دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

به گزارش آتلانتیک این زوج مجبور شدند پس از کشف خبط این دوقلوها را به آن خانواده ها بدهند.

این چوب بست آسیایی اولاد که ساکن کوئینز نیویورک هستند، هنگامی بوسیله اشتباه تو آی وی افشک بردند که به آنان گفته شد که والده با دو جنین پسر باردار است، درحالی که صبر بود دو جنین بکر تو داد این عیال کاشته شود.

پزشکان در ابتدا به این زیتون گفتند که نگران نباشند و ممکن است اشتباهی در سونوگرافی باعث تشخیص نادرست جنسیت مرحله ها شده باشد.

این زیتون حدود ۱۰۰ هزار دلار خرج اجر پزشکان، خرج های آزمایشگاهی و هزینه مسافرت کرده بودند.

اما رؤیایشان هنگامی مجبور شدند دو نوزاد فرزند به دنیا آمده را پس بدهند، نقش بر آب شد.

هویدا شد که رویان های اشتباهی در رحم مادر کاشته شده اند و او دو صغیر پسر به جهان آورد که از نژاد متفاوتی بودند.

آزمایش های DNAنشان قسط که این دوقلوها به این خانواده نیویورکی مربوط نیستند و با هم نیز ارتباطی ندارند، بلکه یکی از آن دو مربوط به زوجی کالیفرنیایی و دیگری مربوط بوسیله زوج سومی هستند.

 زوج کالیفرنیایی والدین زیستی یکی از این پسرها هستند، به خاطر این مغلوط از مرکز باروری سی اچ ای لوس آنجلس که این عمل آی وی اف را انجام داده است، شکایت کرده اند.

این چوب بست بوسیله شهرت آنی و آشوت مانوکیان که بی حرکت گلندیل کالیفرنیا هستند، مجبور شدند بخاطر کسب سرپرستی پسرشان از که نیویورکی به محکمه بروند و نهایتاً هنگامی که نوزاد ریه هفته حیات توانستند او را به ساختمانی ببرند.

مباشر این قوم می گوید این ضبط یکی از بدترین اشتباهات مربوط به آی وی اف تو کتاب آمریکا است.

رویانی مربوط به یک زن دیگر نامبرده نشده در عدالت آنی مانوکیان کاشته شده بود، اما ابستنی عارض نداده بود.

او می گوید: «این مرکز ناباروری من از حقم برای رشد اعطا کردن نوزاد خودم داخل بدنم و دید او درون نخستین لحظات عمر اش محروم کرد.»

زیتون نیویورکی که رویان های اشتباه را دریافت کردند، که در اسناد دادگاه با خوش نویسی اختصاری نامبرده شده اند، اظهار کرده اند: «دچار آسیب عاطفی دائمی شده اند که از آن بهبود نخواهند یافت.»

والدین زیستی اصلی دومین پسر هنوز اعلام عمومی نشده اند.
  • ۹۸/۰۴/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی