دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، علیرضا زالی طی نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بلای ناگهانی کرونا ضمن خداقوت و آرزوی سالی سرشار از سلامتی، خیر و برکت، راهبردهایی مداخله ای برای کاهش و قطع زنجیره واگذاری ویروس کرونا را پیشنهاد انصاف.

فرمانده عملیات مدیریت مصیبت کرونا تو کلانشهر تهران با اشاره بوسیله اینکه برای کاهش اشاعه پذیری از طریق به حداقل رساندن ارتباطات بین فردی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اطلاع رسانی و اقدامات زیادی انجام شده است، افزود: متاسفانه عده ای از هموطنان علی رغم همه وصیت ها، ورزیدن به ارتکاب سفرهای نوروزی کرده اند که این موضوع میتواند نگرانی های جدیدی درون بنیاد کنترل بیماری کرونا مجهز یواش.

وی توضیح داد: گزارشات دریافتی از بعضی استان ها، حاکی از بستری شدن بعضی از مسافرین نوروزی بوسیله برهان بروز علائم بالینی کرونا درون مراکز درمانی شهرستان ها و مراکز استان ها دارد که این موضوع باعث افزودن بار اضافی به حصه های بهداشتی درمانی همچنین شده است.

زالی با اشاره بوسیله پیچیدگی استان تهران بوسیله محاسبه ترددها و تراکم جمعیت خواستار تعطیلی ادارات در بین التعطیلین تا ۱۵ فروردین ۹۹  شد و اظهار کرد: لازم است تو تک استمرار بیماری، تو روزهای آتی همچنین تصمیماتی شایان با شرایط اتخاذ شود.

افزایش موقت عوارض بزرگراهی بوسیله نمونه حداقل ۳ تا ۵ برابر برای خودروهایی که به مقاصد غیربومی مسافرت کرده اند پیشنهاد دوم فرمانده عملیات مدیریت مصیبت کرونا به دکتر نمکی بود.

وی افزود: لازم است منابع حاصله از مالیات بزرگراهی برای کمک بوسیله پیشگیری و کنترل بلای ناگهانی کرونا شهرستانها خاص یابد.

وی گفت: اخذ عوارض یومیه از خودروهای غیربومی که بوسیله دیگر شهرستان ها مسافرت کرده اند و تخصیص منابع حاصله از آن به شهرستان های مقصد راهبرد مهمی برای کنترل بیماری است.

زالی  با رمز به تاکید وزارت بهداشت مبنی پرهیز از سیر و ماندن تو خانه ها خاطرنشان کرد: در صورتیکه مسافرین بوسیله انگیزه بروز علایم بالینی کرونا در شهرستان های مقصد بستری شوند، باید ملزم به صیقل حداقل ۵۰ درصد مسکوک فرانشیز باشند.

افزایش سکه جریمه حداقل به میزان ۲ تا ۳ موافق تو صورت تخلف از قوانین تربیت و رانندگی بخاطر خودروهای غیربومی که به سایر شهرستان ها مسافرت کرده اند و تخصیص منابع حاصل از آن به شهرستان مقصد و ارائه سوخت در ایستگاه های سوخت به خودروهای غیربومی که بوسیله دیگر شهرستان های جهانگردی کرده اند، صرفا با اخذ هزینه آزاد از دیگر پیشنهادات زالی به وزیر بهداشت بود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: علیرغم کاهش تردد بین استانی در سفرهای نوروزی، از آنجا که درون آغاز مقدمه تعطیلات هستیم و سفرهای نوروزی تو گذشته معمولا به رخساره دوفازی اجرا می شود لازم است اقدامات کنترلی و قطعی تری داخل میادی خروجی از استان تهران با شرکت و همکاری پلیس راهور و ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعمال ممنوعیت در رو از استان تهران بوسیله ادا آید.

وی در بخش دیگری از این مکاتبه با توجه به این که بعضی از مسافرین در شهرستان های مقصد دچار بیماری کرونا خواهند شد، اظهار کرد: لازم است با استفاده از ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی آماج نسبت بوسیله قرنطینه سازی اینگونه افراد رفتار شود و از بازگشت آنان به اتفاق قوم و سایر همراهان تا قبل از ۱۴ روز دیگر بوسیله استان تهران ممانعت بعمل آید و در این  رابطه کاربرد از ظرفیت پلیس راهور و امکان رصد تلفن های همراه دستیار کننده خواهد بود.
  • ۹۹/۰۱/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی