دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

به گزارش  همشهری آنلاین بوسیله نقل از ورزش سه، لوئیس سوارز که پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونادر سیاهه مازاد این حلقه قرار گرفت داخل نهایت پس از یک ماه موفق بوسیله شهود مجوز جدایی اش شد و شب گذشته رسما بهاتلتیکو مادرید پیوست.

ستاره اروگوئه ای ۶ سال برای بارسا ورزش کرد و با ۱۹۸ گل ثالث گلزن بزرگوار کمیسیون اسم گرفت اما تو نهایت به دلایل متعدد مجبور به جدایی شد و با لغو قراردادش راهی اتلتیکو شد.

او روز گذشته با جمع کردن وسایلش داخل رختکن بارسلونا از هم تیمی هایش خداحافظی کرد و با چشمانی ابی از کمپ بارسلونا خارج شد.

سوارز در نشستی خبری رسما از هواداران بارسا خداحافظی کرد و درون سیلان این نشست نتوانست احساساتش را کنترل کند و اشک ریخت.

سوارز داخل ابتدای صحبت هایش و داخل حالی که آشکارا بغض داشت، گفت: «برای همیشه قدردان زنهار های اعضای باشگاه و هواداران خواهم ماند چرا که هموار به من اعتماد داشتند و سرپرست من بودند. می دانم که بی نهایت ها بوسیله خیال جدایی من ناراحتند و داخل هر عارض برای خود من هم جدایی پس از ۶ سال سخت است.»



آخرین ورزش بخاطر بارسا انقراض ۸-۲ از بایرن: «هر کدام از بازی هایی که منجر به حذف مان از لیگ قهرمانان شدند داخل خاطرم جاویدان باقی مانده اما همیشه خاطرات خوب از بارسا به یادم خواهد ماند.»

عتاب بارسا: «امروز روز خداحافظی من است و نمی خواهم اعتراض و انتقادی را مطرح کنم. می خواهم بوسیله عنوان یک ورزشکار بزرگ بارسا را ترک کنم.»

از بارسا به اتلتیکو و رویارویی با مسی: «خواهیم دید در آینده چه عارض خواهد داد. قبلا طبق لئو تو بازی های ملی بازی کرده ام ولی احساسات را داخل بازی های رودرو دخالت نخواهیم داد. هر کدام بخاطر برد تیم خودمان تلاش می کنیم.»

نظر مسی: «سال هاست یکدیگر را می شناسیم و می داند که به چه چیزی تفکر می کنم. به پیمانه کافی ارشد و کبیر هستیم که بوسیله یکدیگر مشاوره استوار بدهیم.»

ورزش درون اتلتیکو: «برای بازی در اتلتیکو خاله و صدای زیر مردانه اضافی دارم و می دانم که یک آویشن رقابت طلب و مدعی است. اتلتیکو همیشه تا هفته های پایانی برای قهرمانی شانس داشته و مبارزه کرده است. می خواهم به اتلتیکو دستیار کنم به تیم بهتری تغییر شود.»

جدایی تلخ از بارسا: «هر ورزشکار مقطع خودش را در باشگاه دارد و وقتی کمیسیون تصمیم می گیرد این دوران کامل شده چاره ای جز پذیرشش حلق. البته که سخت است چون غلام و خانواده ام در بارسا مرده بودیم اما پیاده روی همین است و بالاخره یک روز باید رفت.»

انتقاد از خود: «(با خنده) به شخصه برای بارسا کمتر نگذاشتم. با مصدومیت غم برای این تیم ورزش کردم ولی به عنوان انتقاد از خود باید بگویم که داخل حذف از لیگ قهرمانان سال های اخیر من هم بوسیله سهم خودم مجرم بودم. اتفاقی که خیر یک بار که سه وعده جبران شد.»

انتخاب اتلتیکو: «وقتی بارسا مرا درون فهرست مازاد گذاشت، پیشنهادات زیادی قبض کردم ولی می خواستم بوسیله تیمی بروم که قدرت رقابت با بارسا و رئال را داشته باشد. اتلتیکو چنین تیمی است.»





تصمیم کومان: «انتظار ارتباط او را داشتم و می دانستم که فراغت است درون فهرست مازادش باشم. قبلا غم گفته بودم که مشکلی ندارم که برای صلاح مجتمع راهی تیمی دیگر شوم. با این حال تا بهره که تحت شرط بارسا بودم داخل تمرینات حاضر شدم.»

بارسا بدون سوارز: «فداکار مواقع هر باشگاهی حاجت به دگرگونی و تبدیل بی پرده می درنگ. مربی جدید روی من شمار نمی کرد و با وجدان راحت از بارسا می روم. ثالث گلزن گرامی تاریخ باشگاه هستم و فکر می کنم هر کار کننده نیاز وجود برای بارسا انجام دادم. امیدوارم تو روزهای خوب و ردی همیشه تو خاطر هواداران پایا بمانم. خودم را دارای شرایط بازی برای بارسا می دیدم و یک سال دیگر بی قراری قرارداد داشتم ولی تصمیم مربی و باشگاه چیز دیگری بود. ماه بد، نوظهور و بی خرد واری حیات. گفتند چنانچه بمانم به خسران باشگاه و مسی خواهد وجود. در این مدت اخبار زیادی به بیرون درز کرد و خبرهای کذب اضافی غصه منتشر شد که باعث عصبانیتم شدند. سعی کردم خودم را از این حواشی دور نگاه دارم.»

بهترین لحظه تو بارسا: «لحظات خوب زیادی در بارسا داشتم ولی بدوی قهرمانی در لالیگا و سپس فتح لیگ قهرمانان و نیز اولین گلی که برای بارسا زدم بهترین خاطراتم هستند. بازی کنار فوتبالیست هایی که زمانی در پلی استیشن با آنها بازی می کردم نیز بی بسان بود. الحاق به بارسا رویایی بود که محقق شد و تکاپو کردم بهترین آمار را از خودم بوسیله جا بگذارم و زمان حال با سری بالا و مفتخر از باشگاه خواهم رفت. از شش سال ورزش در بارسا عاطفه برتنی می کنم و باید بگویم که لذت بردم.»

سوارز داخل این لحظات کاملا احساساتی شده بود و دیگر نتوانست بغض خود را کنترل یواش: «اینکه فرزندانم هر هفته بازی های مرا در بارسا و کنار این هنرپیشه ها سیاحت می کردند لذتبخش حیات. تماشای گل هایم و فتح ایینه ها حسی فوق العاده داشتند. اینها ابد داخل خاطرم خواهند ماند.

متشکر از همه هواداران بخاطر حمایت های موجودی و باید بگویم که هرگز فراموش شان نخواهم کرد. عهد من تو بارسا تمام شد و از ورزش برای این مجتمع احساس نخوت مفرط می کنم. سال ۲۰۱۴ و پس از اشتباهی که تو جام جهانی مرتکب شده بودم، باشگاه به من متکی کرد و از این بابت همیشه سپاسگزار هستم. من یک فوتبالیستم اما در کنارش انسان هستم که احساسات دارد و بیان می کنم که لحظات مشقت را قفا قانون می گذارم.»

سوارس بعد از میتینگ در کنار شیشه ذرهبین هایی که بوسیله همراه بارسلونا تو ۶ سال گذشته فتح کرده (۱۳ جام)، عکس یادگاری گرفت تا آخرین تصویر از او درون ورزشگاه نیوکمپ ثبت شود.

سوارس درون  ۶ سال ۲۸۱ بازی بخاطر این آویشن انجام عدالت و ۱۹۸ گل به محصول رساند. مهاجم اروگوئه ای امروز با قراردادی دو ساله به تیم اتلتیکو مادرید پیوست. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 آغاز لالیگا از امروز بدون تماشاگر | کومان: مسی بهترین است
  • ۹۹/۰۷/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی