دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

وب سایت XDA Developers بوسیله تری اطلاعات جذابی از اپلیکیشن پیام رسان Android Messages گوگل منتشر کرده است. این وب سایت گزارش داده که گوگل در حال آزمایش پنج جلوه واقعیت افزوده داخل اپلیکیشن اندروید مسیجز است.

بوسیله گفته ی منبع یادشده، این پنج جلوه شامل موارد پیش رو می شود. جلوه ی هواپیما: چهره کاربر را از پنجره یک هواپیمای کارتونی قبل از تصعید نشان می دهد؛ جلوه ی بادکنک: حرکت بادکنک ها را قفا سر کاربر علامت می دهد؛ جلوه ی آتش ورزش: جلوه ی کاغذ رنگی و جلوه ی فرشتگان که شامل یک هاله روی طریق کاربر و یک جفت بال است. این جلوه ها ماننداسنپ چتو اینستاگرام زمانی که کاربر سرش را به طرفین تکان دهد، قابلیت اجرا دارد و می توان برای عکاسی یا ویدئوهای سرگرم کننده از آن ها روزی گرفت. این جلوه ها تنها زمانی قابل استعمال هستند که عکس را از دوربین داخلی اپلیکیشن ثبت کنید و از این حیث مشابه به اسنپ چت و اینستاگرام عمل می کند.

وب سایت XDA Developers اعلام کرده که مشخص تراشیدن این ویژگی چه زمانی در اختیار کاربران اندروید قرار می گیرد؛ ولی قطعا درکنار ویژگی های RCS داخل چت، اندروید مسیجز را به رقیبی اکید برای پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی دیگر تبدیل می بطی ء.

بیشتر بخوانید:آیا هواوی درصورت لغو نشدن تحریم ها می توانست کود های به روزرسانی خود را عملی کند؟گوگل وب سایتی بخاطر ترقی دهندگان فیوژا بوسیله روش انداختگوگل توضیح می دهد حالت تاریک چرا و چگونه نقشه کشی شدنسخه اندروید مرورگر کروم از سرحد پنج میلیارد نصب در فروشگاه گوگل پلی گذشتگوگل کابل ارتباطی زیردریایی بین اروپا و آفریقا خواهد کشید
  • ۹۸/۰۴/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی