دکتر و پزشک زیبایی و جراح پلاستیک

اپل یکی از شرکت های محبوب دنیای فناوری است که سالانه تعداد بسیار زیادی از محصولات خود را برای کاربرانش ارسال می نرم. تا کنون، این شرکت به نعوظ مستقیم دستگاه های هوشمندش را از چین یا انبارهای محلی ارسال می کرد؛ اما براساس جدیدترین خبر منتشر شده در فضای مجازی، قرار است این روانی تغییر کند.

گفته می شود اپل در سیاست تجاری جدید خود عزم دارد از فروشگاه های اپل به نشانی مکانی بخاطر ارسال محصولات این شرکت به خریداران استفاده کند. با این روش، دیگر لازم حلق بخاطر رساندن محصول به دست مشتری از محصولات موجود داخل چین یا انبارهای محلی استفاده کرد. با این کار، اپل می تواند زمان ارسال محصولات را نیز بوسیله حداقل برساند و بدین ترتیب، مشتریان خویشتن را زیاد از گذشته راضی نگه دارد. اپل برای تحویل سفارش ها با FedEx و UPS مشارکت جدیدی آغاز کرده است و میل می جوی بیشتر محصولات در همان بهره بوسیله دست مشتری برسند که اندرز داده می شوند.مقاله های مرتبط:چگونه تشخیص دهیم پردازنده A9 آیفون 6 اس ما تاسیس سامسونگ است خواه TSMC ؟اپل یک کمپانی را به پندار مشهود کردن محصولات این شرکت، 50 میلیون دلار جریمه کرد

به نظر می رسد کاربران از تغییر اخیر اپل خوشحال خواهند شد؛ در مقابل اینک باید کمتر منتظر الحاق میوه مدنظر خود بمانند. بر اساس مطالب منتشر شده درون خبرگزاری Bloomberg، اپل از ۳۰۰ فروشگاه موجود در ایالات متحده ی آمریکا و کانادا برای ارسال محصولات خویشتن بوسیله خریدارانی استفاده می کند که درون فاصله ی ۱۶۰ کیلومتری هستند.

به دید می رسد این شرکت فرمان خود را در این مبنا آغاز کرده است و اکنون، چند فروشگاه از اوایل سال سیال به این حکم مشغول هستند. بااین حال، فروشگاه ها قرار است هفته ی بعد مرحله ی بعدی اعمال این تغییرات و نمایش ی گسترده ی محصولات این شریک شدن را دقیقا قبل رونمایی آیفون متاخر انجام دهند.

سیستم فروش اپل پس از تحلیل آدرس مشتری، محصول را از نزدیک ترین فروشگاه بخاطر او ارسال می کند

طبق گفته ی بلومبرگ، قاعده ی ارسال علیه اپل درواقع با تحول داخلی روبه رو شده است؛ بنابراین، مشتریان نمی توانند فروشگاهی را گزینش کنند که میوه مدنظر آن ها از آنجا ارسال می رسد. سیستم سودا اپل با تجرید آدرسی که خریدار دانا کرده، از نزدیک ترین فروشگاه دشت مدنظرش را ارسال می کند.

به طور کلی، این تغییری مثبت است که باعث می شود محصولات این شرکت، بوسیله خاص آیفون جدید اپل، نوک تیز تیز از قدیم برای مشتریان فرستاده شود. عالمگیر ویروس کرونا باعث شده است که رجوع ی حضوری بوسیله فروشگاه های اپل بسیار اندک از گذشته شود و این روش می تواند رونقی دوباره به این مکان ها بدهد.

اکنون تنها یک هفته تا رونمایی آیفون 12 ابدی الباقی است و مطمئنا افراد بسیاری می خواهند این دستگاه را بخرند. سیستم جدید فروش اپل می تواند به این شرکت کمک کند تا سریع نمدار فرایند نمایش ی محصول جدید خود را انجام دهد. این کار برای اپل توجیه اقتصادی نیز دارد؛ زیرا حالا خرج ارسال محصولات کاهش فاش کرده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی قاعده ی جدید ارسال محصولات اپل به مشتریان چیست؟ چرا این همکاری نوک تیز تر این امر را عمل نداده بود؟بیشتر بخوانید:پاول دوروف اپل را بوسیله برعهده نگرفتن مسئولیت حذف محتوای تلگرام بازپرس می کندمدیر سابق اپ استور: اپل از قوانین مانند سلاح علیه رقبا استعمال می کندآیا اپل هوم پاد مینی 2 را معرفی کردن می کند؟xCloud بالاخره برای iOS هم عرضه می شودچرا قابلیت پایش اکسیژن خون اپل واچ سری 6 به تأییدیه FDA احتیاج ندارد؟
  • ۹۹/۰۷/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی