دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، قیام میان ترکیه و امارات وارد فاز جدیدی شده و ابوظبی امروز در نامه ای بوسیله شورای امنیت سازمان ملل، ترکیه را تهدیدی برای ایمنی منطقه دانست.

به نوشته العربیه، امارات در این مجله که درون پاسخ به سخنان نماینده ترکیه در موسسه ملل نگاشته شده، گفته است که ترکیه سیاست اجنبی «خصمانه» در پیش گرفته، تو حالیکه نصیب و قسمت امارات بوسیله عقب محرر و امان داخل منطقه است.

ابوظبی همچنین مدعی شد که ترکیه تلاش دارد اذهان را از اقدامات «خطرناک» خود به سمت دیگر پر ازار سازد و محاکمه هرج و مرج و آشوب در دنیا عرب را در پیش گرفته است.

در ادامه این نامه آمده است: «حمله ترکیه به سوریه الغا قوانین بین المللی است و این کشور بر اقدامات یکجانبه و عجیب شهود قطعنامه های شورای ایمنی دنباله می دهد و در عین حال  به نقطه ای بخاطر عبور عناصر داعش به افغانستان و آسیای مرکزی تبدیل شده است.»

دولت امارات سپس ترکیه را به سوءاستفاده از پرونده پناهندگان برای نیل به اهداف خود بازپرس کرد و از این اهداف با عنوان «اهداف جنون آمیز» یاد کرد.

این نامه نگاری درون حالی است که اخیرا انقلاب میان دو کشور افزایش یافته و روز گذشته دولت امارات ۹ هواپیمای نظامی برای رزمایش مشترک با یونان به نزدیک آب های ترکیه ارسال کرد که واکنش سریع آنکارا را در پی داشت .(جزئیات بیشتر)

روابط سیاسی آنکارا و ابوظبی پس از جریانات موسوم بوسیله «خزنده عربی» از سال ۲۰۱۱ بوسیله این سو، تیره شده و هر کدام در یک جبهه راحتی گرفته اند. هم اکنون کشورهای شمال آفریقا از جمله لیبی و مصر بیش از سایر مناطق تماشاگر صحنه رقابت دو کشور است.
  • ۹۹/۰۶/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی