دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

به گزارش همشهری آنلاین، شهربانو امانی بدنه شورای اسلامی دهات تهران با همراهی سعادتمند خال مدیر عامل دایره بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر درگاه امام خمینی(ره) از روند خدمات رسانی قسمت های مختلف مجتمع عروجیان به خاص سالن های تطهیر بازدید کرد و از نزدیک داخل جریان اقدامات و دستورالعمل های  بهداشتی این سازمان درون مقابله با کرونا صبر گرفت.

 امانی جسم شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با بازدید از راه اندازی فردوس زهرا(س)، وضعیت ایمنی کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) را در وضعیت شیوع کرونا، خوب تقویم کرد و گفت: باید بوسیله کارکنان این دایره بوسیله خصوص افرادی که از نزدیک توقیف فوتی های کرونایی هستند توجه اختصاص مدال انصاف و از آنان قدردانی کرد.

او افزود: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از درگیری همکاران ارم زهرا(س) به کرونا دست مان نرسیده و عاری هماهنگی به این سازمان سری زدم تا از نزدیک روند خدمات رسانی را بررسی کنم.

امانی تصریح کرد: بوسیله رغم اینکه وزارت بهداشت و ستاد فرماندهی کرونا باید به این راه اندازی توجه ویژه داشته باشد اما داخل واقع این راه اندازی با تقلا همکاران و تشکیل ستاد بحران و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در همگی سطوح و همه بخش ها با مداقه متجاوز بوسیله مقابله با این شرایط پرداخته است.

اندام شورای اسلامی ولایت تهران با رمز بوسیله اینکه باید تو سازمان ارم زهرا(س) همه سطوح و همه پاره ها با دقت زیاد موارد بهداشتی را رعایت کنند، گفت: افراد زیادی در آنجا محضر داشتند که عزیزان شان را به دلایل غیر از مصیبت کرونا از دست داده بودند و از لحظه تحویل جنازه ها تا تدفین بازدید به عمل آوردم. با قوم ها صحبت کردم، دغدغه های خانواده ها که اغلب بهداشتی بود را شنیدم.

امانی گفت: به اورژانس ارم زهرا(س) و سالن تطهیر بانوان رفتم. همچنین با آقایان تطهیرکننده صحبت کردم و از این مراکز دیدار به انجام آوردم. در واقع آنجا دیگر آخر خط است و خوشبختانه همدستی و سوگ فرمان به رخ روان و مرتب عمل می شد.

او با بیان اینکه معمولاً افراد درون روزهای پر اب زندگی سندیت مدل رضایتمندی فوقانی ندارد اما از مدل خدمات راه اندازی فردوس زهرا(س) خرسند داشتند، گفت: باید به کادر زحمتکش بهشت زهرا(س) نیز توجه خاص ای کرد. گرچه همه توجه به سمت کادر بهداشت و درمان است و همه از این قشر زحمتکش سرنوشت می کنند اما این روزها باید افرادی که در سازمان بهشت زهرا(س) خدمات نمایش می کند و در اندوه انسان شریک هستند را مورد توجه قرار رحم و از آنان تقدیر کرد.

امانی ادامه انصاف: گفته می شود تو هفته آینده، قلمرو مخصوصا تهران دوران پیک را می گذرانیم تو نتیجه کار افرادی که داخل بهشت زهرا(س) فعالیت می کنند سخت تر می شود و امیدوارم همه دقت داشته باشند.

عضو شورای اسلامی ایالت تهران با اشاره به وضعیت اداره بهشت زهرا(س) تصریح کرد: افرادی که درون غسالخانه بودند ماسک و لباس محفوظ داشتند و لازم می دانم مردم بخشی به این اقشار توجه کنند.

او با بیان اینکه دایره فردوس زهرا(س) تقلا کرده تا مراعات استانداردها را داشته باشند و در حالت آماده است، افزود: خوشبختانه از همان روزهای اول، کادری که همراه فوتی های کرونا بودند همه موارد را پاسداری کرده و داخل همه موارد لم لازم را اندیشیده اند. گرچه قطعه خاصی درون فردوس زهرا(س) بخاطر متورم شدگان کرونا در نظر گرفته نشده ولی مجاهدت شده تا نکات بهداشتی را رعایت کنند. برهمین اساس عالمگیر بیماری به حداقل روان و کل صحن را مرتباً ضدعفونی می کنند.
  • ۹۸/۱۲/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی