دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

به گزارش یورونیوز، این گردهمایی تنها هشت روز پیش از برگزاری انتخابات پارلمان اروپابرگزار شد. هزاران نفر از هواداران حزب لگا بوسیله رهبری ماتئو سالوینی، معاون مبدا وزیر و وزیر کشور ایتالیا داخل یکی از میدان های مرکز خانه دادن میلان تجمع کرده بودند.

رهبران احزاب راست افراطی ۱۱ کشور عضو اتحادیه اروپا در این گردهمایی از دستور کار خویشتن برای کاهش قدرت اتحادیه اروپا و مقابله با ورود پناهجویان سخن گفتند.

صدها تن از مخالفان حزب لگا و دیگر احزاب حق بزدل اروپا همچنین تو نزدیکی محل برگزاری این گردهمایی تجمع کرده بودند. مخالفان احزاب راست بزدل هنگام سخنرانی ماتئو سالوینی فریاد می زدند: «فاشیست ها میلان را ترک کنید!»

وزیر قلمرو ایتالیا درون پاسخ به مخالفانش گفت: «هیچگاه افراط گرا، نژادپرست یا فاشیستی در این بازار جناب ندارد!»

مارین لوپن، رهبر حزب موافقت ملی (جبهه ملی سابق) فرانسه و خیرت ویلدرس، پیشقدم حزب آزادی هلند از دیگر همکاری کنندگان در گردهمایی روز شنبه بودند.

حق گرایان افراطی کشورهای عضو اتحادیه اروپا امیدوارند بتوانند داخل انتخابات پارلمان اروپا که بین روزهای ۲۳ تا ۲۶ مه برگزار می شود تعداد کرسی های خود را در این نهاد تکثیر دهند.

ازدحام احزاب عبث بزدل اتحادیه اروپا تا حدودی دون الشعاع افتضاح رهبر حزب آزادی اتریش قرار گرفت که روز شنبه مجبور به کناره گیری از سمت خویشتن شد. هاینتس کریستیان اشتراخه، معاون صدراعظم اتریش و رهبر حزب آزادی این سرزمین روز شنبه به دنبال انتشار ویدئویی باستانی از او مجبور به استعفاء شد.

تو ویدئوی منتشر شده هاینتس کریستیان اشتراخه داخل حال سودا با محدودیت دیده می شود که خویشتن را از بستگان یک الیگارک روس شناساندن می درنگ. معاون سابق صدراعظم اتریش درون این ویدئو با این بی نظیر در مورد اعطای قراردادهای دولتی در ازای تصرف امن سیاسی مباحثه می یواش.

حزب آزادی اتریش بوسیله دنبال این رسوایی نماینده ای در گردهمایی روز شنبه تو میلان نداشت.

حزب عبث افراطی آلترناتیو برای آلمان (AFD) یکی دیگر از احزاب شرکت کننده درون گردهمایی میلان بود.

خراج آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد که ائتلاف احزاب ضایع هراسناک اروپا با محوریت لگا خواهد توانست در پارلمان آینده اروپا چهارمین فراکسیون قدرتمند را تشکیل دهد. این در حالی است که مارین لوپن اطلاع دادن کرده است که حدس الحاق حزب فیدش مجارستان به رهبری ویکتور اوربان، نخست وزیر این سرزمین به اتحاد احزاب راست افراطی وجود دارد.

ویکتور اوربان به نعوظ ظاهر از مواضع ماتئو سالوینی حمایت کرده است. وی کود داده است که پس از انتخابات پارلمان اروپا با وزیر ناحیه ایتالیا همکاری خواهد کرد.

این داخل حالی است که نخست وزیر مجارستان تاکنون هرگونه انبازی با حزب اتفاق ملی فرانسه و مارین لوپن را رگه کرده است.

با اینکه اغلب احزاب ضایع افراطی اروپا با یکدیگر بر ضابطه مقابله با دخول پناهجویان، تضعیف قدرت سندیکا اروپا و استحکام دولت های مرکزی و اسلام ستیزی تفاهم دارند اما برنامه اقتصادی آنها با یکدیگر متفاوت است. امری که ممکن است عایق از شرکت دراز مدت آنها با یکدیگر شود.

بنا به نظرسنجی های انجام شده حزب لگا داخل ایتالیا درون رای گیری هفته آینده زیادترین رای در میان احزاب ایتالیا کسب خواهد کرد. به این ترتیب این حزب احتمالا به بزرگترین حزب ایتالیا درون پارلمان آینده اروپا تغییر خواهد شد.
  • ۹۸/۰۲/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی