دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

ASرمزعبورHAROOOON در دنیای فناوری مانند کلیدی است که امنیت یک حساب، گوشیهوشمند، لپ تاپ یا هر چیز دیگر را تأمین می کند. یکی از مشکلات کاربران فضای رمزی این است که نمی توانند رمزعبورهای مناسبی تفویض کنند و این مسئله باعث به سربزرگی افتادن حمایت آن ها می شود. یکی از شرکت هایی که تقلا دارد رمزعبور کاربرانش را از خطرهای موجود در دنیای اینترنت دور کند، گوگل است. این شرکت به تازگی یک قابلیت دیگر به مرورگر خود اضافه کرده است که می تواند به کاربران تو این زمینه معاون یواش.

پهلو اساس جدیدترین اطلاع دادن منتشر شده از گوگل، این شرکت درحال گشایش شرایط امن و سودمندی نسخه تلفن همراه کروم بخاطر هر دو جهیز عامل اندروید و iOS است. از امروز تغییرات جدیدی در این نرم ادوات صورت می گیرد که امنیت شما را در فضای مجازی بیشتر می کند. گفته می شود نسخه موبایلی مرورگر مذکور هنگامی که هر کدام از رمزعبورهای کاربر تحت خطر باشند به او اطلاع می دهد و پس ازآن وضع های محلول این مشکل را نیز به او اعلام می کند. البته کروم این کار را فقط بخاطر رمزعبورهایی ایفا می دهد که خود کاربر اذن بوسیله خاطر واگذار کردن آن را بوسیله مرورگر داده باشد.



همچنین این قابلیت پس از اطلاع دادن خطر احتمالی، کاربر را مستقیم به بخش دگرگونی رمزعبور برای سرویس موردنیاز می برد تا او بتواند بوسیله سرعت این کار را انجام دهد. برای معاینه احتمال به ریسک افتادن رمزعبورهای شما، کروم با استفاده از یک فرم رمزگذاری شده، یک نسخه از آن ها را به گوگل ارسال می کند. از آن جایی که این فرم رمزگذاری شده است، گوگل نمی تواند شهرت های کاربری یا رمزعبورهای شما را بفهمد.مقاله های مرتبط:گوگل چندین نقص امنیتی در گوشی های آیفون کشف کرده استگوگل تنظیمات حریم خصوصی و امنیت وبگردی را در کروم بازطراحی خواهد کرد

در یکی از نسخه های آینده گوگل کروم موبایل، تجسس امنیتی (Safety Check) نیز به آن افزایش می شود. این نبوغ می تواند رمزهای دخول به سیستم شما را بررسی کند و اگر خطری بود آن را اطلاع دهد. علاوه پهلو این، قابلیت بررسی امنیتی می تواند به شما از فعال بودن یا نبود مرور ایمن (Safe Browsing) وقوف دهد، همچنین اگر نسخه کرومی که داخل حال استفاده کردن از آن هستید مصون نباشد و از آخرین محافظت های امنیتی پشتیبانی نکند سریعا به شما هشدار می دهد.

شما می توانید درون سیستم عامل iOS از کروم برای اتمام خودکار جزئیات درون برنامه ها و مرورگرهای دیگر نیز استفاده کنید. همچنین برای گشایش پناه در iOS، قبل از لبالب کردن تعبیر عبور، از کروم یک فرمان احراز هویت بیومتریک دریافت خواهید کرد. این امر باعث می شود امنیت شما تو فضای رمزی چند درصد افزایش یابد.

قابلیت امنیتی متاخر نسخه دسکتاپ کروم، هک فیشینگ را ۲۰ درصد کاهش داده است

استعداد دیگری که درون آینده ای نزدیک به اندروید اضافه می شود مرور ایمن پیشرفته (Enhanced Safe Browsing) است. این قابلیت می تواند از تلفن همراه کاربر در موافق هک فیشینگ، بدافزار و دیگر سایت های مخرب مراقبت کند. این فقره با به وجه اشتراک مجله گذاری لحظه ای مفروضات با سرویس مرور ایمن گوگل انجام می شود. این شرکت می گوید در میان کاربرانی که قابلیت سابق الذکر را در نسخه دسکتاپ خود فعال کرده اند حدود ۲۰ درصد کاهش داخل هک فیشینگ مشاهده شده است. سودجویان در این نوع هک تاسیس یک صفحه بدلی و جایگزین کردن آن با نسخه اصلی تو سیستم طعمه، معلومات حساب کاربر را بوسیله دست می آورند. در بعضی مواقع تا اینکه صفحه های پرداخت بانکی نیز بوسیله این روند دچار می شود.

در مورد نبوغ جدید کروم یک قضیه وجود دارد که برای چندی نگران کننده است. شماره ای معتقدند اینک که باید اطلاعات بیشتری را با گوگل به اشتراک بگذارند، آیا کنف آن ها حفظ می شود؟ بدبختانه گاهی شرکت های وقار مانند فیسبوک و گوگل نیز فداکاری هکرها شده اند و مفروضات کاربر بسیاری در این مسیر فاش شده است. نظر شما کاربران زومیت تو این باره چیست؟ آیا قابلیت های امنیتی جدید گوگل می تواند جلوی ورود سودجویان به شمار کاربری را بگیرد یا خویشتن راهی جدید برای ورود آن ها می شود؟بیشتر بخوانید:سیاست های جدید اپل ترقی دهندگان اپلیکیشن را ترساندن می کندابزار جدید مایکروسافت آپدیت دیفندر را تو ایمیج های نصب ویندوز ممکن می کندنایت مود به اپلیکیشن Camera Go گوگل می آیدکنگره آمریکا گزارش مهم تحقیقات روی شرکت های ارشد فناوری را منتشر کردگوگل اشتهار درخت سرو G G Suite و لوگوی جیمیل را تغییر
  • ۹۹/۰۷/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی