دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

مسافر پرواز شماره ۷۰۲ خطوط هوایی پاکستانکه قصد رفتن به دستشویی هواپیما را داشت بوسیله اشتباه به سراغ خروجی اضطراری رفت و آنرا باز کرد که این کار تاخیر دراز مدت در پرواز یاد شده را به همراه داشت.

درون پی این ماجرا که پیش از ارتکاب تصعید اتفاق افتاد، هواپیمایی که راحتی بود فرودگاه منچستر در بریتانیا را بوسیله آماج اسلام آباد زین بطی ء هفت ساعت در باند فرودگاه زمین گیر شد.

شرکت هواپیمایی پاکستان با پاشیدن بیانیه ای ضمن تشریح جزئیات واقعه اطلاع دادن کرده است که اشتباه مسافر پرواز تو باز کردن در خروجی اضطراری به جای در توالت سبب شد تا سرسره خروج اضطراری به صورت خودکار فعال شود. مسئولان تصعید یاد شده پس از آن موقت اقدام بوسیله تخلیه چهل مسافر هواپیما کردند.

مسئولان فرودگاه منچستر تا ساعات پایانی جمعه شب، زمان تصادف وقوع از هرگونه اعتراف نظر داخل این خصوص خودداری کردند.

تو حادثه ای قرین که چندی پیش در استان شاندونگ، واقع تو شرق چروک روی رحم مسافر یک هواپیما به دلیل تلاش برای باز کردن خروجی اضطراری پس از نشستن هواپیما بر روی باند فرودگاه اسیر و بازداشت شده بود.

فرد یاد شده ظاهرا برای هزیمت از ردیف امید داخل فرودگاه دست بوسیله این فقره زده حیات. این مسافر زن که نامش «سانگ» عنوان شد با باز کردن در اضطراری نزدیک صندلی خویشتن مجاهدت داشت زودتر از سایر مسافران از هواپیما خارج شود.
  • ۹۸/۰۳/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی