دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

یکی از مواردی که بخاطر اپل جلال فراوانی دارد، پناه کاربران و حفظ کردن حریم مخصوص آن ها است. بوسیله همین موجب تو اکثر رویدادهای کوپرتینویی ها گواه هستیم که فردی ها و امکانات بیشتری درون جهت افزودن ضریب امنیتی حریم مخصوص کاربران به سیستم عامل های اپل افزوده می شوند.

سران اپل تو جریان رونمایی از iOS 14 اعلام کردند که مقدر شدن توضیحات خصوصی دسترسی های خواسته شده توسط اپلیکیشن ها علنی تر و تکمیل نم خواهد بود تا کاربران دقیقا بدانند هر اپلیکیشن به چه مواردی از گوشی هوشمند و حریم خصوصی کاربر دسترسی می خواهد.

درواقع اپل از توسعه دهندگان اپلیکیشن های مختلف برای اکوسیستم iOS می خواهد دقیقا اطلاع دادن کنند که اپلیکیشن آن ها به چه مواردی از دستگاه کاربر دسترسی می خواهد، سپس تو زمان نصب، دسترسی های مورد نیاز بخاطر هر اپلیکیشن به کاربر توضیح داده می شود.



کاربر در زمان نصب اپلیکیشن ورقه ای مشاهده می درنگ که موارد درخواست شده برای دسترسی تذکر می شود. هر مورد همراه با آیکون است و توضیح مختصری نیز به همراه دارد. در لب کاربر به جای خواندن متنی کامل درون تک قوانین کاربرد از اپلیکیشن و شرایط آن، توضیحاتی اختصار شده از دسترسی های موردنیاز اپلیکیشن مشاهده می کند.

این طور مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش عایق دسترسی اپلیکیشن به اطلاعات کاربر بدون وقوف وی از این موضوع خواهد شد. سرویس های موقعیت نما نیز تغییراتی خواهند داشت. کاربر از این پس می تواند مشهود بطی ء که سرویس موقعیت رقم بوسیله جای نمایش موقعیت دقیق مکانی کاربر، تنها بوسیله محدوده مکانی حضور کاربر رمز کند.

علاوه بر موارد فوق، اعلاناتی نیز به نوار وضعیت افزودن شده است که ظاهر می کند، آیا دوربین یا میکروفون فعال هستند خواه خیر. درواقع این طور اعلاناتی کاربر را از ضبط ندا خواه ویدیو مبدا می سازند.مقاله های مرتبط:اپل نسخه متاخر مک او اس MacOS را رونمایی کرداپل iOS 14 را معرفی کردن کرد



درنهایت، قابلیتی همچنین معرفی شده است که عایق ردیابی کاربر در فضای رمزی می شود. برخی از آژانس های تبلیغاتی با سلیقه یابی کاربر رفتار به عرضه تبلیغات هدفمند می کنند؛ ولی چنین ویژگی ممکن است بخاطر کاربر خوشایند نباشد. اپل، قابلیتی در اختیار کاربر فراغت داده است تا امکان وب گردی بوسیله رخساره نامحسوس را داشته باشد و آژانس های تبلیغاتی قادر به جمع آوری اطلاعات وی نباشند. درون تبلیغات هدفمند، بنرهای تبلیغاتی با توجه به تاریخچه خیز وجوهای کاربر و حدس زدن دلخواه وی عرضه داده می شوند. بیشتر بخوانید:لیست دستگاه های زیر پشتیبانی iOS 14 و iPadOS 14 و macOS Big Sur و watchOS 7کیت مخصوص توسعه دهندگان اپل برای عقب انداختن روند مهاجرت بوسیله دنیای آرماپل استعداد Scribble را بخاطر نسخه جدید iPadOS معرفی کردامکان تکثیر کردن ماسک قیافه به میموجی اپل مجهز شدنسخه جدید tvOS اپل شناساندن شد
  • ۹۹/۰۴/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی