دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

ASGASGلاجیتکAROOOONAROOOON طی سال های گذشته سرمایه گذاری گشاد ای در بخش تولید وب کم و تجهیزات ویدیوکنفرانس کرده است. در همین راستا، طی سال های گذشته شاهد رونمایی و عرضه ی محصولاتی جذاب و توانمند درون این پاره بوده ایم که خیر عزب نیاز کاربران عادی را به انعام تأمین می کند، بلکه انجام کنفرانس های ویدیویی با حضور حداکثر ۲۰ نفر را نیز فراهم می کند.

مقالات مرتبط:معاینه لاجیتک کانکتبررسی لاجیتک میت آپ

پیش نم بخاطر انجام کنفرانس های کاری و گروهی، راهی جز خرید محصولات چند هزاره دلاری نداشتید. اما محصولات جدید لاجیتک به خوبی فضای تهی میان تجهیزات شوهردار و حرفه ای را لبریز کرده است تا با بودجه های مختلف قادر به معامله نمونه ای ایده آل با توجه بوسیله فضای مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش خود باشید. کانکت و میت آپ بخاطر برگزاری میتینگ های ویدیویی هوا های کوچک ایده آل بوسیله حساب می جریان. ولی چنانچه قصد برگزاری جلساتی بزرگ مرطوب یا کلاس های آموزشی آنلاین را دارید، لاجیتک گروپ نیکوترین گزینه ی در دسترس است که امکانات عریض ای درون این زمینه نمایش می دهد. در ادامه با زومیت و تجسس عمیق ویدیوکنفرانس لاجیتک گروپ همراه باشید.

گروپ (Group) توسط شرکت اسپیرو، نماینده ی لاجیتک در ایران در اختیار زومیت قرار محزون است.مشخصات متخصص لاجیتک کانکتابعاد دوربین۱۳۰ در ۱۷۰ در ۱۳۸ میلی متر (ارتفاع، عرض، عمق)وزن دوربین۵۸۵ گرمابعاد اسپیکرفون۲۴۰ در ۶۵ درون ۲۴۰ میلی متر (ارتفاع، عرض، عمق)وزن اسپیکرفون۱۲۲۳ گرمحداکثر رزولوشن فیلم برداری۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلزاویه ی دیدن دوربین۹۰ منصب قطری، ۸۲ درجه افقی، ۵۲ منصب عمودی
نبوغ چرخش افقی ۹۰ /- درجه و عمودی ۳۵ / ۴۵- درجهزوم۵ برابر زوم اپتیکال و ۵ برابر زوم دیجیتال (مجموع ۱۰ برابر زوم بدون کاستی کیفیت)میکروفنتعبیه شده درون جثه ی اسپیکرفون، توان حذف نویزفناوری های اتصالی بی سیمبلوتوث و NFCکنترل از راه دوردارد با قابلیت کنترل تا ۸/۵ متر؛ با توان کنترل زاویه و زوم دوربین، حجم صدای اسپیکر، قطع کردن میکروفن، برقراری و قطع کردن تماس، انتظام زوایای پیش فرض دوربیندرگاه های اتصالیمیکرو USB (اتصال به کامپیوتر)، قفل کنزینگتون، پورت برق، اتصال به میکروفن نرم افزار های سازگارSkype, Zoom, Teams, Fuze, Jabber, BlueJeans, Broadsoft, Google Meet, Vidyo, GoToMeetingسایرنمایشگر برای نمایش وضعیت تماس، نشانگر LED سبب اعلان وضعیت مکالمه، فوکوس خودکار، ۵ حالت انتظام دوربین، کدک H.H 264محتوای جعبهدوربین، اسپیکرفون، هاب اتصالی، آداپتور برق، سیم ۲ متری وحدت به کامپیوتر، سیم ۵ متری دوربین، سیم ۵ متری اسپیکرفونقیمت۱۳٬۳۰۰٬۰۰۰

تومان

طراحی لاجیتک گروپ جایگزین مقیاس CC3000e شده است؛ با نگاهی به زبان طراحی گروپ می توان به این موضوع به خوبی جای پا. برد این وسیله همچنین از سه بخش اصلی تشکیل شده است؛ دوربین، هاب کانکتور و. اسپیکرفون سایر اقلام درونه مجری ی نیز عبارت هستند از مانت یگانگی دوربین به دیوار، ریموت کنترل و کابل های وحدت مقدر شدن های مختلف به. یکدیگر این مایه برخلاف کانکت که قابلیت محموله و تغییر مکان دارد، باید نظیر میت آپ داخل فضا خاصی مانند اتاق جلسات یا کلاس های آموزشی انتصاب.



شود دوربین لاجیتک گروپ با توان تغییر زاویه عمودی و (افقی ۲۶۰ درجه پن و ۱۲۰ منصب)تیلت ، آزادی عمل زیادی بخاطر گلچین نیکوترین قاب به کاربران می. دهد زوم اپتیکال ۱۰ برابری آن نیز منجر به مدل سازی طویل لنز شده است که تفاوت زیادی با دوربین های به کاررفته درون سایر تجهیزات ویدیوکنفرانس لاجیتک. دارد بدین تزیین فارغ از محل و فاصله ی کاربران تا دوربین، می توان چهارچوب مناسبی از حضار. داشت امکان تعبیه ی سه حالت از پیش گلچین شده ی دوربین نیز کمک زیادی به افزایش روزی وری جلسات می کند تا به عنوان مثال با یک کلیک، دوربین از روی حضار بوسیله سوژه ی خاصی مشابه وایت بورد موجود تو حجره جلسه تبدیل قاب.

دهد اسپیکرفون نقش هاب حقیقی برای برقراری وابستگی های صوتی را ایفا می. کند این مایه در کنار تجهیز به اسپیکر، از چهار میکروفن توانمند برخوردار است که بوسیله گفته ی لاجیتک توانایی دریافت ندا تا بور ی ۹ متری را دارد و توان حذف نویز و همهمه ی محیط را نیز بوسیله ارمغان می. آورد مفتاح های کنترل دستگاه همچنین روی اسپیکرفون تعبیه شده اند که عبارت هستند: از سه گانه کلید سریع تغییر حالت دوربین به میزان ی تعیین (شده که پیش زیرفون باید برنامه ریزی)شوند ، چهار کلید تغییر زاویه ی دوربین، دو مفتاح زوم، اضافه و کاهش حجم صدا، قطع میکروفن، برقراری و پایان تماس و اتصال.بلوتوث لاجیتک نمایشگر سیاه و سفید کوچکی روی اسپیکرفون گروپ نصب کرده است که اطلاعاتی مانند وضعیت رابطه و اتصال مایه با بلوتوث را عرضه می. دهد همچنین نوار LED تزیین محیط اطراف نمایشگر و پنل کنترلی را در برگرفته است که با تغییر رنگ به قزل یا آبی داده ها وضعیت دستگاه را اطلاع دادن می.

کند با توجه به نوع کاربرد (گروپ کاربرد در جلسات با تعداد بالای)حاضران ، لاجیتک ریموت مخصوصی را همچنین همراه دستگاه استراحت داده که قادر به انجام طولانی عملیات های کنترلی است تا نیازی به دسترسی به اسپیکرفون. نباشد ابعاد و طراحی این ریموت به نحوی عمل شده است تا امکان قراردادن آن روی بخش کلید های کنترلی اسپیکرفون.

باشد لاجیتک برای اتصال اجزا بوسیله یکدیگر، از هاب کنترلی یکروز دستگیر که در سنخ خویشتن اقدامی هوشمندانه. است این مدخل وظیفه ی یکدلی اجزا به یکدیگر و تأمین قابلیت تک نیاز آن ها را برعهده. دارد بدین زیبایی می توان با قراردادن هاب در محلی دور از دید، دوربین و اسپیکرفون را بوسیله واسطه ی کابل بلند ۵ متری در نگرش مناسب تعبیه. کرد اتصال اجزای مختلف به هاب از شیوه کابل/PS 2 اجرا می شود تا ارجاع توان لازم همچنین عاری نیاز به کابلی مجزا بوسیله صبر امکان پذیر. باشد لاجیتک برای جلوگیری از اتصال اشتباه کابل اسپیکرفون و دوربین داخل مکان دیگری، آن ها را با ته رنگ های قرمز و آبی واضح کرده است تا عملیات سیاق اندازی دستگاه داخل میسر ترین حالت امکان پذیر فراغت داشته و هر فردی قادر بوسیله انجام آن.باشد

عملکرد یکی از نقاط خوراک محصولات لاجیتک، فرایند آغاز بوسیله حکم آسان آن ها است و دستگاه ویدئو میتینگ گروپ نیز از این قاعده مستثنی. نیست البته در دیدن داشته باشید، درنگ افزار بستگی ویدیوی داخل این دستگاه بوسیله رخساره یکپارچه تعبیه نشده است و بخاطر کاربرد از آن باید از کامپیوتر بهره.

ببرید برای استفاده  از گروپ تنها کافی است پس از همراهی دوربین و اسپیکر فون بوسیله هاب، آن را به کامپیوتر همواره کنید تا بلافاصله عملیات وقوف مایه آغاز شود و درون کمترین زمان ممکن قادر بوسیله استفاده از آن در نرم اسباب ویدئو کنفرانس خود. باشید این وسیله بوسیله قیافه پیش فرض توسط عموم پلتفرم های تکلم ی صوتی و تصویری پشتیبانی می شود تا فارغ از درخت سرو مورد استفاده ی خود، بوسیله قرار قادر به استعمال از گروپ. باشید فهرست نام دارترین نرم ابزار های پشتیبان از لاجیتک گروپ عبارت است: از اسکایپ، زوم، تیمز، فیوز، جبر، کانکت، بلوجینز، ویدئو، گوگل میت، برادسافت و. GoToMeeting لازم بوسیله تذکر است که برای سازگاری بیشتر با فدایی از درنگ افزار های مذکور باید با مراجعه به آدرس.support.logitech com، پلاگین مخصوص نرم افزار را دانلود.

کرد کیفیت خوب ویدئو با زوم ۱۰ برابری بسیار

کاربردی گروپ در حالی که بسیاری از مشخصه های سلسله پیشین خود را به ارث دستگیر است، استعداد های بیشتری نیز به همراه دارد تا انجام مکالمات ویدیویی تو بالاترین کیفیت ممکن قرار داشته. باشد به عنوان مثال می استعداد به فناوری فوکوس خودکار روی سوژه ها اشاره. کرد با اینکه نمی قابلیت هوی فوکوس سریعی مانند دوربین های فیلم برداری داشت، اما گروپ داخل این زمینه عملکرد نواخت از خویشتن نشان می دهد و با تغییر قاب، سوژه داخل کسری از ثانیه شناسایی می شود و در فوکوس قرار می. گیرد این روند داخل حدی تند است که درون مصرف های زومیت هیچگاه گاه مشکل یا تاخیری مشاهده.

نشد گروپ برای ارسال محتوای تصویری از H.کدک H 264 با (فشرده سازی Scalable (Video Coding SVC و.UVC 1 5 بهره می برد تا بوسیله کمترین پهنای باند مقدور بخاطر ارسال و شهود باکیفیت ویدئو. حاجت باشد با استفاده از این وسیله حداکثر قادر به ارسال ویدئو با رزولوشن 1080P و قیمت ۳۰ فریم به خشکی امدن ثانیه. خواهید وجود در صورتی که از اپلیکیشن دوربین ویندوز بخاطر سنجش کیفیت دوربین گروپ استفاده کنید، جزئیات اوج و تمثال طاسی بسیار نواخت را مشاهده.

خواهید کرد برای مطالعه عملکرد لاجیتک گروپ از یواش اسباب اسکایپ و اینترنت با پهنای باند (۳۵) مگابایت آپلود. استفاده شد کیفیت ویدیوی ارسالی داخل سطح بسیار بالایی قرار دارد و می توان آن را از گزینه های بسیار خوب حال مهیا داخل. بازار دانست اما توانایی اصلی گروپ بوسیله ارسال محتوای باکیفیت خلاصه نمی شود و محصولات دیگری از لاجیتک قرین میت آپ در این بنیاد عملکرد. بهتری دارند قابلیت حقیقی گروپ به دامنه ی وسیع فاصله ی کانونی آن باز می گردد؛ جایی که با ۵ برابر زوم اپتیکال و ۵ برابر زوم دیجیتال که لاجیتک آن را ۱۰ طبق زوم بدون افت چونی می نامد، آزادی عمل فوقانی بخاطر نمایش هر جزء از اتاق جلسات.را دارد فراخ ترین نمای دوربینزوم

۱۰ برابری البته همان طور که می شد احتمال زد، ادعای لاجیتک درخصوص زوم ۱۰ برابری عاری کمبود کیفیت بیشتر گنجایش ی تبلیغاتی دارد و درون این حالت با سقوط محسوسی داخل کیفیت شمایل رو به. رو هستیم نباید از نبوغ زوم ۵ برابری اپتیکال غافل شد که امکان نمایش چهارچوب ودیعه لطافت را بدون کمبود کیفیت مجهز. می نرم البته گروپ داخل ارائه ی زوم ۱۰ انطباق نیز عملکرد بیش خوبی دارد و تمثال بازپسین با وجود کاهش کیفیت ، باز اندوه خوب و کاربردی است و می استعداد جزئیات را درون سطح بالایی در آن. مشاهده کرد با بود زاویه ی نظر کمتر ۹۰ درجه (ای گروپ در مقایسه با زاویه ی ۱۲۰ درجه ای)میت آپ ، حیات زوم اپتیکال امکان تعبیه ی دوربین درون فاصله ی بیشتر نسبت به میز کنفرانس.

را دارد میکروفن های تعبیه شده در لاجیتگ گروپ عملکرد زیاد نیکوکاری دارند و حتی از بور ی ۵ متری نیز نغمه بوسیله انعام شهود و ارسال. می شود تو صورتی که از دستگاه داخل مکان های تسکین و بدون نویز محیطی بهره ببرید، گروپ بدون احتیاج به میکروفن های کمکی اقتدار دریافت نوا از تمام گوشه و کنار فضا را. خواهد داشت بوسیله لطف استفاده از چندین میکروفن درون جهات مختلف، امکان تشخیص گوینده در محیط در دسترس است تا با تکثیر سطح صدای وی، کیفیت بالاتر مکالمه ی صوتی به. ارمغان بیاید با این حال لاجیتک بخاطر گشایش کیفیت میکروفن ها، امکان اتصال دو عدد میکروفن کمکی و صبر دادن آن ها درون فواصل بیشتر با اسپیکرفون را فراهم.

کرده است برخلاف کیفیت میکروفن، گروپ داخل زمینه ی پخش صدا عملکرد خوبی ندارد و خیر تنها چونی پخش خوبی نداشته، بلکه از پخش صدا با ظرفیت بالا نیز عاجز است و در مقایسه با لاجیتک کانکت و تا اینکه اسپیکرهای ۱۵ وات پرتابل در این زمینه در جایگاه پایین تری راحتی. می گیرد به همین دلیل پیشنهاد می شود داخل صورتی که قصد مصرف از گروپ درون محیط های بزرگ را دارید، از بلندگوهای توانمندتری.

روزی ببرید لاجیتک گروپ همانند کانکت در بر استفاده بوسیله عنوان ویدئو کنفرانس، می تواند با اتصال با بلوتوث بوسیله گوشی هوشمند خواه لپ تاپ برای اجرا مکالمات صوتی با استعمال به نشانی اسپیکر بوسیله فقره.گرفته شود

جمع بندی لاجیتک با عرضه ی تجهیزات ویدیوکنفرانس متنوعی شامل BCC950، کانکت، میت آپ و گروپ، تنوع محصولات خود برای کاربری های تجاری و حقوق بگیر را به خوبی تکمیل. کرده است بدین ترتیب بخاطر هر مستخدم با حجم جلسات گوناگون، محصولی ایده آل از برند لاجیتک را. خواهید یافت در این بین گروپ با تجهیز به قابلیت های مختلف، گزینه ی بسیار دهش برای جلسات موثر در حجره های ارشد با تعداد بسیار حضار به شمار می رود که قادر بوسیله تأمین حاجت های کاربران تو سطح.



بالایی است لاجیتک گروپ یکی از بهترین مایه های ویدئو کنفرانس مخصوص جلسات با تعداد حاضران بسیار و کلاس های. آموزشی است هرآنچه برای برگزاری مکالمه ی صوتی باکیفیتی حاجت است، تو گروپ دیده. می شود کیفیت زیاد خوب ویدیوی ارسالی، زوم ۱۰ برابری، حالات پیش تخیل دوربین، میکروفن های توانمند و ریموت کنترل، تنها اندکی از استعداد های دستگاه رده بالای لاجیتک است تا نیاز کاربران متنوع در این زمینه را به انعام.برآورده نرم نکات مثبتدوربین با قابلیت چرخش در زوایای مختلف و زوم ۱۰ برابریمیکروفن عالی با امکان افزودن میکروفن های بیشترریموت کنترل کاربردیفرایند نصب آساناتصال با NFC و بلوتوثنکات منفیحجم کم صدای اسپیکرافت کیفیت تصویر درون زوم:دیجیتالبیشتر بخوانید ماوس لاجیتک MX Master 3 با توان های حرفه ای شناساندن شدلاجیتک دو کیبورد جدید مخصوص گیمینگ رونمایی کردکشف آسیب پذیری قطعی نسبت به حمله های سایبری در موس و کیبورد بی سیم لاجیتکاسپیرو تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک را به صاحبان تصرف وکار داخل ایران
  • ۹۸/۰۷/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی