دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عباس مسجدی آرانی گفت: ما در سراسر ناحیه ۱۰ آزمایشگاه ژنتیک داریم و ۹۲ هزار نمونه کشف و ۲۰ هزاره پروفایل احصا و ۱۶ هزار داده بارگذاری شده است. ما در مملکت قصور پزشکی ۹۸۸۴ پرونده داشتیم که تعداد ۴۰۰۱ محکومین و ۵۲۸۳ تبرئه را داشتیم.

وی درباره میزان تشکیل پرونده سقط وهله نیز اقرار کرد: بیش از ۱۲ هزار پرونده برای سقط داشتیم که ۲.۶ کاهش داشتیم. دادستان کل عهده دار یافته که جلسه ای با وزارت بهداشت و سازمان پزشکی و... داشته باشیم و آمار رشد سقط های جنایی مطالعه شود.

مسجدی آرانی درباره اخلال جنسیتی نیز آماری عرضه داد و گفت: در حوزه اخلال جنسیتی داخل سال گذشته ۵۸۰ پرونده بوده که ۴۰۰ ضبط مربوط به بانو ها بوده و تغییر جنسیت در خانم ها تکثیر یافته و ۱۰۳ مورد آن اثبات شده است و ۱۸۰ پرونده مربوط بوسیله آقایان که ۵۶ مورد آن تایید شده است.

وی گفت: سال گذشته ۲۸ و ۹ دهم درصد افزایش پرونده شخصیت هم بخاطر بخشیدن و هم حاضر بودن تحمل کینه توزی را داشتیم که بسیار مهم وجود البته محدودیت هایی را در مرزوبوم تخصصی و مالی داریم که نتوانستیم برای همه آنها پرونده تشکیل دهیم که ان شاءالله رفع خواهد شد. مسئول اعلام حوادث در آبان ماه سال 98 نوبت و وزیر کشور است

مهتر سازمان پزشکی قانونی طاس کشور در پاسخ به سوالی مبنی کنار این که درون خصوص حوادث آبان ماه سال ۹۸ چرا شبهاتی داخل خصوص پزشکی عرفی مطرح شد علی الخصوص روزنامه بدلی که در خصوص این موسسه مطرح شد؟ گفت: دستگاه قضایی و سازمان پزشکی براساس مر قانون ایفا می بطی ء و دشمنان خارجی و عناصر داخلی شان آن را دنبال می کنند و تعاقب سوء کاربرد هستند. نامه بدلی را دیدید و پیشدستی کردن خورده و سردستی و غیر فنی حیات.

رئیس اداره پزشکی قانونی افزود: ما به خشکی امدن اساس دستوراتی که از مرجع قضایی داریم نظرات را اخبار می کنیم. شورای ایمنی کشور مسئول اعلام حوادث حیات و با نصیب و قسمت و وزیر قلمرو است و ما از روز اول با طولانی قدر به سید رجوعان به سازمان، گفتیم که مسئولش آنها بودند.

وی افزود: متجاوز از آن چیزی که باید توجه کرد فروغ مصرف دشمنان است. خوشبختانه وزیر ناحیه آمار را شفاف اطلاع دادن کرد و با مردم صحبت شفافی داشت و نامه های جعلی را دیدید که خنده آور بود. موسسه ما فروزان و براساس قانون انجام می کند.
  • ۹۹/۰۴/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی