دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، محسن علیزاده با اشاره به تصویب کلیات طرح مالیات از دخل سرمایه درون جماعت اقتصادی محفل گفت: چند وقت گذشته نگرانی بین مردم و سرمایه گذاران در بازار بورس خلق کردن شد.

وی مداومت کرد: انسان و سرمایه گذاران پیاده شدن بن فداکار اطلاع دادن سراسیمه بودند پیرو طرح مالیات از عایدی سرمایه، مالیات از سپرده های بانکی و عرضه سهام مدنظر قرار گیرد لذا این مسئله باعث نگرانی برای جمله مردم شده بود.

این نماینده باشگاه با اشاره به اجابت کلیات طرح مالیات از عایدی تنخواه داخل کمیسیون اقتصادی گفت: اطلاع خوش امت اجابت کلیات این طرح برای سرمایه گذاران راسته بورس این است که طرح مالیات بر دخل سرمایه عاری تسری بر بازار سرمایه و سپرده های بانکی تصویب شد و این بدین سرود است که این قید به طور کل از این طرح حذف شد و ما کلیات این طرح را بدون این موارد بوسیله اجابت رساندیم.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت اخیری که داخل چند روز اخیر داخل بازار سرمایه شکل گرفته بوسیله نظر دربند دیگر پیشنهادی مبنی بر مسترد داشتن این موضوعات به طرح مطرح نخواهد شد.
  • ۹۹/۰۵/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی