دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

به گزارش خانه ملت، منصور غلامی روز شنبه درباره موضوع صندلی فروشی در دانشگاه ها بوسیله اختصاص دانشگاه های تراز اول کشور، عنوان کرد: نقل قول هایی در این باره از من منتشر شده که بوسیله درستی نقل شرط نشده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: به این دلیل که موضوع صندلی فروشی در دانشگاه های علوم پزشکی مطرح بوده، بهتر است مسئولان وزارت بهداشت داخل این باره پاسخگو باشند.

پیکر کابینه اقبال دوازدهم با استناد به اظهارات مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت، ادامه قسط: بر بنیاد اظهارات این مقام مسئول، آنچه رخ داده به این دلیل بوده که درون سطر انتقال دانشجویان از بیرون به داخل، آئین روزنامه مربوطه بخاطر تعدادی از افراد به درستی رعایت نشده است که اگر در این باره از وزارت بهداشت سئوال شود، پاسخ دقیق تری خواهند داد.

غلامی با اظهار این که حتی یک تک هم، از پدیده صندلی فروشی در دانشگاه های عرشه نظر وزارت علوم نبوده است، تأکید کرد: قطعا این موضوع حتی یک تک هم درون دانشگاه های دولتی رخ نداده است چراکه ظرفیت ها متجاوز بیشتر از داوطلبان است.

وی افزود: به این ترتیب اکثر دانشجویان در رشته هایی که فرع مند هستند، تحصیل می کنند و رقابت فقط در برخی از لفافه ها آن هم در ۱۰ تا ۱۵ دانشگاه کسی را عزیز خطاب کردن کشور است؛ بنابراین این رقابت با اولویت یادگیری برخی از دانشجویان در محل زندگی خود، و اولویت های دیگر توزیع می شود و به همین برهان صندلی فروشی تو دانشگاه های دولتی دون دیدن وزارت علوم وجود ندارد.
  • ۹۸/۰۷/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی