دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

به گزارش همشهریآنلاین به نقل از ایسنا، شبکه عراقی الاتجاه اعلام کرد: اسناد به دست آمده از سرو اطلاعات رژیم قبلی عراق نشان می دهد که محمدرضا پهلوی و فدایی نزدیکانش در جریان جنگ هشت سال دفاع مقدس از رژیم بعث حمایت کرده اند تا به ایران حمله نرم.

بر اساس این اسناد، قوم محمدرضا پهلوی پس ازآن از اینکه از ایران فرار کرده اند بوسیله همراه نزدیکان تیمور بختیار، مهتر پیشین ساواک و شاپور بختیار، نخست وزیر پیشین ایران به صدام کمک کردند تا نزاع بوسیله سود او به پایان برسد.

این اسناد همچنین نشان می دهد که برخی جنگنده های آمریکایی و فرانسوی که تو زمان محمدرضا سلطان خریداری شده بودند با اتفاق فرح پهلوی بوسیله نظم بعثی عراق تحویل داده شده اند تا شهرهای ایران را مورد هدف فراغت دهد.

برخی گزارش های امنیتی عراقی علامت می دهد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برخی از نزدیکان تیمور بختیار واسطه میان او خانواده پهلوی بودند و درون غوغا ایران و عراق از صدام امنیت می کردند.
  • ۹۹/۰۷/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی