دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

شماری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در محصولات خود فروشگاهی عام درکنار گوگل پلی استور جای می دهند تا محتوایی اختصاصی ازطریق آن روی دستگاه ها منتشر کنند. فروشگاه گلکسی اپس سامسونگ که بعدا به گلکسی استور تغییرنام داد، یکی از همین فروشگاه های شناخته شده و محبوب است که امکان دسترسی به آن ازطریق گوشی های سامسونگ حیات دارد. عنف ای ها ازطریق فروشگاه گلکسی استور مجموعه ی متنوعی از ابزار متنوع را عرضه می دهند تا امتحان ی حکم با گوشی را لذت بخش زیرفون کنند. در گلکسی استور، اپلیکیشن های متنوعی نظیر Good Lock و Camera Controller وجود دارد که کاربران زیادی از آن ها استفاده می کنند.

سامسونگ اخیرا بوسیله روزرسانی جدید اپلیکیشن Camera Controller را منتشر کرده است. بوسیله لطف بوسیله روزرسانی جدید، می توان با روزگار های سری گلکسی واچ سامسونگ (Galaxy Watch) بوسیله دوربین گوشی های سری گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20) دسترسی بی پرده کرد و با آن ها عکس و فیلم گرفت. 

اگر با Camera Controller آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که سامسونگ از مدت ها پیش این اپلیکیشن را دردسترس راحتی داده است تا کاربران بتوانند ازطریق ساعت های هوشمندی که روی مچ خود می بندند، به دوربین دستگاه های همگام سازی شده با روزگار دسترسی پیدا کنند و با آن ها عکس و فیلم بگیرند. سامسونگ در رسوم رونمایی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲، به توان های متنوع Camera Controller اشاره کرده حیات.

طولانی کاری که باید بکنید، دانلود به روزرسانی جدید اپلیکیشن Camera Controller درون فروشگاه گلکسی استور (Galaxy Store) است. پس از دانلود اپلیکیشن و نصب روی گوشی، باید آن را با ساعت هوشمند سامسونگ همگام سازی کنید. پس از انجام این کار، زمانه هوشمندتان در نقش منظره یاب دوربین گلکسی اس ۲۰ ظاهرا خواهد شد و به لطف دکمه ی شاتر، خواهید توانست عکس برداری کنید. افزون براین، می توانید با ساعت هوشمند و اتکا بر ژست های حرکتی، در بین دوربین های اصلی و سلفی گوشی جابه مکان شوید.

سامسونگ می گوید بوسیله روزرسانی متاخر Camera Controller ضمن اضافه کردن این قابلیت، شماری از باگ های پیشین این اپلیکیشن را نیز برطرف می کند. بااین حال، کره ای ها ترجیح داده اند جزئیاتی دقیق تر دردسترس قرار ندهند و صرفا بوسیله همین گفته کفایت کنند. ناگفته نماند ازطریق Camera Controller می توان با استفاده از حالت های متنوع دوربین نظیر حالت اینستاگرام، حالت شب، حالت Pro و تا اینکه لایو فوکوس تصویربرداری کرد.

اپلیکیشن Camera Controller سامسونگ در حال مهیا با شایسته کردن های هوشمند گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو و گلکسی واچ اکتیو ۲ سازگاری دارد. براساس اطلاعات رسمی، این اپلیکیشن بوسیله طورکلی از ۱۳ گوشی هوشمند غم پشتیبانی می کند که در بین آن ها سه گانه دستگاه قوم ی گلکسی S20 دیده می شوند. ناگفته نماند Camera Controller از گوشی گلکسی زد فلیپ پشتیبانی نمی کند. تا اینکه پس از نشر بوسیله روزسانی جدید که نسخه ی اپلیکیشن را به ۱/۰/۷۹ ارتقا می دهد، هنوزهم سیاهه دستگاه های پایین تر پشتیبانی Camera Controller محدود است. به غیر از گوشی های خانواده ی گلکسی اس ۲۰، گوشی های دیگر زیر پشتیبانی Camera Controller قوم ی گلکسی اس ۱۰ و قوم ی گلکسی نوت ۱۰ و گوشی گلکسی فولدرا شامل می شوند. 

سامسونگ در سال های اخیر سعی کرده است حضور پررنگ رطوبت درون بازار گجت های پوشیدنی داشته باشد. الزام ای ها ضمن معرفی گلکسی واچ اکتیو ۲، فداکار از استعداد های متاخر را برای ساعت های قدیمی تر نیز منتشر کردند. همچنین، اخبار رسمی نشان می دهد سامسونگ همچنان در حال کار برای آوردن نبوغ ثبت نوار دل (ECG) به ساعت هوشمند واچ اکتیو ۲ است؛ قابلیتی که اپل واچ های جدید از آن پشتیبانی می کنند. حال که امکان استفاده از زمانه های هوشمند به نشانی منظره یاب دوربین فراهم شده است، بدون وسواس نمونه کاربردی وجود داشتن این محصولات بیشتر از قبل می شود تا کاربران احساس صبر بیشتری با آن ها داشته باشند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد بوسیله روزرسانی متاخر Camera Controller سامسونگ دارید؟بیشتر بخوانید:رندر هدفون گلکسی بادز بین سامسونگ برملا شدشرکت سرمایه گذار چینی به قفا تصاحب شرکت سازنده خراش های سامسونگ و اپل استبه روزرسانی دیگری بخاطر بهبود عملکرد دوربین سری گلکسی اس 20 منتشر شدسامسونگ: تفاوتی میان عملکرد اسنپدراگون ۸۶۵ و اکسینوس ۹۹۰ حیات نداردسامسونگ الکترونیک بوسیله عارض ول از سامسونگ دیسپلی نمایشگر تاشو تولید خواهد کرد
  • ۹۹/۰۱/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی