دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

اسنپ، در ارائه خدمات همیشه پویا و منطبق با نیازهای کاربران لول کرده است و بازخوردها و نیازهای کاربران، تو استفاده از اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در پیشرفت و جامع خیس شدن خدمات این سرویس تأثیر مستقیم دارد.

یکی از عواملی که آویشن فنی تاکسی اینترنتی اسنپ را به اضافه کردن قابلیت های جدید به اپلیکیشن سوق می دهد، مطالعاتی است که روی داده های سفرهای اسنپ عمل می شود. مقابل همین آمارها، روزانه نزدیک به ۱۵ درصد از سفرهای اسنپ با دگرگونی مقصد بازپسین اجرا می شود. این تقاضای عریض نشان می دهد مسافران بوسیله دلایل متعدد دم سفر نیاز داشته اند تا مقصد بازپسین خود را تغییر دهند. شاید برای خویشتن شما هم پیش آمده باشد که پس از مبدا سفر، بیدار شده اید که مقصد خود را از مطلع روی اطلس اشتباه وارد کرده اید، یا حین سفر در نقطه دیگری از ده مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش برای تان پیش آمده که باید خویشتن را به مقصد دیگری می رسانده اید یا تا اینکه خواسته اید داخل لوکیشنی نزدیک خیس از مقصد خود از خودرو پیاده شوید.

اکنون در نسخه متاخر اپلیکیشن کاربران مسافر و راننده اسنپ راهکاری ساده مرطوب و زننده نم برای اعمال این تغییر طراحی کرده ایم. با توان «دگرگونی مقصد لمحه سفر» دیگر نیازی به هماهنگی تلفنی با پشتیبانی نیست. شما به فراغت می توانید با تفویض گزینه تحول تیر در اپلیکیشن، پس از لحاظ مجدد هزینه و تأیید راننده، حروف خویشتن را تغییر دهید.روش های تغییر مقصد

از دو سیاق می توانید از گزینه تغییر مقصد نفس عروج در اپلیکیشین مصرف کنید.

۱. وقتی تو خودروی اسنپ دم سفر هستید، اپلیکیشن اسنپ را باز کنید و صفحه ای را که مشخصات سفر داخل آن ثبت شده بالا بکشید. بر نشانه سیر گزینه سبزرنگی می بینید: تحول مقصد.

۲. همچنین می توانید روی همان ورق مشخصات سفر «گزینه های سیر تکاملی» را تفویض کنید و در بین گزینه های سفر، گزینه تغییر آماج را پیدا کنید.

با هر کدام از این روش ها، به ورق ای سفیر می شوید که همان وهله برگزینی نشانه روی نقشه است.

درون این ورق بوسیله آدرس های برگزیده خویشتن بی آرامی دسترسی دارید و می توانید به جای محسوس کردن مقصد به صورت دستی، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

پس از تأیید نشانه جدید، خرج سیر تکاملی باتوجه به موقعیت مکانی مقصد مکرر شمارش می شود. منتظر بمانید تا قیمت جدید بخاطر شما عرضه داده شود.

درون صورتی که قیمت جدید را می پذیرید، گزینه تأیید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این هزینه تا مدت مشخصی حیثیت دارد و اگر گزینه تأیید را لمس نکنید، پس از مدتی کوتاه قیمت باید مجددا لحاظ شود.

اکنون باید عاشق بمانید تا راننده تحول آماج شما را تأیید کند. راننده، با استفاده از اپلیکیشن خود، مقصد جدید را روی نقشه با تفکیک منطقه طرح ترافیک مشاهده می کند و در صورت امکان تردد داخل آن مسیر درخواست تغییر نشانه شما را تأیید خواه رد می کند. پس از تأیید یا عدم تأیید راننده، پیغامی را روی اپلیکیشن خویشتن می بینید که  وضعیت ادامه سیر تکاملی را بوسیله اطلاع شما می رساند.

توجه داشته باشید که پس از آغاز سفر می توانید مقصد خود را تغییر دهید و حتما باید آخرین نسخه اپلیکیشن را نصب کرده باشید. علاوه بر سفر اسنپ، این استعداد بخاطر اسنپ بایک هم دردسترس است، اما درحال مهیا فعلا فقط بخاطر سفرهای درون شهر و تک تیر می توانید از این قابلیت مصرف کنید. درون صورتی که برای فرد دیگری سیر تکاملی اسنپی محزون اید، باز هم باید بوسیله روال سابق، با هماهنگی پشتیبانی در صورت نیاز آماج مسافر خود را تبدیل دهید.بیشتر بخوانید:فروشگاه اینترنتی 9؛ رقابت در قیمت و کیفیتکارشناسی آنلاین خودرو با کارنامهسفارش غذا درون عهد کرونا با مجموعه رستوران های ارکیدهجنرال تریدینگ: آینده ی استفاده از هوش قلابی داخل بازارهای مالیشروع دوباره اجابت بیماران به ترکیه توسط کلکسیون سلامت آجی بادم
  • ۹۹/۰۵/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی