دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

مقاله های مرتبط:اپل چگونه از اپل کارت درآمد کسب می یواش

اپل اعلام کرده است که به دلیل مسری بلای ناگهانی کرونا، دارندگان اپل کارت نیازی به صیقلی بهره دریافتی ماه مارس ندارند و می توانند پرداخت آن را به ماه آینده موکول کنند. انجام این طور کارگر هزینه اضافی برای مشترکان اپل کارت نخواهد داشت.

درصورتی که از مشترکان اپل کارت باشید، ایمیلی برایتان ارسال می شود که دستور کار کمک به مشتریان (Customer Assistance Program) معروفیت دارد. در متن ایمیل آمده است:ما متوجه هستیم که مسری بیماری کرونا چالش های سختی را برای همه بوسیله وجود آورده است و برخی از مشتریانمان نیز تو کسب درآمد به دشوار خورده اند. اپل کارت مصمم است که بوسیله مشتریان داخل داشتن زندگی اقتصادی تندرست تر دستیار بطی ء.

درصورتی که نیازمند معاون هستید، روی این قسمت کلیک کنید. پس از برقراری وفاق با مقدر شدن پشتیبانی از مشتریان به سیاهه برنامه معاون بوسیله مشتریان تکثیر می شوید. این دستور کار به شما معاون می کند که پرداخت بهره دریافتی ماه مارس را بدون اینکه سودی به آن اضافه شود، به ماه آینده موکول کنید.

نکته حائز بزرگی در ایمیل، لزوم برقراری ربط با بخش پشتیبانی و اضافه شدن به سیاهه برنامه کمک به مشتریان است و چنانچه این ایمیل را بی سابقه بگیرید، مانند ماه های گذشته باید یکروز دریافتی آن را پرداخت کنید.

اگر از دارندگان اپل کارت هستید و هنوز ایمیل را قبض نکرده اید، با ارسال ایمیلی به پشتیبانی اپل کارت می توانید موضوع را با آن ها مطرح کنید و در فهرست برنامه معاون به مشتریان قرار بگیرید.



اپل کارت درواقع کارت اعتباری اپل است که به دارندگان اذن می دهد از قاعده اپل معلول با محصولاتی مانند گوشی آیفون، اپل واچ، آیپد یا مکخریداری کنند. از مزایای اپل کارت می استعداد به شهود تخفیف ۱ الی ۳ درصدی درون هر ابتیاع اشاره کرد. درصورتی که خریدهای متفرقه داشته باشید، اپل ۱ الی ۲ درصد از مسکوک را بوسیله حسابتان بازمی گرداند و اگر محصولات اپل را خریداری کنید تا ۳ درصد تخفیف می گیرید.

اپل برای جلوگیری از گسترش بلای ناگهانی کرونا اقدامات مختلفی انجام داده است که می توان به تعطیلی تمامی فروشگاه های فیزیکی اپل داخل چین اشاره کرد. این همکاری رویداد WWDCرا نیز می خواهد به قیافه آنلاین و بدون درگاه خبرنگاران و علاقه مندان برگزار کند.بیشتر بخوانید:اپل طولانی فروشگاه های خارج از چروک خود را تا هشتم فروردین تعطیل کرداحتمال رونمایی از مک بوک ایر جدید داخل هفته جاریبازگشایی فروشگاه های اپل درون چین، همگام با کاهش آمار مبتلایان به کرونا در این کشورآیفون مربوط باینده اپل دوربین سه گانه اینده خواهد داشتWWDC 2020 اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا، به رخ آنلاین برگزار می شود
  • ۹۸/۱۲/۲۶

نظرات (۱)

وبلاگ خوبی دارید.دنبال شدید .لطفا ما را دنبال کنید و در بخش نظرات در صورت امکان شرکت نماییدhttp://pizzabashi.blog.ir
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی