دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

به گزارش همشهری آنلاین، جواد امام داخل گفت وگو با ایلنا، درباره اینکه گفته می شود علیرغم تاکید شورای عالی دادرسی گذاری توافق طلبان مبنی پیاده شدن لیس ارائه، لیست هایی منتشر می شود که بوسیله این شورا نسبت داده می شود، گفت: مسوده هایی که امروز مطرح می شود شورای عالی سیاست گذاری ارائه کرده قلابی است و تا این لحظه احزاب و گروه های اصلاح طلب مسئولیت شان را نپذیرفته اند. 

این عضو هیأت رئیسه شورای عالی سیاست گذاری سازش طلبان خاطرنشان کرد: آن چه که مسلم است در شورای عالی سیاست گذاری مصالحه طلبان مصوب شده لیستی ارائه نشود ولی احزاب اگر کاندیدی داشته باشند می توانند آنان را معرفی و از او حمایت کنند و فعالیت داشته باشند.

وی ابرام کرد: مسوده هایی که خارج می آید بیشتر گمانه زنی هایی است که صورت می گیرد و خلاف آن چیزی است که درون شورای عالی محاکمه گذاری به مولود رسیده است که متاسفانه در فضای مجازی منتشر و آدرس های غلطی می دهند. 

معصوم گفت: چنانچه شورای عالی سیاست گذاری لیستی ارائه دهد، آن را امضاء و منتشر خواهد کرد و مسئولیت شان را می پذیرند؛ این لیست های منتشر شده هیچگاه کدام امضاء ندارند و کاملا فاحش است که قلابی هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تغییر حوزه انتخابیه نامزدهای اصلاح طلب تهران گفت: شورای ممتاز سیاست گذاری اصلاح طلبان هیچ طرز فشاری روی نامزدهای تهران نگذاشته است که حوزه های خویشتن را تبدیل دهند. 

وی افزود: شاید نامزدی بوسیله این نتیجه برسد به دلیل این که در تهران ائتلاف عملی رخ نگرفته است و لیستی وجود ندارد بوسیله شهری که از وی خودی بهتری دارند برود خراج بهتری بگیرد، ضمن این که فرصت تغییر حوزه انتخابیه به تکمیل گویا است و اگر کسی می خواست این حکم را ادا دهد تا آلان تغییر داده وجود.  عارف: درگاه حداکثری داخل پای صندوق های رأی | لیست بخاطر استان ها اسامی ۴۳ کاندیدای ارامش طلب که در تهران تائید صلاحیت شده اند

امام خاطرنشان کرد: نمی دانم این اخبار مصنوعی بخاطر چه مطرح می شود و قصد و هدف کسانی که چنین مسائلی را اظهار می کنند، چیست.

وی مداومت کرد: هیچ دودستگی تو جریان اصلاحات وجود ندارد اکثریت احزابی که نامزده ها، دبیران کل، قائم مقام و ارکان حزب شان رد صلاحیت شدند تصمیم گرفتند سواد ندهند و چندی از احزاب هم که داوطلب داشتند تصمیم گرفتند از آنان امن کنند این به معنای دودستگی ازاله و تصمیمی است که خمود شده است.

این عضو شورای عالی دادرسی گذاری توافق طلبان در ته خاطرنشان کرد: احزاب اصلاح طلب افسون شده هستند از نامزدهای تائید صلاحیت شده شان حمایت کنند.
  • ۹۸/۱۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی