دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

خودروهای تفریحی مبتنی پیاده شدن ون، در هر شکل و معادل ای نمایش می شوند. بعضی اوقات آن ها تا اینکه ون حزن نیستند، مانند جدیدترین علیه ارث رومر (EarthRoamer). ارث رومر LTi که براساس پیکاپ فورد F-550 سوپردیوتی باریک شده است، طولانی امکانات عزا داخل طبیعت با تجهیزات پیشرفته، سازه ی فیبر کربنی و استعداد رانندگی آف رود را اختلاط می درنگ تا تعلق مندان بوسیله سفرهای بیرون شهری بتوانند به معنای واقعی تعبیر متد خود را داخل صحرا و مناطق دورافتاده نمودار کنند.



ارث رومر LTi با داشتن استخوان بندی مبصر فورد سوپردیوتی، به طور پیش تصور ریختگی وزن نیست؛ اما بدان معنی نیست که ترفیع های درخورتوجهی نسبت بوسیله ون های تفریحی استاندارد در آن وجود ندارد. تن ی LTi کاملا از فیبرکربن مخلوق شده است که خیر تنها باعث کاهش وزن می شود، بلکه استحکام درخورتوجهی به خودرو می بخشد. وزن در هر جنس خودرو با هر کاربردی اهمیت دارد، اما بخاطر خودروی تفریحی (RV) بزرگ که دارای توان رانندگی در مسیرهای خارج از جاده است، کاهش جرم به همراه مرکز سنگینی پایین تر، مزیت زبر العاده ای بوسیله احصائیه می رود.

مقاله های مرتبط:بهترین ون های تفریحی برای سفرهای اهتزاز و طبیعت گردیون تفریحی و لوکس Pinnacle Finetza معرفی کردن شد

قطع استیل همچنین به ارث رومر LTi اجازه می دهد تا ارج زیادی سوخت و آب را برای ماجراجویی ها و سفرهای طولانی حمل یواش. ظرفیت حمل آب این خودرو ۳۷۸ لیتر است که ۲۲۷ لیتر آن به فاضلاب خاص می یابد. مخزن ۳۶۰ لیتری، سوخت مورد احتیاج برای پیشرانه ی ۶/۷ لیتری خورجینی هشت ستون را تأمین می کند؛ اما چیزی که سرنشینان تو این خودروی تفریحی هویدا نخواهند کرد، مخزن پروپان یا ژنراتور داخلی است. ارث رومر بوسیله اندازه ی کافی روی سقف خودرو از پنل های خورشیدی روزی می برد تا ۱،۳۲۰ وات انرژی تولید کند و همچنین باتری لیتیوم یون ۱۱،۰۰۰ واتی ساعتی برای تجهیزات در کابین وجود دارد.





اتاقک ارث رومر LTi را می توان در چند حالت مختلف با استعداد ظرفیت حداکثر ۶ نفر و نبوغ خواب بخاطر چهار نفر سفارش عدالت. صرف نظر از چیدمان خاص، سرنشینان درون داخل این خودروی تفریحی آشپزخانه و حمام مشهود خواهند کرد. علاوه بر آن مبلمان، فضای ناهارخوری قابل تنظیم، خوابگاه روی کابین و فضای ذخیره سازی چشم گیر در داخل و خارج از کابین همچنین بود خواهد داشت.



محصولات ارث رومر بوسیله قیافه دست ساز درون دکه مرکزی این باهم اتحاد کردن در ایالت کلرادو ساخته شده است و ارج آن از ۵۹۰،۰۰۰ دلار آغاز می شود. با این حال بوسیله نظر نمی رسد که دستیابی به خودروی تفریحی LTi به سادگی برای مشتریان مشتاق ممکن شود؛ بجای مسئولان ارث رومر می گویند که فهرست انتظار هشت ماهه از زمان وعظ تا تحویل خودرو حیات دارد. بیشتر بخوانید:پیکاپ تسلا ۳۰ آبان رونمایی می شودتیونینگ نیسان فرانتیر با پیشرانه هشت سیلندروانت برقی شورولت E-10 رونمایی شدفناوری جدید تاسیس فیبر کربن باعث کاهش تولید گازهای گلخانه ای می شودلامبورگینی مقیاس های فیبر کربن خودرو را به فضا می فرستد
  • ۹۸/۰۸/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی