دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

به گزارش  همشهری آنلاین بوسیله نقل از سایتفدارسیون فوتبال  دبیرکل فدراسیون هندبال داخل اولین کارگروه خاص مسولان ورزش و کارشناسان حقوقی درباره شکایت فدراسیون فوتبال از رای فیفا درباره  مارک ویلموتس سرمربی قبلی تیم ملی به دادگاه عالی ورزش عنوان کرد: فدراسیون پیاده روی بلافاصله پس از دریافت رای اولیه، اقدامات لازم را در یک فرآیند منسجم آغاز کرد. به این شکل که درخواست مربوط بوسیله قبض گراندز رای به فیفا با قید فوریت نمایش شد و نیز متعاقبا مراتب شکایت به این رای بوسیله دادگاه عالی ورزش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مهدی محمد نبی ادامه داد: با بررسی های به ایفا آمده و کنار اساس گزارش های تیم حقوقی فدراسیون، بدبختانه درون آن مقطع زمانی مربوط بوسیله قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال، فیفا پرداخت مطالبات فدراسیون را انجام نداده است. درون آن دوره، مدیریت وقت فدراسیون اسب سواری همزمان با بست قرارداد با ویلموتس، با ارسال نامه ای بوسیله فیفا خواهان دریافت مطالبات فدراسیون بوده است تا نسبت بوسیله پرداخت راست الزحمه نامبرده درموعدهای مقرر اقدام کنند.

نبی افزود:فدراسیون اسب سواری نهادی است که با برگزاری مسابقات در رده های مختلف ملی کسب درآمد می نرم. آنچه فدراسیون عرضه می کند فوتبال است و نمایش آن بین مخاطبان. فدراسیون فوتبال و باشگاهها عمده فروش نیستند که برای مثال متاع بفروشند و تصرف درآمد کنند. از آنجاییکه فدراسیون پیاده روی و اعضایش تحت تحریم خزانه داری آمریکا OFAC قرار نداشته و ندارند عدم مشارکت بخش مالی فیفا داخل آن دوره درباره پرداخت مطالبات فدراسیون و باشگاهها(حتی به اشخاص ثالث) باعث بروز مشکلات عدیده برای فوتبال کشور شد. مضافا با اینکه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۹۴۸ میلادی جسم قدیمی فیفا می باشد و صرفا یک صنع ورزشی مستقل است که علی القاعده هیچ گونه ارتباطی با تحریم های بین المللی ندارد و سرگشاده هیچگاه یک از موارد آن نمی باشد و قویا انتظار داریم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا وفق پاراگراف ۲ از ماده ۴ اساسنامه فیفا نسبت به رفع این معضل نزد خزانه داری آمریکا اقدام کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود:خوشبختانه با اجماع صورت گرفته داخل روزهای گذشته همگان به پشت یک هدف مهم و آن هم شکستن رای غیرعادلانه فیفا هستند. این نگاهی است که مطالبه انسان و اهالی ورزش کشورمان است و کنار این اساس از همه ظرفیت ها در این حروف استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد:از حضور کارشناسان حقوقی در نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان، نظارت طاس کشور، مشاوران حقوقی بین الملل و همچنین سایر نهادهای زیربط درون این مسیر نهایت سپاس را داریم و خرسندیم این اجماع درون این بار حساس و مهیب شکل گرفته است. همکاران ارجمند درون رسانه های گروهی اندوه داخل این مقطع خطیر بی آرامی مشابه گذشته مددرسان ورزش و فوتبال ملک هستند. شکی حلق داخل زمانی به سر می بریم که به دلیل گستردگی ارتباطات، کلیه اخبار تو سطح جهانی رصد می شوند و پیاده شدن این بنیاد چگونگی عرضه اطلاعات بوسیله افکار عمومی به جهت درک موضوع و آگاهی طرف مقابل بسیار بسیار رادیکال است. می دانیم و می دانید که تعبیر به کلمه صحبت های ما داخل خارج از سرزمین بازتاب دارد و حتی منابع غیر رسمی حزن درون این باره مورد استناد قرار می گیرند. امیدواریم درون یک فضای همراه با آرامش تماشاگر هنگام مسیر و احقاق حق فوتبال و ورزش کشورمان باشیم ...

نبی افزود:اطلس راه و پروگرام زمابندی مربوط بوسیله شکایت به رای غیرمنصفانه و پیگیری ویژه آن تو محکمه عالی بازی تدوین شده و فدراسیون همپا با سایر نهادهای زیربط با همه قابلیت در این دست خط پیش خواهد رفت. به طور حتم با تقویت کامل آویشن حقوقی تلاش می کنیم در این مقطع زمانی به امید به راست فدراسیون و اجتماع بازی کشورمان در الغا رای ناعادلانه دست یابیم.
  • ۹۹/۰۶/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی