دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

گوگل به تازگی اطلاع دادن کرده است که از زمان راه اندازی فروشگاه پلی استور تاکنون، به توسعه دهندگانی که برنامه های خویشتن را تو این فروشگاه به فروش گذاشته اند، درون مجموع ۸۰ میلیارد دلار صیقلی کرده است. این رقم تقریبا شقه میزانی است که ترقی دهندگان iOS بوسیله واسطه ی خرید دستور کار های خود داخل اپ استور از اپل دریافت کرده اند.

هیروشی لاکهیمر (Hiroshi Lockheimer )، کمک ارشد بخش اندروید گوگل، بوسیله لطافت داخل توئیتی اخبار کرده است که گوگل تا مفارقت گذشته در مجموع ۸۰ میلیارد دلار به ترقی دهندگان اندروید در سرتاسر گیتی (به جز گره) پرداخت کرده است. این غول ضربان وجوی اینترنتی، فروشگاه دستور کار و بازی خود را در مارس ۲۰۱۲ راه اندازی کرده است. گوگل همچنین اعلام کرده است که بخش باطراوت افزاری این شرکت زمان حال بوسیله کسب وکاری چند میلیارد دلاری بدل شده است ولی از ارائه ی رقم دقیق خودداری کرده است.

با اینکه مجموع نما پرداختی به ترقی دهندگان اندروید بسیار ارشد است، اما داخل طبق رقم پرداختی از سوی اپل بوسیله توسعه دهندگان iOS بسیار کم جلوه می بطی ء. کوپرتینویی ها در مجموع بوسیله ترقی دهندگان بازی ها و اپلیکیشن های اپ استور مسکوک تعجب انگیز ۱۵۵ میلیارد دلار پرداخت کرده اند. بایستی توجه داشت که کاربران اندروید تو سرتاسر جهان به طرز چشمگیری نسبت به کاربران iOS پرتعدادتر هستند. این بدان معنا است که کاربران iOS به طور متناسب توجهی بیشتر از کاربران اندروید بخاطر خرید اپلیکیشن ها هزینه می کنند و ترقی دهندگان پلتفرم اپل بسیار مایه تسلی تر از همتایان اندرویدی خود تصرف درآمد می کنند. البته این پیغام تا پیش از این همچنین قابل احتمال بود ولی اکنون با اخبار رسمی این آمار، مهر تأییدی بر گمانه زنی ها زده شده است. مقاله های مرتبط:اپل چگونه از سرو های خود میلیاردها دلار درآمد کسب می کند؟درآمد اپل از اپ استور ۹ موافق درآمد گوگل از پلی استور است

هر دو شرکت اپل و گوگل، ۳۰ درصد از درآمد ترقی دهندگان را بوسیله عنوان سهم خود در نظر می گیرند. البته فداکار گزارش ها از این حکایت دارند که تو صورتی که توسعه دهنده ای بتوانند برای مدتی بیش از یک سال، درآمد بی وقفه ای برای خود نما بزنند، اپل سهم خود را به ۱۵ درصد کاستن می دهد. البته تو آن سو نیز گوگل بوسیله توسعه دهندگان دستور داده است که از راهکارهای صیقل سلیقه خود استفاده کنند که تو این گونه موارد هیچ درآمدی نصیب گوگل نخواهد شد.

طی چند سال گذشته اپل فردی های گوناگونی از قبیل پرداخت داخل دستور کار ای، اشتراک ویژه برای اپلیکیشن ها و خرید یکجای مجموعه ای از اپلیکیشن های یک ترقی دهنده را در اپ استور مهیا کرده است که همگی به نفع توسعه دهندگان هستند.

در آخرین تعطیلات سال نوی میلادی، کاربران فروشگاه اپ استور ۱/۴۲ میلیارد دلار در این فروشگاه خرج کردند که نما شگفت آوری محسوب می شود. این نما در مقایسه با همین بازه ی زمانی تو سال ۲۰۱۸، افزایشی ۱۶ درصدی را نشان می دهد. اپل این رخداد را «تاریخی» قلمداد کرده است. در چند سال اخیر، اپل به طور تدریجی اما پیوسته، کلکسیون محصولات خدماتی خود را گسترش داده است. این محصولات اینک محتوی اپل آرکید، اپل موزیک، اپل نیوز، اپل تی وی پلاس و آی کلاد می شوند.بیشتر بخوانید:گوگل برای مصرف از محتوای خبری به خبرگزاری ها پول پرداخت خواهد کرداولین رندر از گوگل پیکسل 5 XL منتشر شداپل احتمالا به زودی نسخه ای جدید از اپل تی وی معرفی می کندگوگل قابلیت Ambient Mode را برای گوشی های هوشمند وان پلاس منتشر می کندکنترل سرعت آیفون چیست و چرا ائتلاف می افتد؟
  • ۹۸/۱۱/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی