دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

ولوو خط مونتاژ متاخر باتری خود را تو کارخانه بلژیک باز کردن کرد. ساخت این خط تولید جدید کود مهمی را در برقی کردن خودروهای ولوو نشان می دهد و گامی بنیانی داخل مرام خودروساز سوئدی برای تبدیل شدن به شرکتی بدون تأثیر برنگ خون به خشکی امدن تغییرات اقلیمی تا سال ۲۰۴۰ است.

خیرت برانیل، رئیس عملیات تولید جهانی ولوو دراین زمینه گفت:من خوشحالم که این مناسبت مهم را با کارمندان خویشتن در خنت جشن می گیرم. بی آرامی چنان که اولین کارخانه ی ما مجهز بوسیله شیار مونتاژ باتری خودروی الکتریکی می شود، خنت نقشی پیشگامانه تو این سطر ورزش می کند و ما به آماده سازی شبکه تولید خود بخاطر برقی کردن محصولات امتداد می دهیم.

مقاله های مرتبط:تولید خودروهای الکتریکی ولوو تو چینولوو از فناوری بلاک گره برای تولید خودرو برقی استفاده می درنگ

مسئولان ولوو می گویند کارخانه خنت از نظر بهترین سازی و کارآیی فرایند، درس های مهمی بخاطر تولید بوسیله سایر خط تولیدهای این برند ارائه می دهد.

اوایل سال جاری این خودروساز اعلام کرد که شیار مونتاژ باتری را در کارخانه ای خارج از چارلستون قصبه کارولینای جنوبی ایالات متحده سیاق اندازی می کند و حکم خویشتن را از برگ ریزان امسال مقدمه خواهد کرد. ولوو همچنین تأیید کرده است که می تواند خودروهای الکتریکی مجهز بوسیله باتری را در کارخانه ای داخل لوکیهو چین بسازد. این مرکز همچنین با تولید معیار های پل استار و Lynk
  • ۹۸/۱۲/۲۰

نظرات (۱)

  • نیاز صالحی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی