دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

آموزش با نتایج بهتر صلح و صفا همبسته است؛ ولی جدیت برای درک این موضوع شاق است که تحصیلات واقعا موجب بهترشدن سلامتی می شود خواه خیر. براساس گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، مدل مرگ و میر (مرگ به ازای هزار نفر تو سال) درون افرادی دارای حداقل یک مدرک دانشگاهی درمقایسه با افراد فاقد آن کمتر از نیم است. علاوه براین، افراد دارای تحصیلات بیشتر تپش و افسردگی کمتری امتحان می کنند و محدودیت های عملکردی کمتری دارند و با احتمال کمتری دچار مشکلات سلامتی اکید مشابه دیابت یا بیماری قلبی عروقی یا آسم شوند.

رابطه ی سببی در هر دو موجب ثابت قدم است. افرادی که در سنین جوانی از شرایط صلح و صفا مناسبی برخوردار نیستند، ممکن است نتوانند متشابه افرادی که شرایط جسمی سالمی دارند، تحصیلات خویشتن را ادامه دهند. درمقابل، افرادی که به تمرکز بر پیامدهای بلندمدت اشتیاق دارند، حتی چنانچه نتوانسته باشند تحصیلات خود را ادامه دهند، ممکن است انگیزه ای بخاطر توسعه ی سنت سالم تازگی مانند بازی منظم داشته باشد.

فداکار از مطالعات هوشمندانه سعی کرده اند این مناسبت را داخل آزمایش ها طبیعی بررسی کنند. تو مطالعهای که آدریانا لراس مونی عمل داده، روی پیامد وضع قوانین آموزش قهری در آمریکا بین سال های ۱۹۱۵ تا ۱۹۳۹ تمرکز شده است. این قوانین که موجب می شد سطح تحصیلات فدایی کودکان درمقایسه با وضعیتی افزایش یابد که این قوانین وضع نمی شد، افزایش طول عمر را با خویشتن به همراه داشت. براساس نتایج این مطالعه، یک سال اضافی از تحصیلات موجب می شد امید به زندگی افراد داخل ۳۵ سالگی ۱.۷ سال تکثیر یابد.



فارغ التحصیلان متاخر دانشگاه ایالتی فیت ویل در ماه گذشته در کارولینای شمالی. مدرک دانشگاهی با شوق به زندگی بیشتر مرتبط است، اما آیا دلیل آن، مدرک است؟

مطالعاتی که روی سبب ی کسب تحصیلات بیشتر به برهان نامساعدبودن وضعیت میدان کار خواه اجتناب از قرعه کشی شورش ویتنام انجام شد، نشان می داد تکثیر تحصیلات انگیزه سلامتی بهتر و کاهش احتمال مصرف سیگار می شود. این نتیجه سرنخی است که علامت می دهد چگونه تحصیلات ممکن است موحب بهبود سلامتی شود. این عامل می تواند علت کاهش مشارکت افراد در رفتارهای پرخطر شود، شاید به دلیل اینکه این رفتارها می توانند درآمد بیشتری را تهدید کنند که با تحصیلات بالاتر همراه است. بااین حال، رفتارهای سلامتی می توانند فقط کمی از بستگی بین تحصیلات و ارج مرگ و میر را توضیح دهند و آموزش مقدور است مهارت تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدیریت مشکلات مبهم را استحکام کند.

آموزش بیشتر همچنین با درآمد و ثروت بیشتر همبسته است که این دو عامل با اشتی بهتر مرتبط هستند. رابطه ی سببی می تواند در هر دو انگیزه وجود داشته باشد. بخاطر مثال، شما باید بوسیله نعوظ معقولی تندرست باشید تا در شغل خود بمانید خواه برای ساعت های تمام کار کنید؛ اما درآمد بیشتر اغلب با بیمه ی درمانی بهتر و دسترسی آسان تر به نگهداری های بهداشتی همچنین همراه است. زیادترین تأثیر درآمد روی سلامتی امکان پذیر است از دوران کودکی نشئت بگیرد. بسیاری از مطالعات نشان می دهند کودکان والدین ثروتمندتر در وضعیت سلامتی بهتری به قانون می برند. دلیل این امر احتمالا دسترسی بهتر بوسیله مراقبت های پیش از زایمان و تغذیه و زندگی در محیطی با آلودگی کمتر است.

دوران طفولیت سالم تر اغلب به معنای بزرگ سالی تندرست تر است و کودکان متولدشده از والدین ثروتمندتر به احتمال فراوان، بیشتر درس و خودشان همچنین درآمد بیشتری کسب می کنند. به این شکل است که رابطه ی درآمد و سلامت امکان پذیر است تو سراب های پیاپی اعاده شود. تحصیلات و ثروت بیشتر امکان پذیر است موجب کسب موقعیت اجتماعی والاتری شود که با صلح و صفا نیز مرتبط هستند.

نتایج بررسی ی ممتاز ای که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد، نشان داد کارمندان بلندمرتبه ی بریتانیایی درمقایسه با افرادی با مرتبه هایی پایین تر نرخ مرگ و میر ناشی از مصیبت های قلبی کمتری داشتند. کارمندان با اشکوب ی پایین نمدار پیمانه و فشارخون و قندخون بالاتری داشتند و نیز بیشتر سیگار می کشیدند. تماس ی بین طبقه ی اجتماعی و صلح و صفا تو مطالعات دیگر نیز تأیید شده است.



یکی از فرضیه ها درباره ی ارتباط بین موقعیت اجتماعی و سلامتی این است افرادی که در مراتب پایین تری قرار دارند، زندگی پراسترس تری تجربه می کنند. استرس جریان خون را دگرگونی می دهد و هورمون هایی آزاد می یواش که بوسیله بافت ها آسیب می زند و سیستم ایمنی را سرکوب می کند و جهت اضافه سربزرگی ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و اجل می شود. تو مطالعه ای، رابطه بین نیازمندی در دوران کودکی با استرس مزمن و ضعف حافظه نشان داده شد که می تواند روی آموزش و مزد و سلامتی تأثیرگذار باشد. تا اینکه استرس عهد بارداری نیز می تواند چنان تأثیری به خشکی امدن صلح و صفا جنین بگذارد که تو کل عمر ادامه داشته باشد.

اشتی با هویت نژادی و قومی نیز مرتبط است و نقش مهمی تو موقعیت های اجتماعی انجام می بطی ء. برای مثال، آفریقایی آمریکایی ها درمقایسه با آمریکایی سفیدپوست حتی پس از تصحیح برای درآمد و تحصیلات، معیار مرگ و میر بیشتری دارند. این بستگی نیز در دوران کودکی عین دارد؛ به اسلوب ای که احتمال تولد زودهنگام و داشتن وزن کمتر هنگام تولد، داخل نوزادان آفریقایی آمریکایی بیشتر است. یکی از دلایل این موضوع امکان پذیر است محدودیت دسترسی به نگهداری های بهداشتی قبل از زایمان باشد. احتمال دسترسی بیماران آفریقایی آمریکایی به مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه کمتر است و گمان زیادی وجود دارد آن ها در مناطقی با بیمارستان های غیرمجهز و کادر پزشکی ضعیف عمر کنند. مشکلات و استرس های ناشی از سابقه ی تبعیض نژادی و جداسازی اجتماع ذات ی این اختلاف ها است.مقاله های مرتبط:تاثیر مثبت ارتباط با طبیعت در دوران کودکی با سلامتی تو دوران بزرگسالیکمک های مالی والدین چه تاثیری در موفقیت های فرزندان دارد؟شغل والدین چگونه روی فرزندان خاصیت می گذارد

آمریکایی های هیسپانیک درمقایسه با آمریکایی های سفیدپوست غیرهیسپانیک فقیرترند؛ ولی وضعیت جسمی بهتری دارند. دلیل این فقره می تواند این باشد که شاید احتمال مهاجرت هیسپانیک هایی به آمریکا بیشتر بوده که شرایط جسمی بهتری دارند یا می تواند ناشی از رفتارهای صلح و صفا خاص این مردمان باشد. برای مثال، حدس استعمال سیگار یا زیاده روی در مصرف نوشیدنی های الکلی در هیسپانیک ها درمقایسه با همتایان سفیدپوست غیرهیسپانیک آن ها کمتر است.

درون صد جاری، افزایش چشمگیری در میزان اجل های ناامیدی (خودکشی و استعمال بیش از حد مواد یا سوء مصرف الکل) از سن میان سالی درون آمریکایی های سفیدپوست بدون مدرک دانشگاهی دیده شده است. از سال ۲۰۰۷، با اینکه میزان مرگ و میر افراد دارای تحصیلات کم افزایش یافته است، این نرخ در میان افرادی با تحصیلات دانشگاهی نسبتا ثابت باقی مانده خواه کاهش یافته بود.

براساس نتایج مطالعهای، اشتیاق بوسیله عمر زنان سفیدپوست عاری تجویز دبستان داخل سال ۲۰۰۲، ۷۳.۵ سال و داخل زنان سفیدپوست دارای یک سند دانشگاهی ۸۳.۹ سال وجود. همچنین، امید به زندگی در مردان سفیدپوست بدون دیپلم دبیرستان ۶۷.۵ سال و در مردان سفیدپوست با یک سند دانشگاهی ۸۰.۴ سال وجود.

پایدار همان طورکه صلح و صفا ما عرشه تأثیر سبک زندگی، ژن ها، محیط و جهیز سلامتی قرار می گیرد، تحصیلات همچنین نقش دارد. در حال حاضر، چرایی و ارج اثر آن را نمی توانیم دقیق نمایان کنیم؛ اما کاهش کشش عمر مرتبط با سطوح تحصیلات پایین تر، شاید برهان این امر باشد که چرا امید بوسیله عمر کلی آمریکایی ها داخل سال های اخیر تاحدودی کاهش مشهود کرده و از سرعت پیشرفت دیگر کشورهای پیشرفته عقب مانده است.بیشتر بخوانید:داشتن هدف تو زندگی می تواند زندگی انسان را طولانی کندبازیابی حس بویایی ازدست رفته با مصرف از سلول بنیادیcycle tracking در Watch OS 6 با موضوع سلامت زنان معرفی شدطراحی سلاحی مرگبار دربرابر درب های ناقل مالاریاهرآنچه درباره واکسن باید بدانید
  • ۹۸/۰۳/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی