامل ویندوز استعمال می کنند، متاسفانه به دلیل تحریم ها، نبود امکانات برای تمهید کند افزارهای اصل، نبود آگاهی از تفاوت یواش افزارهای واقعی با غیراصلی و نبود زیرساخت فرهنگی برای صیقل نفقه برای کالایی که به راحتی می توان آن را با نفقه ای ناچیز کپی کرد، جهت شده است بخش زیادی از کاربران از ویندوز های Crack شده و نسخه های غیراصلی استفاده کنند، از بنیادی ترین مشکلات سیستم های عامل غیر واقعی ناپایداری جهیز ها، کاهش سرعت، نبود امنیت کافی، نبود پشتیبانی تولیدکننده و هزینه های نگه داری (Maintenance) بالا است.

این مشکلات درون مقیاس سازمان ها و شرکت های بزرگ می تواند نفقه ای به مراتب بیشتر از هزینه تهیه نسخه اصلی را بوسیله مجموعه تحمیل کند، همچنین گمان نفوذ کردن در هر سازمان بوسیله تناسب اهمیت وظیفه هر شخص والاتر می رود و هزینه هایی که هر سازمان برای نقص سرورها و سیستم های پا بر جا خویشتن موقر می شود بیش بیشتر از هزینه هایی است که برای عیب یا نفوذ به سیستم یک حقوق بگیر سهل موقر می شود.

فرع مندان به محصولات حقیقی مایکروسافت در ایران برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند بوسیله وب سایت فارسی کلمه این مجموعه در زمینه محصولات حقیقی مایکروسافت بوسیله نشانی www.MicrosoftPartner.uk و همچنین فروشگاه آنلاین به نشانی www.MicrosoftLicense.com مراجعه کنند.بیشتر بخوانید:طراحی، اجرا و تجهیز سالن های همایش و کنفرانس با الکتروویژناناردونی یکی از پایدارترین اپ استورهای ایرانیشرکت مدل سازی سایت نونگارموفقیت در مصاحبه استخدامی از دیدگاه سایت چراغنحوه ثبت شریک شدن درون اسلوونی را در کیمیا سپنتا دنبال کنید
به گزارش همشهری آنلاین، بوسیله نقل از پایگاه خبر رسانی وزارت کشور، متن کامل بیانیه رحمانی فضلی بدین تطویل است؛

«بسمه تعالی
هموطنان عزیزم
همانگونه که می دانید بلای ناگهانی عالمگیرویروس کرونا موجب بر حزن زدن شرایط معمول زندگی برای کامل آدم جهان از یکسره شما هم میهنان عزیز شده است تا جاییکه تا اینکه رسم های دینی و مذهبی و همچنین آداب و آیین های خصوصی سال ابتکاری که گوهر در تمدن عتیق دیارمان دارد، عرشه الشعاع وضعیت کنف و مراقبتی در مقابله با این بیماری قرار گرفته است. دولت جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا با تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصمیمات مناسبی، برازنده با وضعیت و اقتضائات زمانی و مکانی گرفت و با همکاری اکثریت مردم بوسیله اختصاص کادر ایثارگر درمانی و پزشکی ناحیه که با ویژگی های ناشی از بایکوت ظالمانه فاش بودند، توانست به موفقیت های قابل توجهی مشت یابد. اما متاسفانه با وجود اعتقاد و تاکید مقامات عالی کشور به لیس ایجاد محدودیت های بیشتر و تزاحم و تصدیع بخاطر عموم مردم، گواه هستیم تعداد معدودی از هموطنان بدون توجه به هشدارها و تذکرات بهداشتی لازم، اقدام بوسیله رفتارهایی نمودند که موجبات اعتراض و شکایت و گلایه مردم عزیز را درون جای پا داشت، لذا برابر دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی مقرر گردید از امروز هنجار جدی تری نسبت به آن گروه از هموطنان که نسبت به تذکرات ایمنی بسرنوشت شوم دچار کردن و بهداشتی توجه لازم ندارند و موجبات بیم و تکدر سایر هموطنان و نیز شیوع بیماری و کم اثر کردن زحمات تحمل فرسای مدافعان اشتی در بیمارستان ها و درمانگاهها را فراهم آورده اعمال گردد. از این سبب از همگی هموطنان عزیز و فهیم ملک می خواهم با مداقه نسبت به رعایت دستورات مراجع بهداشتی و انتظامی و توصیهها و هشدارهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح مرتبط با ستاد ملی مقابله با کرونا توجه لازم را داشته باشند تا انشاالله نیازی به اعمال محدودیت های بیشتر و برخورد با متخلفان از مقررات اشتراکی نباشد.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور
و رئیس شورای کنف سرزمین» فوری؛ مسافران سریعا برگردند | سفر با قطار و جت بی قراری محدود شد فیلم | نامه مهم رئیس جمهوری به رهبری | احتیاج به یک میلیارد دلار برای مقابله با کرونا دکتر زالی: با حمایت گله ای در کرونا خیلی ها می میرند | باید قرنطینه کرد
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، علیرضا زالی طی نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بلای ناگهانی کرونا ضمن خداقوت و آرزوی سالی سرشار از سلامتی، خیر و برکت، راهبردهایی مداخله ای برای کاهش و قطع زنجیره واگذاری ویروس کرونا را پیشنهاد انصاف.

فرمانده عملیات مدیریت مصیبت کرونا تو کلانشهر تهران با اشاره بوسیله اینکه برای کاهش اشاعه پذیری از طریق به حداقل رساندن ارتباطات بین فردی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اطلاع رسانی و اقدامات زیادی انجام شده است، افزود: متاسفانه عده ای از هموطنان علی رغم همه وصیت ها، ورزیدن به ارتکاب سفرهای نوروزی کرده اند که این موضوع میتواند نگرانی های جدیدی درون بنیاد کنترل بیماری کرونا مجهز یواش.

وی توضیح داد: گزارشات دریافتی از بعضی استان ها، حاکی از بستری شدن بعضی از مسافرین نوروزی بوسیله برهان بروز علائم بالینی کرونا درون مراکز درمانی شهرستان ها و مراکز استان ها دارد که این موضوع باعث افزودن بار اضافی به حصه های بهداشتی درمانی همچنین شده است.

زالی با اشاره بوسیله پیچیدگی استان تهران بوسیله محاسبه ترددها و تراکم جمعیت خواستار تعطیلی ادارات در بین التعطیلین تا ۱۵ فروردین ۹۹  شد و اظهار کرد: لازم است تو تک استمرار بیماری، تو روزهای آتی همچنین تصمیماتی شایان با شرایط اتخاذ شود.

افزایش موقت عوارض بزرگراهی بوسیله نمونه حداقل ۳ تا ۵ برابر برای خودروهایی که به مقاصد غیربومی مسافرت کرده اند پیشنهاد دوم فرمانده عملیات مدیریت مصیبت کرونا به دکتر نمکی بود.

وی افزود: لازم است منابع حاصله از مالیات بزرگراهی برای کمک بوسیله پیشگیری و کنترل بلای ناگهانی کرونا شهرستانها خاص یابد.

وی گفت: اخذ عوارض یومیه از خودروهای غیربومی که بوسیله دیگر شهرستان ها مسافرت کرده اند و تخصیص منابع حاصله از آن به شهرستان های مقصد راهبرد مهمی برای کنترل بیماری است.

زالی  با رمز به تاکید وزارت بهداشت مبنی پرهیز از سیر و ماندن تو خانه ها خاطرنشان کرد: در صورتیکه مسافرین بوسیله انگیزه بروز علایم بالینی کرونا در شهرستان های مقصد بستری شوند، باید ملزم به صیقل حداقل ۵۰ درصد مسکوک فرانشیز باشند.

افزایش سکه جریمه حداقل به میزان ۲ تا ۳ موافق تو صورت تخلف از قوانین تربیت و رانندگی بخاطر خودروهای غیربومی که به سایر شهرستان ها مسافرت کرده اند و تخصیص منابع حاصل از آن به شهرستان مقصد و ارائه سوخت در ایستگاه های سوخت به خودروهای غیربومی که بوسیله دیگر شهرستان های جهانگردی کرده اند، صرفا با اخذ هزینه آزاد از دیگر پیشنهادات زالی به وزیر بهداشت بود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: علیرغم کاهش تردد بین استانی در سفرهای نوروزی، از آنجا که درون آغاز مقدمه تعطیلات هستیم و سفرهای نوروزی تو گذشته معمولا به رخساره دوفازی اجرا می شود لازم است اقدامات کنترلی و قطعی تری داخل میادی خروجی از استان تهران با شرکت و همکاری پلیس راهور و ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعمال ممنوعیت در رو از استان تهران بوسیله ادا آید.

وی در بخش دیگری از این مکاتبه با توجه به این که بعضی از مسافرین در شهرستان های مقصد دچار بیماری کرونا خواهند شد، اظهار کرد: لازم است با استفاده از ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی آماج نسبت بوسیله قرنطینه سازی اینگونه افراد رفتار شود و از بازگشت آنان به اتفاق قوم و سایر همراهان تا قبل از ۱۴ روز دیگر بوسیله استان تهران ممانعت بعمل آید و در این  رابطه کاربرد از ظرفیت پلیس راهور و امکان رصد تلفن های همراه دستیار کننده خواهد بود.